Umiejętności
B2B
IT Sales
Key Account Acquisition & Retention
Key Account Growth
Key Client Relationships
Key Clients
Microsoft Excel
Planowanie strategiczne
Strategia biznesowa
Analiza biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
rysunek techniczny
Telekomunikacja
organizacja konferencji, warsztatów, szkoleń
sprzedaż rozwiązań
B2B Sales
Pakiet Ms Offiice
Języki
hiszpański
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Project Coordinator
• sprzedaż kompleksowej oferty aranżacji wnętrz biurowych w tym mebli, wyposażenia biurowego, usług architektonicznych, serwisowych, audytowych
• monitorowanie rynku inwestycyjnego i docieranie do decydentów
• inicjowanie, budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z inwestorami, architektami, informatorami
• penetracja nowych obszarów tj.segment edukacyjny, opieki, przetargi
• organizacja i prowadzenie spotkań, prezentacji, projektów przestrzennej organizacji biura
• koordynacja projektów, w tym współpraca z architektami, przygotowywanie kosztorysów, ofert
• monitorowanie rynku inwestycyjnego i docieranie do decydentów
• inicjowanie, budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z inwestorami, architektami, informatorami
• penetracja nowych obszarów tj.segment edukacyjny, opieki, przetargi
• organizacja i prowadzenie spotkań, prezentacji, projektów przestrzennej organizacji biura
• koordynacja projektów, w tym współpraca z architektami, przygotowywanie kosztorysów, ofert
Menadżer ds.Sprzedaży Usług
Impel System Sp.z o.o.
• sprzedaż usług z obszarów Facility Management, Industrial Services, Business Process Outsourcing
• docieranie do osób decyzyjnych, aktywnie pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
• planowanie działań handlowych dla wybranych segmentów
• przygotowywanie propozycji działań marketingowych i prospectingowych
• analiza potrzeb klienta, tworzenie kalkulacji, ofert
• inicjowanie projektów handlowych oraz ich koordynowanie
• współpraca z innymi działami (m.in. działem operacyjnym i technologicznym)
• procesowanie sprzedaży i raportowanie działań w SAP CRM
• docieranie do osób decyzyjnych, aktywnie pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
• planowanie działań handlowych dla wybranych segmentów
• przygotowywanie propozycji działań marketingowych i prospectingowych
• analiza potrzeb klienta, tworzenie kalkulacji, ofert
• inicjowanie projektów handlowych oraz ich koordynowanie
• współpraca z innymi działami (m.in. działem operacyjnym i technologicznym)
• procesowanie sprzedaży i raportowanie działań w SAP CRM
Business Development Manager
• sprzedaż rozwiązań tj. ePodpis, SFA, ECM, EDI, ecommerce B2B, Workflow, OCR, RCP, HCM, TMS, WMS, eUrząd
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B
• analiza procesów biznesowych pod kątem możliwości ich automatyzacji i digitalizacji
• doradztwo w zakresie optymalizacji procesów biznesowych
• koordynacja projektów z działem sprzedażowym, marketingowym, produktowym
• badanie nowych rynków i możliwości rozwoju
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora B2B
• analiza procesów biznesowych pod kątem możliwości ich automatyzacji i digitalizacji
• doradztwo w zakresie optymalizacji procesów biznesowych
• koordynacja projektów z działem sprzedażowym, marketingowym, produktowym
• badanie nowych rynków i możliwości rozwoju
Specjalista ds. Współpracy z Klientami Biznesowymi
• sprzedaż urządzeń mobilnych do nowych klientów B2B (cała Polska)
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• współpraca z szefami IT, administracji, finansów, zarządami, product managerami
• promocja urządzeń mobilnych podczas wydarzeń biznesowych
• współtworzenie i prowadzenie całego procesu sprzedaży
• wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
• współpraca z szefami IT, administracji, finansów, zarządami, product managerami
• promocja urządzeń mobilnych podczas wydarzeń biznesowych
• współtworzenie i prowadzenie całego procesu sprzedaży
New Business Development Manager
Winokrąg
• sprzedaż asortymentu do nowych klientów biznesowych
• zarządzanie kategorią produktów tj. optymalizacja asortymentu, struktury cen, nowych produktów, segmentacja klientów
• tworzenie i prowadzenie akcji marketingowych
• kreowanie wizerunku firmy / public relations w sieci
• negocjacje z dostawcami
• prowadzenie finansów, księgowości, spraw urzędowych
• zarządzanie kategorią produktów tj. optymalizacja asortymentu, struktury cen, nowych produktów, segmentacja klientów
• tworzenie i prowadzenie akcji marketingowych
• kreowanie wizerunku firmy / public relations w sieci
• negocjacje z dostawcami
• prowadzenie finansów, księgowości, spraw urzędowych
Key Account Manager
• sprzedaż innowacyjnej usługi remarketingu pojazdów poleasingowych (cała Polska)
• pozyskiwanie nowych flot samochodowych w firmach leasingowych, bankach, korporacjach
• pozyskiwanie do współpracy nowych dealerów samochodów
• przygotowywanie aukcji w systemie oraz moderowanie ich przebiegu
• sprzedaż towarzyszących usług powiązanych z serwisem aukcyjnym
• pozyskiwanie nowych flot samochodowych w firmach leasingowych, bankach, korporacjach
• pozyskiwanie do współpracy nowych dealerów samochodów
• przygotowywanie aukcji w systemie oraz moderowanie ich przebiegu
• sprzedaż towarzyszących usług powiązanych z serwisem aukcyjnym
Sales Representative
• zarządzanie siecią dystrybucji marek Post-It, Scotch, a także projektorów multimedialnych
• rozwijanie współpracy z dystrybutorami i dealerami na szczeblu zarządzającym, marketingowym, handlowym, zakupowym (centralna Polska)
• negocjacje rocznych warunków współpracy, planów bonusowych, warunków udziału w katalogach z dystrybutorami
• prowadzenie szkoleń dla działów handlowych dystrybutorów i dealerów w całej Polsce
• planowanie i realizacja budżetów, akcji marketingowych dla dystrybutorów i dealerów
• rozwijanie współpracy z dystrybutorami i dealerami na szczeblu zarządzającym, marketingowym, handlowym, zakupowym (centralna Polska)
• negocjacje rocznych warunków współpracy, planów bonusowych, warunków udziału w katalogach z dystrybutorami
• prowadzenie szkoleń dla działów handlowych dystrybutorów i dealerów w całej Polsce
• planowanie i realizacja budżetów, akcji marketingowych dla dystrybutorów i dealerów
wystawiono
Świetny handlowiec i przyjaciel, przejawiający duże zaangażowanie w wykonywaną pracę, skuteczny w realizacji planów sprzedażowych, charkteryzujący się profesjonalnym podejściem do obowiązków z jednej strony i autentycznym entuzjazmem z drugiej. Ma duże poczucie humoru i nawiązuje bardzo dobre relacje z obsługiwanymi klientami. Z czystym sumieniem mogę zarekomendować Stanisława zarówno jego potencjalnym pracodawcom, klientom jak i współpracownikom.
