Umiejętności
Doskonałe umiejętności negocjacyjne.
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikowania się.
Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wrażliwość na szczegóły.
Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz efektywnego zarządzania czasem.
Umiejętność pracy pod presją czasu i w wyznaczonych terminach.
Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
Umiejętność tworzenia i wdrażania procedur.
Znajomość podstaw prawa zamówień publicznych, cywilnego, handlowego oraz ubezpieczeniowego.
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Administracji
Machowicz Sp. z o.o.
Wsparcie Zarządu w realizacji strategii spółki
Nadzorowanie pracy podległego zespołu,
Budżetowanie i optymalizacja kosztów firmy;
Planowanie, rozwój oraz wdrażanie polityki i procedur sprawnego funkcjonowania biura
Prowadzenie negocjacji handlowych dot. , zaopatrzenia biur, telekomunikacji i sprzętu IT,
Ofertowanie usług budowlanych;
Wykonywanie przedmiarów robót;
Współpraca z firmami remontowymi i architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej i zakresu prac,
Wizualizacja placówek spółki, reklamy, bannery, neony,
Administrowanie flotą samochodów spółki,
Organizacja eventów sprzedażowych i promocyjnych,
Ewidencja środków trwałych,
Nadzór nad realizacją zamówień druku ulotek i produkcji gadżetów marketingowych,
Rekrutacja pracowników
Nadzorowanie pracy podległego zespołu,
Budżetowanie i optymalizacja kosztów firmy;
Planowanie, rozwój oraz wdrażanie polityki i procedur sprawnego funkcjonowania biura
Prowadzenie negocjacji handlowych dot. , zaopatrzenia biur, telekomunikacji i sprzętu IT,
Ofertowanie usług budowlanych;
Wykonywanie przedmiarów robót;
Współpraca z firmami remontowymi i architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej i zakresu prac,
Wizualizacja placówek spółki, reklamy, bannery, neony,
Administrowanie flotą samochodów spółki,
Organizacja eventów sprzedażowych i promocyjnych,
Ewidencja środków trwałych,
Nadzór nad realizacją zamówień druku ulotek i produkcji gadżetów marketingowych,
Rekrutacja pracowników
własna działalność gospodarcza
- Kierowanie pracą podległych zespołów, nadzór nad realizacją zadań działań administracji
- Wsparcie zarządów w sprawach administracyjnych i organizacyjnych,
- Prowadzenie negocjacji handlowych dot. najmu lokali, zaopatrzenia biur, telekomunikacji sprzętu IT oraz wszelkich usług wspierających funkcjonowanie firmy,
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz weryfikacja terminowości i poprawności prowadzonej dokumentacji
- Nadzór nad inwestycjami spółek, serwisami remontowymi, architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej,
- Nadzór nad serwisami zapewniającymi ciągłość pracy biur,
- Audyt i optymalizacja kosztów: floty samochodowej, administracyjnych, telefonicznych,
- Prowadzenie postępowań przetargów ograniczonych i nieograniczonych w zakresie budowy obiektów radiokomunikacyjnych i radionawigacyjnych, konstrukcji stalowych i strunobetonowych,
- Koordynacja i realizacja zamówień urządzeń i materiałów budowlanych,
- Planowanie budżetów inwestycji, kosztorysów budowlanych i kontrola ich wykonania,
- Organizacja konkursów i promocji dla sieci sprzedaży,
- Wsparcie sieci sprzedaży (budowanie systemu wynagrodzeń, systemu archiwizacji dokumentacji - umowy, aneksy, reklamacje),
- Naliczanie, rozliczanie prowizji sprzedawców,
- Administracja systemami CRM spółek,
- Obsługa reklamacji i serwis użytkowników,
- Prowadzenie spraw osobowych, szkoleń BHP.
- Wsparcie zarządów w sprawach administracyjnych i organizacyjnych,
- Prowadzenie negocjacji handlowych dot. najmu lokali, zaopatrzenia biur, telekomunikacji sprzętu IT oraz wszelkich usług wspierających funkcjonowanie firmy,
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz weryfikacja terminowości i poprawności prowadzonej dokumentacji
- Nadzór nad inwestycjami spółek, serwisami remontowymi, architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej,
- Nadzór nad serwisami zapewniającymi ciągłość pracy biur,
- Audyt i optymalizacja kosztów: floty samochodowej, administracyjnych, telefonicznych,
- Prowadzenie postępowań przetargów ograniczonych i nieograniczonych w zakresie budowy obiektów radiokomunikacyjnych i radionawigacyjnych, konstrukcji stalowych i strunobetonowych,
- Koordynacja i realizacja zamówień urządzeń i materiałów budowlanych,
- Planowanie budżetów inwestycji, kosztorysów budowlanych i kontrola ich wykonania,
- Organizacja konkursów i promocji dla sieci sprzedaży,
- Wsparcie sieci sprzedaży (budowanie systemu wynagrodzeń, systemu archiwizacji dokumentacji - umowy, aneksy, reklamacje),
- Naliczanie, rozliczanie prowizji sprzedawców,
- Administracja systemami CRM spółek,
- Obsługa reklamacji i serwis użytkowników,
- Prowadzenie spraw osobowych, szkoleń BHP.
Kierownik ds. Administracji
Nadzorowanie pracy podległego zespołu (cztery osoby),
Budżetowanie i optymalizacja kosztów biur i inwestycji spółki,
Planowanie, rozwój oraz wdrażanie polityki i procedur sprawnego funkcjonowania biura
Prowadzenie negocjacji handlowych dot. najmu lokali, zaopatrzenia biur, telekomunikacji i sprzętu IT,
Selekcja lokalizacji placówek spółki, kontrola kosztów otwarcia placówek oraz realizacja ich otwarcia lub relokacji,
Współpraca z firmami remontowymi i architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej i zakresu prac,
Wizualizacja placówek spółki, reklamy, bannery, neony,
Administrowanie flotą samochodów spółki,
Organizacja konferencji sprzedażowych i szkoleń z udziałem znanych osobistości z branży finansowej i rozrywkowej,
Organizacja eventów sprzedażowych i promocyjnych,
Ewidencja środków trwałych,
Nadzór nad realizacją zamówień druku ulotek i produkcji gadżetów marketingowych,
Budżetowanie i optymalizacja kosztów biur i inwestycji spółki,
Planowanie, rozwój oraz wdrażanie polityki i procedur sprawnego funkcjonowania biura
Prowadzenie negocjacji handlowych dot. najmu lokali, zaopatrzenia biur, telekomunikacji i sprzętu IT,
Selekcja lokalizacji placówek spółki, kontrola kosztów otwarcia placówek oraz realizacja ich otwarcia lub relokacji,
Współpraca z firmami remontowymi i architektonicznymi, przygotowywanie specyfikacji technicznej i zakresu prac,
Wizualizacja placówek spółki, reklamy, bannery, neony,
Administrowanie flotą samochodów spółki,
Organizacja konferencji sprzedażowych i szkoleń z udziałem znanych osobistości z branży finansowej i rozrywkowej,
Organizacja eventów sprzedażowych i promocyjnych,
Ewidencja środków trwałych,
Nadzór nad realizacją zamówień druku ulotek i produkcji gadżetów marketingowych,
współpracownik
wystawiono
Sumienny, rzetelny, pracowity, koleżeńsi. Ogólnie: można na Nim polegać.
Specjalista ds. Informatyki
Obsługa i serwis sprzętu komputerowego i biurowego,
Realizacja zamówień sprzętu i materiałów eksploatacyjnych,
Administrowanie siecią komputerową oddziału,
Administrowanie aplikacjami wspomagającymi kadry i magazyn.
Realizacja zamówień sprzętu i materiałów eksploatacyjnych,
Administrowanie siecią komputerową oddziału,
Administrowanie aplikacjami wspomagającymi kadry i magazyn.
Szkolenia i kursy
Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie Centrum Projektów i Współpracy Międzynarodowej – Szkolnie Systemy informatyczne i sieci komputerowe
Grupa Medialna Nieruchomości - Techniczne umiejętności zarządcy nieruchomości
Szkoła Giełdowa Giełda Papierów Wartościowych - Podstawy inwestowania na giełdzie i instrumenty pochodne
Szkolenia z zakresu produktów finansowych AEGON i konkurencji na rynku finansowym
Europejski Instytut Rozwoju Kadr - Sztuka negocjacji
Viktoria Training Akademia Rozwoju Biznesu - Synergia zespołu
Eurofinance Training Sp. z o. o. - Audyt Wewnętrzny w Przedsiębiorstwie – Planowanie, wdrażanie i efektywne funkcjonowanie
Grupa Medialna Nieruchomości - Techniczne umiejętności zarządcy nieruchomości
Szkoła Giełdowa Giełda Papierów Wartościowych - Podstawy inwestowania na giełdzie i instrumenty pochodne
Szkolenia z zakresu produktów finansowych AEGON i konkurencji na rynku finansowym
Europejski Instytut Rozwoju Kadr - Sztuka negocjacji
Viktoria Training Akademia Rozwoju Biznesu - Synergia zespołu
Eurofinance Training Sp. z o. o. - Audyt Wewnętrzny w Przedsiębiorstwie – Planowanie, wdrażanie i efektywne funkcjonowanie
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Budownictwo
Inne
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Polityka wewnętrzna Polski, gospodarka Polski i świata. Film gatunku fantastyka naukowa i sf.
Inne
Czynne prawo jazdy od 1995r. kat. A, B
Kurs pierwszej pomocy
Kurs pierwszej pomocy
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Anioły Pracy
Jesteśmy społecznością ludzi pomagających sobie nawzajem w znalezieniu pracy zgodnej z naszymi umiejętnościami, predyspozycjami (talentami) i indywidualnymi priorytetami.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
PROJEKT FILMOWY
Zapraszam do małego eksperymentu
zabawa polega na wspólnym napisaniu scenariusza, a później realizacji produkcji.
TO ZNACZY ŻE FILM POWSTANIE !!!!!
Oczywiście film niezależny (nie mylić z amatorski
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker
Złota Loża
Handel, biznes, marketing. Współpraca biznesowa, handel B2B, prezentacja firm, pomysły na biznes, networking, informacje, aktualności, wiadomości. Zmasowane działania marketingowe