Sławomir Bender

Area Sales Executive, Whirlpool
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Whirlpool
Area Sales Executive
- Prowadzenie negocjacji handlowych,
- Kierowanie sprzedażą u kluczowych klientów w regionie środkowej Polski (MSHP oraz Auchan)
- Zapewnienie właściwej realizacji polityki sprzedaży poprzez: regularne utrzymywanie kontaktów, wprowadzanie promocji oraz nowych produktów,
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Planowanie i rozliczanie budżetu,
- Rozliczanie budżetu promocyjnego (Ekspozycja – egzekwowanie standardów, Promocje – egzekwowanie wprowadzania promocji i nowych produktów),
- Współpraca z Działem Marketingu w zakresie przygotowywania specjalnych akcji bądź promocji dla kluczowych klientów,
- Współpraca z Działem Zamówień w zakresie parametrów dostaw,
- Współpraca z grupą promotorów, określenie dla nich celów i obowiązków oraz rozliczanie ich z wyznaczonych zadań,
- Monitoring i analiza działań konkurencji – oferta produktowa, polityka cenowa, aktualne promocje.
Grupa Cyfrowy Polsat
Specjalista Działu Nadużyć
Cyfrowy Polsat S.A.
- Działanie w zakresie zapobiegania i wykrywania nadużyć oraz monitorowanie bieżącego użycia klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Raportowanie wykonywanych działań do przełożonego,
- Monitorowanie aktywności klientów w sieci,
- Ograniczanie klientom ryzykownym zakresu świadczonych usług,
- Negocjacje z klientem w sprawie spłaty zaległych należności oraz wpłaty zaliczki,
- Opiniowanie ofert marketingowych w zakresie obszaru detekcji nadużyć.
Orange Polska S.A.
Starszy Specjalista ds. Nadużyć Telekomunikacyjnych
- Opiniowanie ofert marketingowych w zakresie obszaru detekcji nadużyć, określanie ryzyk nadużyć oraz wpływu na systemy monitorujące w celu zapewnienia efektywności działania całego procesu i wyników finansowych,
- Opracowywanie i modyfikacja instrukcji, procedur dotyczących obszaru wykrywania nadużyć w celu ujednolicenia zasad działania pracownika,
- Przeprowadzanie analiz wykrytych przypadków nadużyć oraz proponowanie działań usprawniających proces detekcji w celu zabezpieczenia przychodów firmy i szybszego wykrycia incydentu,
- Opracowywanie planu i materiałów do prowadzenia szkoleń z zakresu kontroli nadużyć, nowych typów oszustw oraz metod ich wykrywania w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wiedzy pracowników.
Orange Polska S.A.
Konsultant ds. Zarządzania Należnościami w Dziale Kontroli Kredytowej i Nadużyć
- Realizacja procesu weryfikacji, kontroli płatności i nadużyć klientów windykacyjnych oraz kontroli kredytowej
- Analizowanie wygenerowanych przez dedykowany system antyfraudowy alarmów i podejmowanie odpowiednich działań w celu niezwłocznej identyfikacji powstałych nadużyć
- Negocjacje z klientem w sprawie spłaty zaległych należności oraz wpłaty zaliczki,
- Ograniczanie klientom ryzykownym zakresu świadczonych usług,
- Weryfikacja i analiza raportów ze sprzedaży poszczególnych PH,
- Sporządzanie i analiza procesu raportowania dotycząca kontroli kredytowej,
- Prowadzenie wymiany informacji międzyoperatorskiej.
Orange Polska S.A.
Konsultant ds Zarządzania Należnościami
- Obsługa telefoniczna klientów windykacyjnych w tym rozwiązywanie problemu klienta w ramach posiadanych kompetencji

Szkolenia i kursy

- Kontrakt OSH :
*Zarządzanie projektami zgodnie ze standardami PMI
*Komunikacja interpersonalna
*Zarządzanie czasem
*Negocjacje Windykacyjne

- Centrum Edukacyjne CSS Edusoft:
*MS Excel XP PL – Kurs zaawansowany

- Trening System S.C:
*Komunikacja w Windykacji Należności

- Ponadto szereg szkoleń w PTK Centertel Sp. z o.o. z następujących zakresów: standardy jakości obsługi klienta, telefoniczna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych.

Edukacja

Logo
Ekonomia - Specjalność: Ekonomika i Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet Opolski
Logo
Ekonomia - Specjalność: Rachunkowość i Finanse, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły przemysłowe/AGD/RTV

Zainteresowania

- Podróże
- Historia
- ASG

Inne

- Biegła znajomość obsługi komputera – Pakiet MS Office,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu,
- Otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia,
- Szybkie przyswajanie wiedzy,
- Sumienność w wykonywaniu zadań,
- Punktualność,
- Dyspozycyjność,
- Prawo jazdy kat. B.