Sławomir Borkowski

Menadżer ds. Rozwoju, Kolporter SA
Żyrardów, mazowieckie

Umiejętności

Urządzenia mobilne Płatności mobilne NFC Zarządzanie produktem Telekomunikacja

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menadżer ds. Rozwoju
Kolporter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.
Przygotowywanie i wdrażanie nowych produktów i usług ukierunkowanych na rozwój. Analiza rynku, tworzenie bazy i wybór najlepszych dostawców. Zarządzanie procesem wyboru dostawców. Kierowanie zespołem specjalistów odpowiedzialnych za bieżącą współpracę z dostawcami. Nadzór nad realizacją zamówień dostawców. Poprawa rentowności wdrożonych projektów. Wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. Aktualizacja i rozszerzanie oferty produktów i usług firmy. Zarządzanie projektami, koordynacja współpracy między działami, departamentami i podmiotami zewnętrznymi przy wdrożeniach. Nadzór nad realizacją wdrażanych produktów i usług. Nadzorowanie projektów i działań z zakresu wsparcia i rozwoju sprzedaży. Zapewnianie ciągłości wdrożonych usług oraz dostępności produktów do sprzedaży. Nadzór nad zapasami i rotacją magazynową towarów, optymalizacja stanów. Tworzenie i wdrażanie procedur. Tworzenie i zarządzanie budżetem. Tworzenie strategii zakupowych i współpracy z kontrahentami. Prowadzenie negocjacji handlowych i zakupowych. Prowadzenie rozmów biznesowych na najwyższym szczeblu decyzyjnym.
Kolporter S.A.
Menadżer ds. Rozwoju
Zakupy sprzętu i systemów. Pozyskiwanie kontrahentów z obszaru kanałów sprzedaży prepaid, usług bankowych i finansowych. Rozwój usług i wdrażanie nowych technologii w ramach Departamentu Usług Elektronicznych. Współpraca z IT – zabezpieczenie zaplecza technicznego, w zakresie produktów prepaid, billpayment, akceptacji kart płatniczych oraz innych usług elektronicznych. Nawiązywanie kontaktów i negocjowanie umów handlowych. Optymalizacja procesów związanych z dystrybucją i sprzedażą w sektorze B2B. Odpowiedzialność za utrzymanie optymalnego poziomu zapasów. Kreowanie strategii handlowej, współudział w tworzeniu polityki cenowej. Współudział przy tworzeniu budżetów (zakupy i sprzedaż).
PO Dyrektora ds. Sprzedaży Elektronicznej (VI 2008 – II 2009, okres przekształceń spółek w Grupie Kolporter): realizacja planów sprzedaży, tworzenie budżetów sprzedażowych, reorganizacja struktur sprzedaży w regionach. Stworzenie Działu BackOffice (utrzymanie klienta, optymalizacja warunków handlowych klientów z obszaru B2B, optymalizacja działań windykacyjnych). Rozwój alternatywnych kanałów sprzedaży prepaid poprzez wdrażanie nowych usług w sieci sprzedaży (sprzedaż top-up). Kontakty handlowe i negocjacje umów z kontrahentami.
NSTI Sp. z o.o.
Doradca ds. dystrybucji
doradztwo w zakresie kreowania produktu, benchmarking, uruchomienie dedykowanego kanału sprzedaży dla nowego produktu – karty do tańszych połączeń międzynarodowych Tele4u, doradztwo w zakresie zmiany brandu i wdrożeń.
Logo
Sales Manager
DR S.A.
rozwój sieci sprzedaży i budowanie nowych kanałów dystrybucji usługi połączeń przez prefiks dedykowany prefiks świadczonej w formie prepaid – karty do tanich połączeń międzynarodowych oraz doładowania elektroniczne. Współpraca z ogólnopolskimi firmami dystrybucyjnymi i sieciami detalicznymi, takimi jak Kolporter Service, Milo, RUCH, Lima, Poczta Polska, Orlen, Blue Media, BillBird oraz inne sieci.
Orange Polska S.A.
Key Account Manager ds. Dystrybutorow Pre-Paid
stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży POP / Key Account Manager (I 2003 – III 2005)
Zakres odpowiedzialności: współpraca z firmami dystrybucyjnymi, rozwój sieci sprzedaży usług przedpłaconych (Idea, POP) na terenie kraju poprzez firmy dystrybucyjne (KDWT, Kolporter Service, MILO (Leckerland), Lima, RUCH, Poczta Polska, Polski Tytoń), realizacja celów dystrybucyjnych i sprzedażowych, tworzenie wspólnych strategii sprzedażowych z dystrybutorami, wdrażanie doładowań prepaid w formie elektronicznej (od fazy przygotowań projektu w całości oraz po uruchomieniu w obszarze największych dystrybutorów kart zdrapek), zapewnienie sprawności funkcjonowania sieci sprzedaży, działania ukierunkowane na wsparcie sprzedaży.

stanowisko: Koordynator w Dziale Operacyjnym (VI 2000 – I 2003)
Zakres odpowiedzialności: zapewnienie profesjonalnej obsługi pisemnych i telefonicznych zgłoszeń kierowanych do Działu Obsługi Klienta. Nadzór nad 23-osobowym zespołem Konsultantów. Zmianowy nadzór nad pracą całego Call Center. Udział w zespole wdrażającym nowe Call Center w Lublinie, centrum obsługi telefonicznej wydzielone dla obsługi klienta masowego.

stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Klienta (VII 1998 – VI 2000)
Obsługa pisemnych i telefonicznych zgłoszeń kierowanych do Działu Obsługi Klienta. Funkcja Team Leadera po 8 m-cach. Przygotowywanie do profesjonalnej obsługi oraz opieka nad nowozatrudnionymi pracownikami.

Szkolenia i kursy

Kompendium MBA (cykl szkoleń warsztatowych) – QUEST Change Managers
Sztuka Zawodowych Negocjacji – QUEST Change Managers
Sztuka Przekonywania – NLP Neuroedukacja
Negocjacje – 2 etapy, Nowe Motywacje
Negocjacje szefowske – Ośrodek Negocjacji Kontrakt
Przywództwo zespołowe – TMI Polska
Nowoczesna korespondencja pisemna – BEAVER Szkolenia
Skuteczny Coaching – 2 etapy, Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
Jak być Skutecznym Liderem? – Dz. Szkoleń PTK Centertel
Nowoczesna Obsługa Klienta – Centrum Szkoleniowe JET Sp. z o.o.
Umiejętności coachingu – Specjalist Sp. z o.o.
eWokforce Management Training – Aspect Communications Limited
Asertywność – Dz. Szkoleń PTK Centertel
Profesjonalna obsługa klienta – Specjalist Sp. z o.o.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zakupy
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

nowoczesne technologie i techniki komunikowania się, gry strategiczne, motoryzacja i sporty motorowe, turystyka

Inne

Zainteresowania zawodowe: zarządzanie, projekty i wdrożenia, koordynacja pracy między zespołami, innowacje w obszarze zakupów i sprzedaży

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Terminale  karty płatnicze  doładowania GSM
Terminale karty płatnicze doładowania GSM
Grupa skupiająca ludzi wokół terminali POS i usług z tym związanych.