Sebastian Zadrożny
Dyrektor Operacyjny B2C
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Operacyjnego B2C
Zarządzanie realizacją strategii w obrębie podległej jednostki oraz zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów operacyjnych dla rynku Klientów indywidualnych, w tym m.in.:
1. Wprowadzania umów i zamówień aktywacji usług, weryfikacji zamówień oraz procesów winback przed aktywacją.
2. Dostarczania usług zgodnie ze zdefiniowanymi poziomami terminowości, jakości i kosztów realizacji.
3.Terminowej, w oparciu o obowiązujące regulacje prawne, realizacji zleceń Klientów w zakresie przenośności numerów (MNP/LNP port in/out), zmiany lokalizacji usług oraz obsługi korespondencji wychodzącej do Klientów/Operatorów.
4. Optymalizacji procesów operacyjnych.
1. Wprowadzania umów i zamówień aktywacji usług, weryfikacji zamówień oraz procesów winback przed aktywacją.
2. Dostarczania usług zgodnie ze zdefiniowanymi poziomami terminowości, jakości i kosztów realizacji.
3.Terminowej, w oparciu o obowiązujące regulacje prawne, realizacji zleceń Klientów w zakresie przenośności numerów (MNP/LNP port in/out), zmiany lokalizacji usług oraz obsługi korespondencji wychodzącej do Klientów/Operatorów.
4. Optymalizacji procesów operacyjnych.
Od Kierownika Produktu do Dyrektora Działu Technicznego Wsparcia Sprzedaży
I. Kierownik Produktu: wdrożenie usług mobilnych w modelu MVNO.
II. Kierownik Projektu:
1. Budową punktów styku (LPSS3/LPSS2) z Telekomunikacją Polską S.A. w ramach „Umowy o połączeniu sieci” (RIO) oraz „Hurtowego dostępu do sieci TP” (WLR).
2. „Wdrożeniem Usługi Szerokopasmowego Dostępu Radiowego w Technologii LMDS 28 MHz” realizowanego w ramach „Programu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013”.
III. Dyrektor Działu Technicznego Wsparcia Sprzedaży - nadzór nad kompleksową obsługą projektów (presale i implementacja) dla klientów biznesowych, sektora publicznego i operatorów.
II. Kierownik Projektu:
1. Budową punktów styku (LPSS3/LPSS2) z Telekomunikacją Polską S.A. w ramach „Umowy o połączeniu sieci” (RIO) oraz „Hurtowego dostępu do sieci TP” (WLR).
2. „Wdrożeniem Usługi Szerokopasmowego Dostępu Radiowego w Technologii LMDS 28 MHz” realizowanego w ramach „Programu Innowacyjna Gospodarka 2007-2013”.
III. Dyrektor Działu Technicznego Wsparcia Sprzedaży - nadzór nad kompleksową obsługą projektów (presale i implementacja) dla klientów biznesowych, sektora publicznego i operatorów.
Starszy Specjalista ds. Nowych Technologii
Sprzedaż i implementacja usług konwergentnych dla kluczowych klientów spółki, w tym m.in.:
1. Projektowanie oraz ewaluacja rozwiązań.
2. Nadzór nad poprawnością przebiegu procesu projektowego w organizacji.
3.Tworzenie dokumentacji projektowej, przygotowywanie i opiniowanie procedur niezbędnych do obsługi/utrzymania rozwiązań.
1. Projektowanie oraz ewaluacja rozwiązań.
2. Nadzór nad poprawnością przebiegu procesu projektowego w organizacji.
3.Tworzenie dokumentacji projektowej, przygotowywanie i opiniowanie procedur niezbędnych do obsługi/utrzymania rozwiązań.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
LP, Nurkowanie
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;