Stanisław Kern

Service Partner Manager, HP Inc Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Coaching Consulting Mentoring New Business Development Project Management Account manager Zarządzanie operacyjne Serwis IT Zarządzanie dostawcami dostarczanie usług Problem Solving & Escalation Management Audyt KPI reporting and analysis Fraud Prevention Continous Improvement Budowanie relacji z klientem Analiza danych - Data Analysis

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

HP Inc.
Service Partner Manager
Zarządzanie partnerami wykonujacymi usługi dla produktów Personal i Printing Systems. Budowanie i kontrola sieci Autoryzowanych Partnerów Serwisowych we wszystkich aspektach: narzędzi, szkoleń, certyfikacji, infrastruktury i procesów umożliwiających płynne wykonywanie usług. Obsługa i rozwiązywanie wszystkich pojawiających się problemów w celu minimalizacji ich wpływu na biznes, pogorszenia jakości usług i eskalacji konfliktów.
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Service Channel Operations Manager
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Zarządzanie partnerami serwisowymi wykonującymi usługi dla klientów w zakresie produktów: Enterprise Servers, Storage i Networking oraz Personal i Printing Systems.
Compaq Computer Sp. z o.o.
Service Channel Manager
Service Channel Manager w Dziale Technicznym zarządzający partnerami serwisowymi .

Projekty

Channel Managed Print Services (cMPS)
W zakresie projektu było: dobór, pre-assessmenty, onboarding, ustawienia w systemach i szkolenia dla prawie 20 partnerów cMPS nowych dla HP. Projekt pomógł we wzroście HP na rynku outsourcingu druku, przyniósł konkretne rezultaty biznesowe i jest solidną podstawą do przyszłego wzrostu usług cMPS.
Przejęcie działu biznesowego druku firmy Samsung dla napraw sprzętowych
W zakresie projektu było przygotowanie, szkolenia operacyjne i z systemów serwisowych dla wybranych partnerów serwisowych, zarządzanie zmianą, monitorowanie odchyleń. Wdrożenie zakończone sukcesem.
Program Preferred Service Provider
W zakresie projektu było połączenie rejestracji usługi HP Care Pack z danymi kontaktowymi partnera serwisowego. Dane partnera serwisowego zostały dodane do zewnętrznego certyfikatu usługi HP Care Pack i w przypadku zgłoszenia serwisowego, naprawa była przekierowana na tego partnera serwisowego. Program przyniósł znaczący wzrost sprzedaży usług serwisowych i podniósł lojalność partnerów serwisowych.
Projekt Care Pack Readiness
W zakresie projektu było udzielenie dostępu do lokalnych, polskich magazynów części zamiennych partnerom serwisowym w celu umożliwienia wykonywania usług o gwarantowanym SLA tego samego dnia roboczego: 4H Call To Repair (CTR) i 6H CTR. Użycie systemów serwisowych One Page Tool (OPT) dla serwisu bezpośredniego i Global Channel Services Network (GCSN) dla partnerów serwisowych. Projekt przyniósł konkretny wzrost biznesu dla serwisu produktów Enterprise Servers, Storage i Networking.

Szkolenia i kursy

• Lean Six Sigma (2017)
• ISO/IEC 20000 Practitioner/internal auditor & consultant (2011)
• ITIL 3.0 Foundation (2010)
• ITIL Essentials for IT Service Management (2006)
• Professional Selling Skills (2004)
• Project Leadership, Management and Communications (2004)
• Technical Problem Solving/Decision Making Kepner-Tregoe (2004)
• Presentation Skills (2003)
• Managing Financial Performance (1998)

Edukacja

Logo
Wydział Elektroniki, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
IT - Administracja
Bezpieczeństwo/Audyt
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Sporty: nurkowanie swobodne, łowiectwo podwodne, pływanie, jazda na rowerze, narciarstwo biegowe. Ogrodnictwo, fotografia.

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.