Sonia Z.p.
Kierownik zmiany, Aquadrom Sp. z o.o.
Ruda Śląska,
śląskie
Umiejętności
Zdolność szybkiego uczenia się i wykorzystywania teorii w praktyce
Prawo jazdy kat B
Zdolność analitycznego myślenia
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
dobra organizacja pracy własnej
umiejętność szybkiego podejmowania decyzji
obsługa pakietu MS
Wysoka motywacja i zaangażowanie
wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zmiany
Odpowiedzialność za pracę i bezpieczeństwo zespołu pracowników znajdujących się pod bezpośrednim nadzorem
Działania w zakresie kontroli przestrzegania regulaminów obowiązujący w obiekcie
Nadzór i kontrola bieżącej pracy poszczególnych zespołów i jej dokumentowanie
Odpowiedzialność za powierzone dokumenty i obieg wewnętrznej dokumentacji
Rozstrzyganie sporów z klientem interwencja i nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem procedury powypadkowej
Działania w zakresie kontroli przestrzegania regulaminów obowiązujący w obiekcie
Nadzór i kontrola bieżącej pracy poszczególnych zespołów i jej dokumentowanie
Odpowiedzialność za powierzone dokumenty i obieg wewnętrznej dokumentacji
Rozstrzyganie sporów z klientem interwencja i nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem procedury powypadkowej
Kierownik Placówki Bankowej
Kierowanie oddziałem w zakresie zarządzania zespołem, jakością obsługi klienta oraz sprzedażą
Odpowiedzialność za wynik finansowy prowadzonej placówki
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, zatrudnianie nowych pracowników, wdrażanie ich w obowiązki
Codzienna, tygodniowa, miesięczna, roczna kontrola nad dokumentacją sporządzaną w placówce poddawana ocenie audytu bankowego
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom indywidualnym oraz z sektora małych przedsiębiorstw
Budowanie długotrwałych relacji z klientami polegającymi na zapewnieniu profesjonalnej obsługi
Wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego
Odpowiedzialność za wynik finansowy prowadzonej placówki
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, zatrudnianie nowych pracowników, wdrażanie ich w obowiązki
Codzienna, tygodniowa, miesięczna, roczna kontrola nad dokumentacją sporządzaną w placówce poddawana ocenie audytu bankowego
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom indywidualnym oraz z sektora małych przedsiębiorstw
Budowanie długotrwałych relacji z klientami polegającymi na zapewnieniu profesjonalnej obsługi
Wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego
Konsultant ds. Produktów Bankowych
Aktywne pozyskiwanie klientów
Analizowanie potrzeb klienta
Aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi zgodnie z zasadami jakości obsługi klienta
Prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami (generowanie, podpisywanie i wysyłanie do uruchomienia wszelkich umów kredytowych)
Czynności związane z obrotem gotówki w placówce
Analizowanie potrzeb klienta
Aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi zgodnie z zasadami jakości obsługi klienta
Prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami (generowanie, podpisywanie i wysyłanie do uruchomienia wszelkich umów kredytowych)
Czynności związane z obrotem gotówki w placówce
Szkolenia i kursy
Kurs pełnej księgowości
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Inne
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce