Sebastian Nadulny

Administrator IT, ANWIM S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Active Directory Barracuda Spam Firewall Cisco Networking DNS Exchange 2010/2007/2003 IP VPN Microsoft Office Nagios Routing SSL VMware VMware ESX Windows 7 Windows Firewall Windows Server WSUS Zabbix IBM Storage VMWare ESXi Fortinet Fortigate FortiAnalyzer Firewall Macierze dyskowe FC Print Manager ManageEngine ServiceDesk Plus Budgeting and forecasting VPN'y (DMVPN, IPSec i SSL) TCP / IP

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ANWIM S.A.
Administrator IT
• Administracja VMWare
• Macierze dyskowe (Pure, IBM)
• Administracja Windows Server 2008 R2 - 2019 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Administracja siecią LAN (Cisco, Huwei), WAN (Fortigate)
• Backup (Commvault, Acronis)
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowymi
• Monitoring (Zabbix, Check_MK, vRealize Log Insight)
• Zapewnianie właściwej opieki serwisowej, działania prewencyjne i nadzór nad eksploatacją systemów i sieci
• Wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych oraz dokumentacji technicznej
• Zarządzanie antywirus (ESET), SIEM, DLP
• Utrzymywanie i rozwój infrastruktury IT
• Utrzymanie serwerowni (kwestie związanie z zasilaniem, klimatyzacją,
systemem gaszenia gazem)
SIGNAL IDUNA Polska TU SA
Starszy Specjalista ds. IT
• Administracja Windows Server 2003, 2008 R2, 2012R2 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Zarządzanie siecią LAN/WAN (CISCO, Fortigate)
• Zarządzanie urządzeniami FortiGate, FortiAnalyzer, CISCO
• Zarządzanie siecią SAN (Brocade, EMC)
• Zarządzanie macierzami (IBM, EMC)
• Administracja VMware
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowym
• Zarządzanie kopiami zapasowymi (EMC Networker, VEEAM, DataDomain)
• Zapewnianie właściwej opieki serwisowej, działania prewencyjne i nadzór nad eksploatacją systemów i sieci
• Wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych oraz dokumentacji technicznej
• Zarządzanie budżetem IT
• Zarządzanie umowami związanymi z utrzymaniem i rozwojem infrastruktury IT oraz dostawcami
• Zarządzanie licencjami na oprogramowanie
• Monitoring infrastruktury
• Utrzymanie serwerowni (kwestie związanie z zasilaniem, klimatyzacją, systemem gaszenia gazem)
SIGNAL IDUNA Polska TU SA
Specjalista ds. IT
• Zarządzanie aplikacją ManageEngine ServiceDesk Plus
• Zarzązanie G Data EndpointProtection, Kaspersky Administration Kit
• Zarządzanie urządzeniami sieciowymi FortiGate, FortiAnalyzer, CISCO
• Administracja Windows Server 2003, 2008 R2 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Zarządzanie budżetem wydatków IT (Budget, Forecast)
• Obsługa incydentów zgodnie z parametrami SLA w systemie ManageEngine ServiceDesk Plus
• Zarządzanie centralami telefonicznymi
• Zapewnienie wysokiej dostępności systemów i usług
• Administracja środowiskiem VMware
• Podstawowa administracja WebLogic Server
• Podstawowa administracja Microsoft Exchange 2010
• Administracja ORACLE Directory Services, Internet Directory, Identity Manager
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowym
• Podstawowa obsługa relacyjnych baz danych (konta, zapytania)
• Zarządzanie kopiami zapasowymi (EMC Networker, VEEAM)
• Koordynacja zakupów na potrzeby biura IT
• Rozwijanie komórki Service Desk
• Zdalne rozwiązywanie incydentów w systemach klienckich i aplikacjach użytkowników
• Tworzenie i wdrażanie procedur
• Prowadzenie dokumentacji technicznej z wykonywanych prac
• Uczestniczenie w zakupach sprzętu informatycznego (m.in. przetargi na zakup sprzętu,
usług)
SIGNAL IDUNA Polska TU SA
Operator Help Desk
• Administrowanie systemami: Windows Server 2003, 2008, Windows Exchange
• Zarządzanie Active Directory
• Pomoc techniczna pracownikom firmy – hardware, software, telefony, tablety
• Koordynacja prac dostawców zewnętrznych IT
• Uczestniczenie w zakupach sprzętu informatycznego (m.in. przetargi na zakup sprzętu,
usług)
• Opisywanie oraz rozliczanie faktur
• Obsługa wewnętrznych systemów IT
• Przyjmowanie i diagnozowanie zgłoszeń awarii usług
• Rozdzielanie zadań na poszczególne linie wsparcia
• Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
• Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac
• Wdrażanie i testowanie nowego oprogramowania i sprzętu
• Zarządzanie systemem CMS (joomla)
• Administracja serwerem Kaspersky, WSUS

Projekty

Replacement and configuration of CISCO switches
Replacing and configuration all CISCO devices to new ones.
Configuration of the internal network (VLAN`s)
Stationary phones & CallCenter System modernization
Upgrade end-users PC from Windows XP to 7
Fileserver Migration
Converting Physical Servers to Virtual Machines (VMware ESX)
Implementation of a Corporate Enterprise Wireless Network
Cisco to Fortinet - LAN/WAN/WLAN Network Migration
Company Headquarter Relocation

Szkolenia i kursy

-TM50 – IBM Tivoli Storage Manager Implementation and Administration
-201 FortiGate Multi-Threat Security Systems I – Administration, Content Inspection and Basic VPN Access
-Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials Ed 2

Edukacja

Logo
Sieci, inżynierskie
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Warszawie
Logo
Grafika komputerowa, średnie
Policealne Studium „Business School”

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Inne

Zainteresowania

-motoryzacja
-siłownia
-muzyka
-film

Inne

Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, wysoka
kultura osobista, energiczność, doskonała organizacja czasu pracy, dokładność,
samodzielność i zaradność