Sławomir Szkutnik

Kierownik Działu Administracji
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Doskonałe umiejętności negocjacyjne. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikowania się. Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wrażliwość na szczegóły. Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz efektywnego zarządzania czasem. Umiejętność pracy pod presją czasu i w wyznaczonych terminach. Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków. Umiejętność tworzenia i wdrażania procedur. Znajomość podstaw prawa zamówień publicznych, cywilnego, handlowego oraz ubezpieczeniowego.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Administracji
Machowicz Sp. z o.o.
Wsparcie Zarządu w realizacji strategii spółki
Nadzorowanie pracy podległego zespołu,
Budżetowanie i optymalizacja kosztów firmy;
Planowanie, rozwój oraz wdrażanie polityki i procedur sprawnego funkcjonowania biura
Prowadzenie negocjacji handlowych dot. , zaopatrzenia biur, telekomunikacji i sprzętu IT,
Ofertowanie usług budowlanych;
Wykonywanie przedmiarów robót;
Współpraca z firmami remontowymi i architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej i zakresu prac,
Wizualizacja placówek spółki, reklamy, bannery, neony,
Administrowanie flotą samochodów spółki,
Organizacja eventów sprzedażowych i promocyjnych,
Ewidencja środków trwałych,
Nadzór nad realizacją zamówień druku ulotek i produkcji gadżetów marketingowych,
Rekrutacja pracowników
admin care
własna działalność gospodarcza
- Kierowanie pracą podległych zespołów, nadzór nad realizacją zadań działań administracji
- Wsparcie zarządów w sprawach administracyjnych i organizacyjnych,
- Prowadzenie negocjacji handlowych dot. najmu lokali, zaopatrzenia biur, telekomunikacji sprzętu IT oraz wszelkich usług wspierających funkcjonowanie firmy,
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz weryfikacja terminowości i poprawności prowadzonej dokumentacji
- Nadzór nad inwestycjami spółek, serwisami remontowymi, architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej,
- Nadzór nad serwisami zapewniającymi ciągłość pracy biur,
- Audyt i optymalizacja kosztów: floty samochodowej, administracyjnych, telefonicznych,
- Prowadzenie postępowań przetargów ograniczonych i nieograniczonych w zakresie budowy obiektów radiokomunikacyjnych i radionawigacyjnych, konstrukcji stalowych i strunobetonowych,
- Koordynacja i realizacja zamówień urządzeń i materiałów budowlanych,
- Planowanie budżetów inwestycji, kosztorysów budowlanych i kontrola ich wykonania,
- Organizacja konkursów i promocji dla sieci sprzedaży,
- Wsparcie sieci sprzedaży (budowanie systemu wynagrodzeń, systemu archiwizacji dokumentacji - umowy, aneksy, reklamacje),
- Naliczanie, rozliczanie prowizji sprzedawców,
- Administracja systemami CRM spółek,
- Obsługa reklamacji i serwis użytkowników,
- Prowadzenie spraw osobowych, szkoleń BHP.
Aegon
Kierownik ds. Administracji
 Nadzorowanie pracy podległego zespołu (cztery osoby),
 Budżetowanie i optymalizacja kosztów biur i inwestycji spółki,
 Planowanie, rozwój oraz wdrażanie polityki i procedur sprawnego funkcjonowania biura
 Prowadzenie negocjacji handlowych dot. najmu lokali, zaopatrzenia biur, telekomunikacji i sprzętu IT,
 Selekcja lokalizacji placówek spółki, kontrola kosztów otwarcia placówek oraz realizacja ich otwarcia lub relokacji,
 Współpraca z firmami remontowymi i architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej i zakresu prac,
 Wizualizacja placówek spółki, reklamy, bannery, neony,
 Administrowanie flotą samochodów spółki,
 Organizacja konferencji sprzedażowych i szkoleń z udziałem znanych osobistości z branży finansowej i rozrywkowej,
 Organizacja eventów sprzedażowych i promocyjnych,
 Ewidencja środków trwałych,
 Nadzór nad realizacją zamówień druku ulotek i produkcji gadżetów marketingowych,
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Sumienny, rzetelny, pracowity, koleżeńsi. Ogólnie: można na Nim polegać.
Mariusz Kowalski
Mariusz Kowalski · współpracownik
wystawiono
Sławek, to administrator i kupiec w każdym calu. Nie ma dla niego problemu nie do rozwiązania, trudne zadania to dla niego „chleb powszedni” – jeden z najlepszych negocjatorów jakich widziałem w działaniu.
Logo
Akwizytor Otwartego Funduszu Emerytalnego
PTE OFE PBK „Orzeł”, Warszawa
 Administracja biurem, zarządzanie kalendarzem, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, planowanie i koordynowanie spotkań sprzedażowych.
ZREW
Specjalista ds. Informatyki
 Obsługa i serwis sprzętu komputerowego i biurowego,
 Realizacja zamówień sprzętu i materiałów eksploatacyjnych,
 Administrowanie siecią komputerową oddziału,
 Administrowanie aplikacjami wspomagającymi kadry i magazyn.
SoftHard S.A.
Informatyk
 Sprzedaż i wdrażanie specjalistycznego oprogramowania dla firm
Logo
Młodszy Informatyk
PT I MD
 Obsługa i serwis sprzętu komputerowego i biurowego,

 Realizacja zamówień sprzętu jak i materiałów eksploatacyjnych.

Szkolenia i kursy

Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie Centrum Projektów i Współpracy Międzynarodowej – Szkolnie Systemy informatyczne i sieci komputerowe
Grupa Medialna Nieruchomości - Techniczne umiejętności zarządcy nieruchomości

Szkoła Giełdowa Giełda Papierów Wartościowych - Podstawy inwestowania na giełdzie i instrumenty pochodne

Szkolenia z zakresu produktów finansowych AEGON i konkurencji na rynku finansowym

Europejski Instytut Rozwoju Kadr - Sztuka negocjacji

Viktoria Training Akademia Rozwoju Biznesu - Synergia zespołu

Eurofinance Training Sp. z o. o. - Audyt Wewnętrzny w Przedsiębiorstwie – Planowanie, wdrażanie i efektywne funkcjonowanie

Edukacja

Logo
Nauki Polityczne, magisterskie
AKADEMIA HUMANISTYCZNA im. Aleksandra Gieysztora
Logo
Politologia i Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła im. Pawła Włodkowica, Płock

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Budownictwo
Inne
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem

Zainteresowania

Polityka wewnętrzna Polski, gospodarka Polski i świata. Film gatunku fantastyka naukowa i sf.

Inne

Czynne prawo jazdy od 1995r. kat. A, B
Kurs pierwszej pomocy

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Anioły Pracy
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Centrum Rozwiązań Menedżerskich SA
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
PROJEKT FILMOWY
PROJEKT FILMOWY
Zapraszam do małego eksperymentu zabawa polega na wspólnym napisaniu scenariusza, a później realizacji produkcji. TO ZNACZY ŻE FILM POWSTANIE !!!!! Oczywiście film niezależny (nie mylić z amatorski
UKRAIŃCY W POLSCE
UKRAIŃCY W POLSCE
Dla wszystkich Ukraińców, którzy mieszkają w Polsce... Oraz ich przyjaciół...
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Złota Loża
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe