Umiejętności
Visual Merchandising
Zarządzanie zespołem
Komunikacja
Prawo jazdy kat B
komunikatywność
Planowanie
Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;
Angielski
Zarządzanie czasem
Szkolenie z obsługi klienta
Moda
Analizy sprzedaży
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Assortment Planner
Modivo
• Koordynacja procesów planowania ‘bottom to top’ od strony asortymentu na podstawie danych historycznych
• Współpraca z działem zakupów w celu optymalizacji zamówień (szerokość / głębokość) na podstawie danych i informacji biznesowych
• Monitoring i ocena książki zamówień (Pre-season)
• Przygotowywanie propozycji głębokości i szerokości zamówień, w tym dla kluczowych modelo-kolorów, kanałów i rynków
• Monitoring wyników i odchyleń od planu oraz odsprzedaży asortymentu wraz z dostarczeniem rekomendacji i scenariuszy biznesowych
• Proaktywne dostarczanie insightów umożliwiających minimalizację ryzyka i maksymalizowanie szans w obszarze kategorii i produktu
• Przygotowywanie posezonowych bilansów asortymentowych
• Agregowanie, analiza i interpretacja danych sprzedażowych
• Wsparcie analityczne dla Działu Zakupów
• Współpraca z działem zakupów w celu optymalizacji zamówień (szerokość / głębokość) na podstawie danych i informacji biznesowych
• Monitoring i ocena książki zamówień (Pre-season)
• Przygotowywanie propozycji głębokości i szerokości zamówień, w tym dla kluczowych modelo-kolorów, kanałów i rynków
• Monitoring wyników i odchyleń od planu oraz odsprzedaży asortymentu wraz z dostarczeniem rekomendacji i scenariuszy biznesowych
• Proaktywne dostarczanie insightów umożliwiających minimalizację ryzyka i maksymalizowanie szans w obszarze kategorii i produktu
• Przygotowywanie posezonowych bilansów asortymentowych
• Agregowanie, analiza i interpretacja danych sprzedażowych
• Wsparcie analityczne dla Działu Zakupów
Assortment Planner
• wsparcie procesów przygotowania budżetów zakupowych i sprzedażowych
• doskonalenie procesów planowania i analiz
• koordynacja procesów planowania
• przygotowanie propozycji głębokości i szerokości zamówień
• monitoring wyników i odchyleń od planu wraz z dostarczeniem rekomendacji scenariuszy biznesowych
• dostarczanie insightów umożliwiających minimalizację ryzyka i maksymalizowanie szans w obszarze kategorii i produktu
• współpraca z działem zakupów w celu optymalizacji zamówień na podstawie danych i informacji biznesowej
• współpraca z działem zakupów w trakcie sezonu w celu maksymalizowania szans i minimalizowanie ryzyka
• doskonalenie procesów planowania i analiz
• koordynacja procesów planowania
• przygotowanie propozycji głębokości i szerokości zamówień
• monitoring wyników i odchyleń od planu wraz z dostarczeniem rekomendacji scenariuszy biznesowych
• dostarczanie insightów umożliwiających minimalizację ryzyka i maksymalizowanie szans w obszarze kategorii i produktu
• współpraca z działem zakupów w celu optymalizacji zamówień na podstawie danych i informacji biznesowej
• współpraca z działem zakupów w trakcie sezonu w celu maksymalizowania szans i minimalizowanie ryzyka
Sales coordinator
reg. Węgry, Chorwacja, Bułgaria, Rumunia, Serbia, Bośnia i Hercegowina
• wybór produktów wysyłanych do salonów według potencjału sprzedaży
• ustalanie kryteriów wysyłki w celu elastycznego dostosowywania oferty dla każdego salonu
• bieżące monitorowanie, analiza sprzedaży, rekomendowanie działań pro-sprzedażowych
• kontakt z salonami w podległych regionach w celu zebrania opinii, sugestii
• analiza asortymentu pod kątem komercyjności i udzielanie informacji zwrotnej Product Managerom
• bezpośredni wpływ na zwiększanie wyników sprzedażowych w podległych regionach
• zarządzanie przecenami na podległych regionach
• wybór produktów wysyłanych do salonów według potencjału sprzedaży
• ustalanie kryteriów wysyłki w celu elastycznego dostosowywania oferty dla każdego salonu
• bieżące monitorowanie, analiza sprzedaży, rekomendowanie działań pro-sprzedażowych
• kontakt z salonami w podległych regionach w celu zebrania opinii, sugestii
• analiza asortymentu pod kątem komercyjności i udzielanie informacji zwrotnej Product Managerom
• bezpośredni wpływ na zwiększanie wyników sprzedażowych w podległych regionach
• zarządzanie przecenami na podległych regionach
Zastępca kierownika działu sprzedaży
• współzarządzanie damskim i męskim działem PREMIUM
(Boss Black, HUGO, Michael Kors, Marc Cain, POLO Ralph Lauren, Calvin Klein Jeans, Armani Jeans, EA7, Just Cavalli, Pinko, Juicy Couture, Trussardi Jeans, itp.)
• VM działu PREMIUM zgodnie z zasadami marek w oryginalnych shopach oraz powierzchniach multibrandowych
• kontakt z kupcami poszczególnych marek
• analiza sprzedaży i wymiana towarowa
(Boss Black, HUGO, Michael Kors, Marc Cain, POLO Ralph Lauren, Calvin Klein Jeans, Armani Jeans, EA7, Just Cavalli, Pinko, Juicy Couture, Trussardi Jeans, itp.)
• VM działu PREMIUM zgodnie z zasadami marek w oryginalnych shopach oraz powierzchniach multibrandowych
• kontakt z kupcami poszczególnych marek
• analiza sprzedaży i wymiana towarowa
Szkolenia i kursy
• zarządzanie sobą w czasie
• podstawy przywództwa
• zasady gospodarki towarowej
• rozmowy krytyczne i feedback
• zarządzanie poprzez cele
• teoria i praktyka VM
• techniki sprzedaży
• animacja sprzedaży
• podstawy przywództwa
• zasady gospodarki towarowej
• rozmowy krytyczne i feedback
• zarządzanie poprzez cele
• teoria i praktyka VM
• techniki sprzedaży
• animacja sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Inne
• PRAWO JAZDY kat B