Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
co-founder, semiotyk
Semiotyka to najbardziej pogłębiona metoda badania znaków i kultury.
Pozwala zrozumieć markę, konkurencję i klientów w zupełnie nowy sposób.
Klienci: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Takeda, Union Investment, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Pozwala zrozumieć markę, konkurencję i klientów w zupełnie nowy sposób.
Klienci: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Takeda, Union Investment, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Kierownik Działu Badań Społecznych i Marketingowych
Kierowanie realizowanymi projektami z zakresu badań społecznych i marketingowych
Kierowanie rozwojem działu badań
Kierowanie rozwojem działu badań
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Zainteresowania
semiotyka
wyjazdy tu i tam
all tomorrow's parties
wyjazdy tu i tam
all tomorrow's parties
Grupy
Badacze
Być może podobne grupy istnieją już na tym GoldenLine.pl - chciałbym jednak spojrzeć na badania troszkę inaczej - tzn. prościej,bardziej rzeczowo (nie umniejszając nikomu zasług-szacunek!)i biznesowo.
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Psychologia rekrutacji i selekcji
Grupa zajmująca się problemami i wyzwaniami rekrutacji i selekcji opartej na faktach, dowodach i badaniach psychologicznych.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Socjologia
Forum przeznaczone z myślą o przyszłych, obecnych, byłych i ... niedoszłych socjologach. Forum wymiany myśli, budowa "socjologicznej" sieci kontaktów...