Umiejętności
B2B
Obsługa klienta
Zarządzanie
Zarządzanie Sprzedażą
praca w zespole
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
praca biurowa
Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży ds. Gastronomii
OBOWIĄZKI :
- pozyskiwanie nowych klientów ( Horeca )
- rozwijanie współpracy z dotychczasowymi kontrahentami ( Horeca )
- realizowanie celów sprzedażowych jak i celów marketingowych
- samodzielne negocjowanie warunków współpracy
- samodzielne zarządzanie sprzedażą w trzech regionach ( zachodniopomorskie , wielkopolskie , lubuskie )
- koordynacja współpracy z serwisami zewnętrznymi
- kontrola stanu należności
- pozyskiwanie nowych klientów ( Horeca )
- rozwijanie współpracy z dotychczasowymi kontrahentami ( Horeca )
- realizowanie celów sprzedażowych jak i celów marketingowych
- samodzielne negocjowanie warunków współpracy
- samodzielne zarządzanie sprzedażą w trzech regionach ( zachodniopomorskie , wielkopolskie , lubuskie )
- koordynacja współpracy z serwisami zewnętrznymi
- kontrola stanu należności
Przedstawiciel Handlowy ds. Gastronomii
Zakres obowiązków: praca z marką Lavazza plus wprowadzanie
marki Mk Cafe w sektorze Horeca , obsługa terenu lubuskie ,
zachodniopomorskie , zdobywanie klientów , koordynacja pracy z
serwisem , szkolenia baristyczne , zarządzanie maszynami ,
materiałami pos , tworzenie ofert , umów , praca z należnościami.
marki Mk Cafe w sektorze Horeca , obsługa terenu lubuskie ,
zachodniopomorskie , zdobywanie klientów , koordynacja pracy z
serwisem , szkolenia baristyczne , zarządzanie maszynami ,
materiałami pos , tworzenie ofert , umów , praca z należnościami.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z maszyn La Cimbali
Organizator: La Cimbali
09.2005
Certyfikat odbycia i zdania egzaminu z szkolenia o wiedzy z kawy obsługi
ekspresu i urządzeń kawowych , podstaw technik baristy zgodnie z
zasadami IIAC
Organizator: Strauss Cafe
07.2005
Szkolenie Training Centre Lavazza z Art Latte
Organizator: Lavazza
05.2005
Trudne sytuacje z klientem/Podstawy negocjacji dla handlowców
Organizator: „BPF” Ośrodek Szkolenia Zawodowego
03.2004
Efektywna argumentacja w sprzedaży/Zarządzanie czasem w sprzedaży
Organizator: Kalkstein Sp. Z o.o
Organizator: La Cimbali
09.2005
Certyfikat odbycia i zdania egzaminu z szkolenia o wiedzy z kawy obsługi
ekspresu i urządzeń kawowych , podstaw technik baristy zgodnie z
zasadami IIAC
Organizator: Strauss Cafe
07.2005
Szkolenie Training Centre Lavazza z Art Latte
Organizator: Lavazza
05.2005
Trudne sytuacje z klientem/Podstawy negocjacji dla handlowców
Organizator: „BPF” Ośrodek Szkolenia Zawodowego
03.2004
Efektywna argumentacja w sprzedaży/Zarządzanie czasem w sprzedaży
Organizator: Kalkstein Sp. Z o.o
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń