Umiejętności
ABI
Odpowiedzialność
Strategia biznesowa
Administracja Nieruchomości
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Umiejętność pracy wielozadaniowej
Administracja sieci
Zdolność przekonywania
PRINCE2
marketing produktu
Nadzór nad projektem
Zarządzanie nieruchomościami
Odporność na stres
Planowanie strategiczne
Przywództwo w zespole
System Windows
Prawo jazdy kat B
Symfonia Handel
gospodarka magazynowa
umiejętność pracy w warunkach stresu i presji czasu
samodzielność w podejmowaniu decyzji
umiejetność pracy zespołowej jak i samodzielnej
prowadzenie sklepu internetowego
zarządzanie licencjami
zdolność podejmowania ryzyka
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Zarządca Nieruchomości - licencja nr 25763
B12 Finance s.c.
• Zarządzanie i administracja Wspólnotami Mieszkaniowymi – 10 Wspólnot Mieszkaniowych
• Zarządzanie i administracja budynkami usługowymi – 1 galeria handlowa
• Zarządzanie i administracja budynkami użyteczności publicznej – budynek Prokuratury
• Nadzorowanie utrzymania czystości w nieruchomościach
• Rozliczanie właścicieli i użytkowników z wniesionych opłat
• Windykacja należności
• Przygotowanie i negocjowanie umów z podwykonawcami
• Prowadzenie procedur reklamacyjnych z deweloperami
• Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
• Nadzór nad przeglądami technicznymi nieruchomości
• Zarządzanie i administracja budynkami usługowymi – 1 galeria handlowa
• Zarządzanie i administracja budynkami użyteczności publicznej – budynek Prokuratury
• Nadzorowanie utrzymania czystości w nieruchomościach
• Rozliczanie właścicieli i użytkowników z wniesionych opłat
• Windykacja należności
• Przygotowanie i negocjowanie umów z podwykonawcami
• Prowadzenie procedur reklamacyjnych z deweloperami
• Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego
• Nadzór nad przeglądami technicznymi nieruchomości
specjalista d/s sprzedaży/menadżer
"Folwark Cyziówka" Jan Cyzio Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy
1. Pozyskiwanie klientów z terenu województwa małopolskiego.
2. Organizacja i koordynacja prac związanych z obsługą gości OSW „Cyziówka”.
3. Opracowywanie materiałów do analizy ekonomicznej, kalkulacji i zmian cenników.
4. Tworzenie procedur marketingowych.
2. Organizacja i koordynacja prac związanych z obsługą gości OSW „Cyziówka”.
3. Opracowywanie materiałów do analizy ekonomicznej, kalkulacji i zmian cenników.
4. Tworzenie procedur marketingowych.
Manager Hotelu i Restauracji
ZamKor P. Sagnowski i Wspólnicy Sp.J.
1. Planowanie, organizowanie i koordynowanie pracy Restauracji oraz Hotelu.
2. Zarządzanie podległym personelem:
a) rekrutowanie i szkolenie pracowników,
b) delegowanie zadań i planowanie pracy,
c) motywowanie i dbanie o rozwój pracowników.
3. Sporządzanie i aktualizacja opisów stanowisk, sporządzanie harmonogramów pracy.
4. Kreowanie działań marketingowo-promocyjnych.
5. Tworzenie kalkulacji i realizacja polityki sprzedażowej.
6. Bieżąca obsługa sprzedaży oraz nadzór nad dokumentacją sprzedaży.
7. Współpraca z dostawcami.
8. Planowanie i koordynowanie prawidłowego przebiegu organizowanych imprez okolicznościowych: wesel, konferencji itd.
9. Kontrola jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi klienta, wystroju pomieszczeń, czystości, jedzenia itd.
10. Nadzorowanie stanu i jakości urządzeń, wyposażenia i bieżących potrzebnych rzeczy.
11. Zarządzanie płynnością finansową Hotelu i Restauracji tj. tworzenie, weryfikacja i kontrola budżetów finansowych i optymalizacja kosztów.
12. Przygotowywanie analiz i raportów w zakresie wyników sprzedaży.
13. Prowadzenie korespondencji dotyczącej Hotelu i Restauracji.
14. Przyjmowanie i reagowanie na skargi i uwagi gości.
15. Zapewnienie wykonywania zadań zgodnie z zasadami bhp.
16. Współpraca z:
a) biurem rachunkowym w zakresie spraw finansowo-księgowych,
b) działem kadr i administracji w zakresie kwestii kadrowo-płacowych.
17. Prowadzenie kasy.
18. Prowadzenie spraw związanych z bankami (wykonywanie przelewów dotyczących wszystkich wydatków firmy, podejmowanie gotówki z banku, kontrola formalno - rachunkowa dokumentów stanowiących podstawę do płatności).
19. Wypłaty i rozliczanie pobranych zaliczek.
20. Przechowywanie potwierdzeń nadania przesyłek poleconych oraz dokumentów magazynowych związanych z przyjęciem towaru.
21. Wypełnianie deklaracji GUS dotyczących działalności firmy.
2. Zarządzanie podległym personelem:
a) rekrutowanie i szkolenie pracowników,
b) delegowanie zadań i planowanie pracy,
c) motywowanie i dbanie o rozwój pracowników.
3. Sporządzanie i aktualizacja opisów stanowisk, sporządzanie harmonogramów pracy.
4. Kreowanie działań marketingowo-promocyjnych.
5. Tworzenie kalkulacji i realizacja polityki sprzedażowej.
6. Bieżąca obsługa sprzedaży oraz nadzór nad dokumentacją sprzedaży.
7. Współpraca z dostawcami.
8. Planowanie i koordynowanie prawidłowego przebiegu organizowanych imprez okolicznościowych: wesel, konferencji itd.
9. Kontrola jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów obsługi klienta, wystroju pomieszczeń, czystości, jedzenia itd.
10. Nadzorowanie stanu i jakości urządzeń, wyposażenia i bieżących potrzebnych rzeczy.
11. Zarządzanie płynnością finansową Hotelu i Restauracji tj. tworzenie, weryfikacja i kontrola budżetów finansowych i optymalizacja kosztów.
12. Przygotowywanie analiz i raportów w zakresie wyników sprzedaży.
13. Prowadzenie korespondencji dotyczącej Hotelu i Restauracji.
14. Przyjmowanie i reagowanie na skargi i uwagi gości.
15. Zapewnienie wykonywania zadań zgodnie z zasadami bhp.
16. Współpraca z:
a) biurem rachunkowym w zakresie spraw finansowo-księgowych,
b) działem kadr i administracji w zakresie kwestii kadrowo-płacowych.
17. Prowadzenie kasy.
18. Prowadzenie spraw związanych z bankami (wykonywanie przelewów dotyczących wszystkich wydatków firmy, podejmowanie gotówki z banku, kontrola formalno - rachunkowa dokumentów stanowiących podstawę do płatności).
19. Wypłaty i rozliczanie pobranych zaliczek.
20. Przechowywanie potwierdzeń nadania przesyłek poleconych oraz dokumentów magazynowych związanych z przyjęciem towaru.
21. Wypełnianie deklaracji GUS dotyczących działalności firmy.
Administrator Bezpieczeństwa Informacji
ZamKor P. Sagnowski i Wspólnicy Sp.J.
1. Opracowanie, wdrożenie praz aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych (PBDO) oraz Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi (IZSI).
2. Prowadzenie dokumentacji związanej z obowiązkami Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI).
3. Zarządzanie bazami danych zgłaszanych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).
2. Prowadzenie dokumentacji związanej z obowiązkami Administratora Bezpieczeństwa Informacji (ABI).
3. Zarządzanie bazami danych zgłaszanych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO).
kierownik działu technicznego
ZamKor P.Sagnowski i Wspólnicy Sp.J.
1. Funkcje kierownicze:
a. planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy działu technicznego w zakresie: administracji IT, bezpieczeństwem, budynkami, innym sprzętem technicznym
b. rekrutacja i szkolenie pracowników
c. tworzenie i okresowa aktualizacja (dwa razy w roku – na 01. stycznia i 01. lipca danego roku) opisów stanowisk
d. motywowanie pracowników
e. udział w cotygodniowych spotkaniach kierowników działów (lub delegowanie na spotkanie zastępcy) oraz przekazywanie informacji ze spotkań kierownikom
2. Przygotowanie i kontrola wykonania budżetu działu technicznego
3. Administracja IT w zakresie komputerów klienckich (sprzęt)
4. Zawieranie i negocjowanie umów dotyczących infrastruktury IT
5. Wykonanie audytów wewnętrznych w warstwie IT
6. Administracja systemem bezpieczeństwa i kontrolą dostępu do pomieszczeń
7. Administracja budynkami w zakresie planowania, uzgadniania i wykonywania koniecznych prac
8. Zarządzanie sprzedażą oprogramowania dla szkół
9. Wykonywanie innych poleceń przełożonego
10. Zastępstwa:
a. w zastępstwie za administratora sieci teleinformatycznej – administracja IT w zakresie serwerów i komputerów klienckich, administracja centralą telefoniczną
b. w zastępstwie za specjalistę ds. administracji i marketingu – prowadzenie dokumentacji oraz analiza wydatków związanych z telefonami stacjonarnymi i komórkowymi, prowadzenie dokumentacji oraz analiza wydatków na cele administracyjne firmy obejmująca koszty stałe utrzymania obiektów firmy, administracja budynkami
c. w zastępstwie za specjalistę ds. administracji i marketingu – prowadzenie spotkań z klientami Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego GROŃ oraz Analiza zysków Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego GROŃ przy współpracy z Działem Księgowości
d. w zastępstwie za administratora sprzętu komputerowego – zakupy sprzętu teleinformatycznego oraz części eksploatacyjnych
e. w zastępstwie za administratora sprzętu komputerowego – ewidencja sprzętu będącego na wyposażeniu firmy.
a. planowanie, organizowanie i kontrolowanie pracy działu technicznego w zakresie: administracji IT, bezpieczeństwem, budynkami, innym sprzętem technicznym
b. rekrutacja i szkolenie pracowników
c. tworzenie i okresowa aktualizacja (dwa razy w roku – na 01. stycznia i 01. lipca danego roku) opisów stanowisk
d. motywowanie pracowników
e. udział w cotygodniowych spotkaniach kierowników działów (lub delegowanie na spotkanie zastępcy) oraz przekazywanie informacji ze spotkań kierownikom
2. Przygotowanie i kontrola wykonania budżetu działu technicznego
3. Administracja IT w zakresie komputerów klienckich (sprzęt)
4. Zawieranie i negocjowanie umów dotyczących infrastruktury IT
5. Wykonanie audytów wewnętrznych w warstwie IT
6. Administracja systemem bezpieczeństwa i kontrolą dostępu do pomieszczeń
7. Administracja budynkami w zakresie planowania, uzgadniania i wykonywania koniecznych prac
8. Zarządzanie sprzedażą oprogramowania dla szkół
9. Wykonywanie innych poleceń przełożonego
10. Zastępstwa:
a. w zastępstwie za administratora sieci teleinformatycznej – administracja IT w zakresie serwerów i komputerów klienckich, administracja centralą telefoniczną
b. w zastępstwie za specjalistę ds. administracji i marketingu – prowadzenie dokumentacji oraz analiza wydatków związanych z telefonami stacjonarnymi i komórkowymi, prowadzenie dokumentacji oraz analiza wydatków na cele administracyjne firmy obejmująca koszty stałe utrzymania obiektów firmy, administracja budynkami
c. w zastępstwie za specjalistę ds. administracji i marketingu – prowadzenie spotkań z klientami Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego GROŃ oraz Analiza zysków Ośrodka Szkoleniowo-Rekreacyjnego GROŃ przy współpracy z Działem Księgowości
d. w zastępstwie za administratora sprzętu komputerowego – zakupy sprzętu teleinformatycznego oraz części eksploatacyjnych
e. w zastępstwie za administratora sprzętu komputerowego – ewidencja sprzętu będącego na wyposażeniu firmy.
specjalista d/s administracji infrastrukturą techniczną
ZamKor P. Sagnowski i Wspólnicy Sp.J.
