Sylwester Gębala

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem przywództwo w zespole Obsługa klienta asertywność Planowanie dobra organizacja pracy Obsługa kasy fiskalnej i terminali płatniczych Delegowanie zadań i kontrola praca ze wskaźnikami

Doświadczenie zawodowe

JYSK SP Z O.O.
Kierownik sklepu
Profesjonalne zarządzanie sklepem, podległym zespołem, tworzenie grafików, analiza raportów sprzedażowych oraz rotowania produktem w kraju, podciąganie wyników sprzedażowych, motywacja i angażowanie pracowników, minimalizowanie strat, przestrzeganie standardów i procedur firmy, stały kontakt z kierownikiem regionalnym – raportowanie, przeprowadzanie tygodniowych/dwu tygodniowych inwentaryzacji poszczególnych gam produktów, obsługa na najwyższym poziomie klienta,
Logo
Zastępca kierownika sklepu
Biedronka
Zarządzanie podległym zespołem, obsługa klienta na najwyższym poziomie, tworzenie grafików, realizacja i analiza sprzedaży i założonych budżetów, zamówienia towarów, udział w inwentaryzacjach rocznych, wykonywanie miesięcznych inwentaryzacji cząstkowych produktów, wycofania produktów, analiza i zmniejszenie strat, przestrzeganie procesów oraz standardów obowiązujących w firmie, reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców, przyjmowanie dostaw, prowadzenie dokumentacji , stały kontakt z kierownikiem regionalnym – raportowanie, transfer między-sklepowy
C&A Polska Sp. z o.o.
sprzedawca/doradca klienta / osoba prowadząca zmianę
C&A
Kompleksowa obsługa klienta, prowadzenie zmiany "Szef Dnia", przyjmowanie konwoju, rozmiany kas, oddania do banku, osiąganie założonych wyników handlowych i operacyjnych, analiza raportów sprzedażowych oraz rotowania produktem w kraju, transfer między sklepami, mailowy kontakt z przełożonymi obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, wdrażanie zasad Merchandisingu, praca ze wskaźnikami sprzedażowymi, praca przy przyjmowaniu dostaw oraz podczas inwentaryzacji

Edukacja

Logo
Liceum Ogólnokształcące, średnie
COSINUS