Stanisław Nicewicz
Dyroktor Oddziału, K-EX Sp. z o.o
Gdańsk,
pomorskie
Umiejętności
Logistyka
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Doświadczenie zawodowe
Dyroktor Oddziału
Przy zastosowaniu nowoczesnych technik zarządzanie bieżące i długofalowe, sprawowanie zarządu nad oddziałami Spółki w zakresie:
zarządzania oddziałami – ( 100 osób) Pracowników i Współpracowników;
a) realizacja celów stawianych przez Firmę – budżet i karta oceny oddziałów;
b) optymalizacja procesów z punktu widzenia efektywności finansowej i sprawności operacyjnej;
c) nadzór nad prawidłową i terminową realizacją procesu budżetowania zarządzanych oddziałów;
finansowo-księgowym i kadrowym;
a) nadzór i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo – księgowych;
b) bieżący nadzór nad zobowiązaniami finansowymi oddziału, analiza kosztów pod względem rodzajowym i funkcjonalnym;
c) nadzór nad prowadzeniem kartoteki pracowniczej;
windykacji;
a) analiza stanu zadłużenia kontrahentów;
b) nadzór nad windykacją należności;
kontaktów z Klientami
a) identyfikacja potrzeb klientów wewnętrznych i zewnętrznych poprzez aktywne zbieranie niezbędnych informacji rynkowych;
b) monitorowanie jakości świadczonych usług do potrzeb klientów z jednoczesnym uwzglęndnieniniem interesów Spółki;
c) dbanie o wysoki poziom relacji zawodowych i osobistych z Klientami;
d) aktywne negocjacje i badanie potrzeb kluczowych klientów Firmy;
zarządzania personelem;
a) realizacja procesu rekrutacji poprzez planowanie i definiowanie potrzeb;
b) realizacja procesu ocen pracowniczych i oceny jakości usług świadczonych przez Firmy zewnętrzne;
c) wynagradzanie i motywowanie pozafinansowe pracowników zgodne z ich wartością dla firmy;
d) stwarzanie swoim podwładnym warunków do realizacji postawionych im zadań poprzez wsparcie decyzyjne, organizacyjne, sprzętowe i materiałowe;
operacyjnym;
a) nadzór nad procesami transportowymi oraz magazynowymi;
b) eliminacja strat technologicznych , analiza ich powstawania i eliminacja;
c) optymalizacja kosztów funkcjonowania oddziałów;
d) realizacja wyznaczonych przez Zarząd celów dla Oddziałów;
e) konstruowanie budżetów, sporządzanie obowiązujących w Firmie raportów;
obowiązków BHP;
a) organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami , zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
b) egzekwowanie i przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
c) dbanie o bezpieczny i higieniczny stan pomieszczeń pracy i wyposażenia technicznego;
IT;
a) kontrola zgodności procesów ze szczególnym uwzględnieniem procedur systemowych , informatycznych i sprzętowych;
b) nadzór nad sprzętem komputerowym i teleinformatycznym wykorzystywanym w oddziale;
c) zapewnienie szkoleń z zakresu funkcjonowania systemów komputerowych stosowanych w firmie;
bezpieczeństwa wewnętrznego;
a) stała kontrola sprawności działania technicznych środków ochrony w oddziale;
b) nadzór nad prawidłowością przydzielania, cofania i korzystania z indywidualnych kodów i haseł upoważnionym pracownikom;
zarządzania oddziałami – ( 100 osób) Pracowników i Współpracowników;
a) realizacja celów stawianych przez Firmę – budżet i karta oceny oddziałów;
b) optymalizacja procesów z punktu widzenia efektywności finansowej i sprawności operacyjnej;
c) nadzór nad prawidłową i terminową realizacją procesu budżetowania zarządzanych oddziałów;
finansowo-księgowym i kadrowym;
a) nadzór i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo – księgowych;
b) bieżący nadzór nad zobowiązaniami finansowymi oddziału, analiza kosztów pod względem rodzajowym i funkcjonalnym;
c) nadzór nad prowadzeniem kartoteki pracowniczej;
windykacji;
a) analiza stanu zadłużenia kontrahentów;
b) nadzór nad windykacją należności;
kontaktów z Klientami
a) identyfikacja potrzeb klientów wewnętrznych i zewnętrznych poprzez aktywne zbieranie niezbędnych informacji rynkowych;
b) monitorowanie jakości świadczonych usług do potrzeb klientów z jednoczesnym uwzglęndnieniniem interesów Spółki;
c) dbanie o wysoki poziom relacji zawodowych i osobistych z Klientami;
d) aktywne negocjacje i badanie potrzeb kluczowych klientów Firmy;
zarządzania personelem;
a) realizacja procesu rekrutacji poprzez planowanie i definiowanie potrzeb;
b) realizacja procesu ocen pracowniczych i oceny jakości usług świadczonych przez Firmy zewnętrzne;
c) wynagradzanie i motywowanie pozafinansowe pracowników zgodne z ich wartością dla firmy;
d) stwarzanie swoim podwładnym warunków do realizacji postawionych im zadań poprzez wsparcie decyzyjne, organizacyjne, sprzętowe i materiałowe;
operacyjnym;
a) nadzór nad procesami transportowymi oraz magazynowymi;
b) eliminacja strat technologicznych , analiza ich powstawania i eliminacja;
c) optymalizacja kosztów funkcjonowania oddziałów;
d) realizacja wyznaczonych przez Zarząd celów dla Oddziałów;
e) konstruowanie budżetów, sporządzanie obowiązujących w Firmie raportów;
obowiązków BHP;
a) organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami , zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
b) egzekwowanie i przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy;
c) dbanie o bezpieczny i higieniczny stan pomieszczeń pracy i wyposażenia technicznego;
IT;
a) kontrola zgodności procesów ze szczególnym uwzględnieniem procedur systemowych , informatycznych i sprzętowych;
b) nadzór nad sprzętem komputerowym i teleinformatycznym wykorzystywanym w oddziale;
c) zapewnienie szkoleń z zakresu funkcjonowania systemów komputerowych stosowanych w firmie;
bezpieczeństwa wewnętrznego;
a) stała kontrola sprawności działania technicznych środków ochrony w oddziale;
b) nadzór nad prawidłowością przydzielania, cofania i korzystania z indywidualnych kodów i haseł upoważnionym pracownikom;
Specjalizacje
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie