Doświadczenie zawodowe
Global Components Supply Manager
Philips Lighting BG Light Source & Electronics
Zarządzanie międzynarodowym zespołem w ramach dedykowanych strategicznych grup komponentów (12 lokalizacji produkcyjnych, 22 kluczowych dostawców, 80% obrotu w sektorze Lighting)
Budowanie i egzekucja strategii zakupowej w celu minimalizacji ryzyka biznesowego po stronie dostaw komponentów
Planowanie zdolności produkcyjnych dostawców na bazie globalnej prognozy (S&OP proces po stronie dostaw)
Odpowiedzialność za globalną alokację komponentów pomiędzy dostawcami a fabrykami Philipsa w przypadku ograniczonych dostaw po stronie dostawcy
Właściciel procesu zarządzania podwykonawcami w ramach BG LS&E (Azja/Europa) (Buy/Sell – Control Model)
Zarządzanie globalnym przepływem komponentów elektronicznych pomiędzy dostawcami a fabrykami Philipsa (zarządzanie ryzykiem średniookresowym oraz koordynacja globalnych umów logistycznych)
Budowanie i egzekucja strategii zakupowej w celu minimalizacji ryzyka biznesowego po stronie dostaw komponentów
Planowanie zdolności produkcyjnych dostawców na bazie globalnej prognozy (S&OP proces po stronie dostaw)
Odpowiedzialność za globalną alokację komponentów pomiędzy dostawcami a fabrykami Philipsa w przypadku ograniczonych dostaw po stronie dostawcy
Właściciel procesu zarządzania podwykonawcami w ramach BG LS&E (Azja/Europa) (Buy/Sell – Control Model)
Zarządzanie globalnym przepływem komponentów elektronicznych pomiędzy dostawcami a fabrykami Philipsa (zarządzanie ryzykiem średniookresowym oraz koordynacja globalnych umów logistycznych)
SCM Manager
zarządzanie 4 sekcjami logistyki (dział planowania produkcji i zarządzania wyrobami gotowymi, dział procurementu, dział magazynu, sekcja wsparcia biznesu). Łącznie współpraca z 3 kierownikami sekcji i 4 osobami bezpośrednio podległymi operacyjnie (dział – 98 osobowy)
koordynacja procesu planowania wyrobów gotowych oraz komponentów w horyzoncie krótko i długookresowym,
ustalanie prognoz na wyroby gotowe w ramach Sales & Operational Planning,
zarządzanie zapasem wyrobów gotowych oraz komponentów,
koordynacja i nadzór nad procesem Phase In/Phase Out na komponenty i wyroby gotowe w ramach Supply Chain Management,
ustalanie budżetu w ramach SCM oraz kontrola przepływu materiałów i kosztów,
koordynacja projektów usprawniających w obszarze SCM (VMI, Consigment Stock, Cycle Time Reduction),
uczestnictwo w budowaniu strategii zakładu,
realizacja założeń polityki logistycznej opierając się na wydzielonych zasobach ludzkich i materialnych,
koordynacja procesu planowania wyrobów gotowych oraz komponentów w horyzoncie krótko i długookresowym,
ustalanie prognoz na wyroby gotowe w ramach Sales & Operational Planning,
zarządzanie zapasem wyrobów gotowych oraz komponentów,
koordynacja i nadzór nad procesem Phase In/Phase Out na komponenty i wyroby gotowe w ramach Supply Chain Management,
ustalanie budżetu w ramach SCM oraz kontrola przepływu materiałów i kosztów,
koordynacja projektów usprawniających w obszarze SCM (VMI, Consigment Stock, Cycle Time Reduction),
uczestnictwo w budowaniu strategii zakładu,
realizacja założeń polityki logistycznej opierając się na wydzielonych zasobach ludzkich i materialnych,
Specjalizacje
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.