Corporate Accounts Representative
• rozwój współpracy w zakresie zaopatrzenia biura z klientami strategicznymi
• pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (Warszawa i centralna Polska)
• negocjacje warunków handlowych i poszerzanie współpracy z klientami kluczowymi w obszarach nieuregulowanych przez kontrakty
• prowadzenie dla klientów szkoleń z narzędzi do kontroli kosztów
• pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (Warszawa i centralna Polska)
• negocjacje warunków handlowych i poszerzanie współpracy z klientami kluczowymi w obszarach nieuregulowanych przez kontrakty
• prowadzenie dla klientów szkoleń z narzędzi do kontroli kosztów
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
• telefoniczna obsługa klientów biznesowych i reklamacji
• sprzedaż materiałów biurowych przez telefon
• czyny udział w projektach, tj. utworzenie sekcji sprzedażowej, implementacja nowego systemu zamówień, organizacja archiwum
• Certyfikat wysokiej jakości pracy za wkład pracy wniesiony w rozwijanie relacji z klientami, zaangażowanie oraz podnoszenie standardów obsługi
• sprzedaż materiałów biurowych przez telefon
• czyny udział w projektach, tj. utworzenie sekcji sprzedażowej, implementacja nowego systemu zamówień, organizacja archiwum
• Certyfikat wysokiej jakości pracy za wkład pracy wniesiony w rozwijanie relacji z klientami, zaangażowanie oraz podnoszenie standardów obsługi
Szkolenia i kursy
- Skuteczny cross-selling i up-selling – Explanator
- Social selling jako sposób na zwiększenie sprzedaży - Explanator
- Target Account Selling Workshop – GSI Group
- Różnice kulturowe - jak osiągać cele i porozumienie na styku różnych kultur - The Protocol School of Poland
- Sztuka prezentacji i argumentacji - The Protocol School of Poland
- Analiza rentowności – PTC Sp.z o.o.
- Finanse dla niefinansistów – Grupa ODiTK
- Świadomość globalnych zjawisk korupcyjnych i łapówkarskich - Telekom ACE
- Praca z Klientem strategicznym – Specialist & Friends
- Analiza sytuacji Klienta – Specialist & Friends
- Sprzedaż propozycji współpracy Klientowi – Specialist & Friends
- Kurs Pilotów Wycieczek - Guide Service
- Social selling jako sposób na zwiększenie sprzedaży - Explanator
- Target Account Selling Workshop – GSI Group
- Różnice kulturowe - jak osiągać cele i porozumienie na styku różnych kultur - The Protocol School of Poland
- Sztuka prezentacji i argumentacji - The Protocol School of Poland
- Analiza rentowności – PTC Sp.z o.o.
- Finanse dla niefinansistów – Grupa ODiTK
- Świadomość globalnych zjawisk korupcyjnych i łapówkarskich - Telekom ACE
- Praca z Klientem strategicznym – Specialist & Friends
- Analiza sytuacji Klienta – Specialist & Friends
- Sprzedaż propozycji współpracy Klientowi – Specialist & Friends
- Kurs Pilotów Wycieczek - Guide Service
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Motoryzacja/Transport
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
jeździectwo, biegi, kolarstwo, podróże, żeglarstwo, majsterkowanie, fotografia, muzyka, taniec, kultura Hiszpanii, historia (zwłaszcza Warszawy i Kresów)
Organizacje
2005.01 - 2014.06 Fundacja Viva Solec
2005.05 - 2009.03 Wspólnota Mieszkaniowa ul.Okrąg 12 - Członek Zarządu
2005.05 - 2009.03 Wspólnota Mieszkaniowa ul.Okrąg 12 - Członek Zarządu
Inne
- znajomość: MS Office, Lotus Notes, Spectrum, SAP, SWS, SFA, SalesForce, WF-MAG, On Line Ordering
- prawo jazdy kat. B (od 2003 roku)
- znajomość rysunku technicznego
- prawo jazdy kat. B (od 2003 roku)
- znajomość rysunku technicznego
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Dyplomacja
Jak zostać dypolmatą? Jak wyglada praca wśród różnych kultur? Czy jest to jakaś altrenatywa dla młodych prawników w dzisiejszych czasach....
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy