Sonia Z.p.

Sonia Z.p.

Kierownik zmiany, Aquadrom Sp. z o.o.
Ruda Śląska, śląskie

Umiejętności

Zdolność szybkiego uczenia się i wykorzystywania teorii w praktyce Prawo jazdy kat B Zdolność analitycznego myślenia samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów dobra organizacja pracy własnej umiejętność szybkiego podejmowania decyzji obsługa pakietu MS Wysoka motywacja i zaangażowanie wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Aquadrom Sp. z o.o.
Kierownik zmiany
Odpowiedzialność za pracę i bezpieczeństwo zespołu pracowników znajdujących się pod bezpośrednim nadzorem
Działania w zakresie kontroli przestrzegania regulaminów obowiązujący w obiekcie
Nadzór i kontrola bieżącej pracy poszczególnych zespołów i jej dokumentowanie
Odpowiedzialność za powierzone dokumenty i obieg wewnętrznej dokumentacji
Rozstrzyganie sporów z klientem interwencja i nadzór nad prawidłowym przeprowadzeniem procedury powypadkowej
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
Otro Group
Przyjmowanie i realizacja zamówień klientów
Wystawianie ofert sprzedażowych w portalach internetowych
Obsługa zamówień telefonicznych
Prowadzenie dokumentacji księgowej
Getin Noble Bank S.A.
Doradca Klienta Zamożnego
Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami z segmentu Noble
Kompleksowa opieka i zarządzanie przypisanym portfelem klientów
Zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów bankowości osobistej
Bank Millennium S.A.
Kierownik Placówki Bankowej
Kierowanie oddziałem w zakresie zarządzania zespołem, jakością obsługi klienta oraz sprzedażą
Odpowiedzialność za wynik finansowy prowadzonej placówki
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych, zatrudnianie nowych pracowników, wdrażanie ich w obowiązki
Codzienna, tygodniowa, miesięczna, roczna kontrola nad dokumentacją sporządzaną w placówce poddawana ocenie audytu bankowego
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych klientom indywidualnym oraz z sektora małych przedsiębiorstw
Budowanie długotrwałych relacji z klientami polegającymi na zapewnieniu profesjonalnej obsługi
Wykonywanie zadań zleconych przez Przełożonego
Bank Millennium S.A.
Konsultant ds. Produktów Bankowych
Aktywne pozyskiwanie klientów
Analizowanie potrzeb klienta
Aktywna sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych
Prezentowanie przygotowanej oferty i doradzanie klientowi zgodnie z zasadami jakości obsługi klienta
Prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami (generowanie, podpisywanie i wysyłanie do uruchomienia wszelkich umów kredytowych)
Czynności związane z obrotem gotówki w placówce
Logo
Referent ds. Promocji i Handlu
F.H.U. Silverton S.C.
Prowadzenie kampanii promocyjnych dla zespołów muzycznych w tym kontakt z przedstawicielami mediów
Aktywna sprzedaż produktów fonograficznych
Pomoc głównej księgowej w zakresie prowadzenia dokumentacji księgowo – kadrowej

Szkolenia i kursy

Kurs pełnej księgowości

Edukacja

Logo
Wydział Ekonomiczno - Filologiczny, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach
Logo
Technik Ekonomista, średnie
Liceum Ekonomiczne

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce