Umiejętności
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Zarządzanie zmianą
Zarządzanie
Project Management
Zarządzanie projektami programistycznymi
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Znajomość baz danych MSSQL oraz języka T-SQL
Znajomość SSIS
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Dział Obsługi Klienta.
- prowadzenie projektów informatycznych,
- planowanie i określanie budżetu projektów,
- nadzór nad realizacją projektów,
- sporządzanie analiz przedwdrożeniowych,
- koordynacja zespołu wdrożeniowego,
- wycena prac programistycznych,
- projektowanie i rozwój nowych funkcjonalności w aplikacjach,
- prowadzenie prezentacji handlowych u klientów zewnętrznych,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych.
Obsługa projektów m.in. dla firm:
Ochnik, Reporter Young, Naturhouse, Martes Sport, McArthur, Silesia Jeans, Digel, Selene, Olimp Sport
- prowadzenie projektów informatycznych,
- planowanie i określanie budżetu projektów,
- nadzór nad realizacją projektów,
- sporządzanie analiz przedwdrożeniowych,
- koordynacja zespołu wdrożeniowego,
- wycena prac programistycznych,
- projektowanie i rozwój nowych funkcjonalności w aplikacjach,
- prowadzenie prezentacji handlowych u klientów zewnętrznych,
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych.
Obsługa projektów m.in. dla firm:
Ochnik, Reporter Young, Naturhouse, Martes Sport, McArthur, Silesia Jeans, Digel, Selene, Olimp Sport
Wdrożeniowiec
Dział Wdrożeń. Wdrożenia systemów gospodarki magazynowej, a także systemów do sprzedaży w sklepach. Instalacja i konfiguracja sprzętu. Testy oprogramowania.
Obsługa wdrożeń sieci sklepów:
Próchnik, Hexeline
Obsługa wdrożeń sieci sklepów:
Próchnik, Hexeline
Specjalista ds. handlowo-transportowych
ZPDz Olimpia S.A. w Łodzi
Dział Logistyki Sprzedaży. Rozlicznie kierowców-akwizytorów; dysponowanie całym transportem przedsiębiorstwa; sporządzanie analiz sprzedaży (miesięcznych i rocznych), obsługa klientów strategicznych, sporządzenie planu strategicznego sprzedaży na lata 2002-07; analiza zapasów magazynowych w rozbiciu na asortyment, kolekcję, rotację itp.; administrowanie oprogramowaniem do sprzedaży w Salonach Firmowych – on-line; obsługa i aktualizacja strony internetowej, doradztwo w zakupie sprzętu komputerowego, a także rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem w przedsiębiorstwie.
Informatyk
Miejski Zakład Komunikacji w Bydgoszczy
Dział Informatyczny. Tworzenie programów w Ms Access (m.in. baza danych sprzętu komputerowego całego przedsiębiorstwa, program do obsługi zleceń naprawy taboru samochodowego), składanie i konfiguracja komputera, obsługa poczty elektronicznej (Serwer Exchange - między trzema obiektami przedsiębiorstwa), wdrożenie i administrowanie programem do elektronicznej obsługi bankowej – ESOBIG Banking 5.0
Szkolenia i kursy
• Uczestnik szkolenia „MS 2072 – Administering a Microsoft SQL Server 2000 Database” (2006)
• Uczestnik szkolenia „MS 2071 – Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact – SQL” (2006)
• Uczestnik szkolenia „MS 2591 – Implementing Replication Using Microsoft SQL Server 2000” (2006)
• Uczestnik szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” (2007)
• Uczestnik szkolenia „Asertywność w zarządzaniu” (2007)
• Ukończony kurs „Podstawy księgowości dla początkujących A/2008” z wynikiem celującym w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce
• Uczestnik szkolenia „Algorytmy dogadywania się” (2011)
• Uczestnik szkolenia „Motywowanie pracowników” (2012)
• Uczestnik szkolenia „Ocena pracowników” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Strojenie wydajnościowe SQL” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Microsoft SQL Server 2005/2008 – zaawansowana administracja” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Zarządzanie zmianą” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Zarządzanie projektem IT” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Techniki profesjonalnej obsługi klienta” (2013)
• Uczestnik szkolenia „MS Excel 2010 – poziom zaawansowany” (2014)
• Uczestnik szkolenia „MS 2071 – Querying Microsoft SQL Server 2000 with Transact – SQL” (2006)
• Uczestnik szkolenia „MS 2591 – Implementing Replication Using Microsoft SQL Server 2000” (2006)
• Uczestnik szkolenia „Profesjonalna obsługa klienta” (2007)
• Uczestnik szkolenia „Asertywność w zarządzaniu” (2007)
• Ukończony kurs „Podstawy księgowości dla początkujących A/2008” z wynikiem celującym w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce
• Uczestnik szkolenia „Algorytmy dogadywania się” (2011)
• Uczestnik szkolenia „Motywowanie pracowników” (2012)
• Uczestnik szkolenia „Ocena pracowników” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Strojenie wydajnościowe SQL” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Microsoft SQL Server 2005/2008 – zaawansowana administracja” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Zarządzanie zmianą” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Zarządzanie projektem IT” (2013)
• Uczestnik szkolenia „Techniki profesjonalnej obsługi klienta” (2013)
• Uczestnik szkolenia „MS Excel 2010 – poziom zaawansowany” (2014)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.