1. Prowadzenie sklepu internetowego ze sprzętem teleinformatycznym oraz licencjami edukacyjnymi zamkor.net
2. Udział w projekcie ZamKor-Informatyka propagującymi legalne oprogramowanie edukacyjne dla placówek oświatowych – opracowanie oferty i tekstów na stronę internetową
3. Wykonywanie podstawowych zadań w zakresie administracji domeną opartą o Microsoft Windows Server 2003 (SBS).
4. Planowanie budżetu działu IT.
5. Realizacja zakupów.
6.2004r - Czynny udział w realizacji projektu unijnego w ramach „Podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw” – propozycje zakupowe, wybór dostawców sprzętu IT oraz elementów wyposażenia nieruchomości (klimatyzacja).
7. Pomoc użytkownikom w ramach informatycznego help-desk.
8. Zarządzanie licencjami na oprogramowanie.
9. Zarządzenie infrastrukturą techniczną nieruchomości.
2. Udział w projekcie ZamKor-Informatyka propagującymi legalne oprogramowanie edukacyjne dla placówek oświatowych – opracowanie oferty i tekstów na stronę internetową
3. Wykonywanie podstawowych zadań w zakresie administracji domeną opartą o Microsoft Windows Server 2003 (SBS).
4. Planowanie budżetu działu IT.
5. Realizacja zakupów.
6.2004r - Czynny udział w realizacji projektu unijnego w ramach „Podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw” – propozycje zakupowe, wybór dostawców sprzętu IT oraz elementów wyposażenia nieruchomości (klimatyzacja).
7. Pomoc użytkownikom w ramach informatycznego help-desk.
8. Zarządzanie licencjami na oprogramowanie.
9. Zarządzenie infrastrukturą techniczną nieruchomości.
specjalista d/s administracyjno-magazynowych
ZamKor B. Sagnowska i Wspolnicy Sp. jawna
1. Planowanie budżetu działu IT w ramach obsługi serwisowej urządzeń biurowych.
2. Administracja sprzętem teleinformatycznym.
3. Obsługa techniczna budynku.
4. Prowadzenie oddolnej inicjatywy opracowania logotypu firmy wraz z hasłem przewodnim – projekt zakończony sukcesem.
2. Administracja sprzętem teleinformatycznym.
3. Obsługa techniczna budynku.
4. Prowadzenie oddolnej inicjatywy opracowania logotypu firmy wraz z hasłem przewodnim – projekt zakończony sukcesem.
Szkolenia i kursy
• 2015 – Uprawnienia elektryczne E1, D1.
• 2014 – Kurs i zdanie egzaminu Prince2® Foundation.
• 2013 – Szkolenie – Harmonogramowanie i kontrola realizacji projektu
• 2013 – Szkolenie: Zarządzanie projektami informatycznymi w praktyce
• 2013 – Kurs: Na czas i w budżecie – zarządzanie projektami dla małopolskich MSP
• 2011 – Kurs Administratora Nieruchomości.
• 2014 – Kurs i zdanie egzaminu Prince2® Foundation.
• 2013 – Szkolenie – Harmonogramowanie i kontrola realizacji projektu
• 2013 – Szkolenie: Zarządzanie projektami informatycznymi w praktyce
• 2013 – Kurs: Na czas i w budżecie – zarządzanie projektami dla małopolskich MSP
• 2011 – Kurs Administratora Nieruchomości.
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
Futbol amerykański, siłownia, dobra książka
Organizacje
Klub Futbolu Amerykańskiego Kraków Tigers
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Eksploatacja Nieruchomości
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką nieruchomości mająca na celu rozpowszechnianie wiedzy i wspomaganie osób zajmujących się gospodarowaniem nieruchomościami.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Ogłoszenia Eventowe
Grupa wspierająca biznes, kulturę i sztukę; łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, biznesowe, media… obiekty/ miejsca kulturalne, wypocz
Pikniki
Proponuję, aby osoby zajmujące się organizacją imprez w firmach, na forum tej grupy, mogły znaleźć właściwego wykonawcę.