Seweryn Rudnicki

naukowiec, semiotyk, design thinking enthusiast
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Motorola Solutions Systems Polska Sp. z o.o.
Design thinking facilitator
Szkolenie i prowadzenie zespołów w metodyce design thinking

Klienci: Motorola Solutions Polska, Warsztat Innowacji Społecznych, PostMaster, Akademia Górniczo-Hutnicza
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Adiunkt
Badacz, wykładowca, koordynator studiów podyplomowych User Experience & Product Design

Zainteresowanie badawcze: praktyczne zastosowania nauk społecznych, kultury innowacyjności, user-centered design
Between the Signs - semiotyczne badania marketingowe
co-founder, semiotyk
Semiotyka to najbardziej pogłębiona metoda badania znaków i kultury.
Pozwala zrozumieć markę, konkurencję i klientów w zupełnie nowy sposób.

Klienci: PZU, Tesco, VML, S4, Schulz, TNS Polska, Takeda, Union Investment, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju.
Centrum Analiz Regionalnych
Kierownik Działu Badań Społecznych i Marketingowych
Kierowanie realizowanymi projektami z zakresu badań społecznych i marketingowych

Kierowanie rozwojem działu badań
Wyższa Szkoła Europejska im ks. Józefa Tischnera w Krakowie
Adiunkt, wykładowca, uczestnik i kierownik projektów badawczych
Ekspert, analityk i kierownik w projektach badawczych

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych "Badania społeczne i marketingowe"

Gościnne wykłady w Bremen Universitat (Niemcy) i Marmara University (Turcja)
SPSS Polska
Praktykant

Edukacja

Logo
socjologia, doktoranckie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
psychologia stosowana, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
socjologia/socjologia gospodarki i badań rynku, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe

Zainteresowania

semiotyka
wyjazdy tu i tam
all tomorrow's parties

Grupy

Badacze
Badacze
Być może podobne grupy istnieją już na tym GoldenLine.pl - chciałbym jednak spojrzeć na badania troszkę inaczej - tzn. prościej,bardziej rzeczowo (nie umniejszając nikomu zasług-szacunek!)i biznesowo.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Bałkany
Bałkany
Grupa dla osób interesujących się historią, kulturą, językiem i wszystkim innym co związane z Bałkanami.
Business  Intelligence
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Psychologia rekrutacji i selekcji
Psychologia rekrutacji i selekcji
Grupa zajmująca się problemami i wyzwaniami rekrutacji i selekcji opartej na faktach, dowodach i badaniach psychologicznych.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Socjologia
Socjologia
Forum przeznaczone z myślą o przyszłych, obecnych, byłych i ... niedoszłych socjologach. Forum wymiany myśli, budowa "socjologicznej" sieci kontaktów...
Socjologia Kraków
Socjologia Kraków
absolwenci Instytutu Socjologii UJ
SPSS
SPSS
Wszystko co z zwiazne z SPSS, analiza danych itp ;)