Sławomir Bartkowiak
Senior Account Manager, Orange Polska
Poznań,
wielkopolskie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior Account Manager
- sprzedaż produktów i usług do największych Klientów segmentu Large ( Klienci TOP )
- prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych do Klienta biznesowego i korporacyjnego zapewniających skuteczną realizację wyznaczonych celów sprzedażowych. Proaktywne działanie na powierzonym portfelu Klientów oraz poza nim.
- rozpoznawanie i kreowanie potrzeb Klientów, a także doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz teleinformatycznych. Systematyczne i aktywne działanie na rynku zwiększające sprzedaż wszystkich produktów.
- zwiększanie przychodów na portfelu Klientów, kreowanie nowych obszarów współpracy.
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, które zapewnią rozszerzanie portfolio wykorzystanych usług Orange Polska .
- podejmowanie aktywnych działań prowadzących do osiągnięcia wiodącej roli Orange Polska jako dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych u Klientów w obsługiwanym portfelu i poza nim.
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w zakresie produktów i usług Orange Polska. Budowanie silnych i trwałych relacji z Klientami.
- sporządzanie sprawozdań i analiz ze sprzedaży w zakresie ilości i wartości obsługiwanego portfela Klientów.
- prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych do Klienta biznesowego i korporacyjnego zapewniających skuteczną realizację wyznaczonych celów sprzedażowych. Proaktywne działanie na powierzonym portfelu Klientów oraz poza nim.
- rozpoznawanie i kreowanie potrzeb Klientów, a także doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz teleinformatycznych. Systematyczne i aktywne działanie na rynku zwiększające sprzedaż wszystkich produktów.
- zwiększanie przychodów na portfelu Klientów, kreowanie nowych obszarów współpracy.
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientami, które zapewnią rozszerzanie portfolio wykorzystanych usług Orange Polska .
- podejmowanie aktywnych działań prowadzących do osiągnięcia wiodącej roli Orange Polska jako dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych u Klientów w obsługiwanym portfelu i poza nim.
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy w zakresie produktów i usług Orange Polska. Budowanie silnych i trwałych relacji z Klientami.
- sporządzanie sprawozdań i analiz ze sprzedaży w zakresie ilości i wartości obsługiwanego portfela Klientów.
Opiekun Klienta Biznesowego
- sprzedaż produktów i usług do klientów biznesowych ( segment large )
- budowanie i utrzymanie wysokiego poziomu relacji z obsługiwanymi klientami
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych do klienta biznesowego
- realizacja wyznaczonej strategii sprzedaży
- właściwe rozpoznawanie oraz kreowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie rozwiązań teleinformatycznych
- budowanie i utrzymanie wysokiego poziomu relacji z obsługiwanymi klientami
- poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
- prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych do klienta biznesowego
- realizacja wyznaczonej strategii sprzedaży
- właściwe rozpoznawanie oraz kreowanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie rozwiązań teleinformatycznych
St. Specjalista ds Sprzedaży
- hurtowa i detaliczna sprzedaż sprzętu komputerowego
- doradztwo w doborze sprzętu komputerowego i
oprogramowania
- realizowanie nałożonych planów sprzedaży,
- przygotowywanie indywidualnych ofert sprzedaży
- kontakt z kontrahentami, obsługa posprzedażna, kontrolowanie płatności, pomoc w sytuacjach spornych,
- pozyskiwanie nowych kontrahentów
- kontrola nad dokumentami sprzedażowymi
- doradztwo w doborze sprzętu komputerowego i
oprogramowania
- realizowanie nałożonych planów sprzedaży,
- przygotowywanie indywidualnych ofert sprzedaży
- kontakt z kontrahentami, obsługa posprzedażna, kontrolowanie płatności, pomoc w sytuacjach spornych,
- pozyskiwanie nowych kontrahentów
- kontrola nad dokumentami sprzedażowymi
Szkolenia i kursy
- profesjonalna telefoniczna obsługa klienta
- nowoczesne techniki sprzedaży w sektorze B2B
- techniki sprzedaży
- liczne szkolenia produktowe
- Akademia Rozwoju Orange
- nowoczesne techniki sprzedaży w sektorze B2B
- techniki sprzedaży
- liczne szkolenia produktowe
- Akademia Rozwoju Orange
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Zainteresowania
backpacking, climbing, hiking, diving