Umiejętności
Active Directory
Barracuda Spam Firewall
Cisco Networking
DNS
Exchange 2010/2007/2003
IP VPN
Microsoft Office
Nagios
Routing
SSL
VMware
VMware ESX
Windows 7
Windows Firewall
Windows Server
WSUS
Zabbix
IBM Storage
VMWare ESXi
Fortinet Fortigate
FortiAnalyzer
Firewall
Macierze dyskowe
FC
Print Manager
ManageEngine ServiceDesk Plus
Budgeting and forecasting
VPN'y (DMVPN, IPSec i SSL)
TCP / IP
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Administrator IT
• Administracja VMWare
• Macierze dyskowe (Pure, IBM)
• Administracja Windows Server 2008 R2 - 2019 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Administracja siecią LAN (Cisco, Huwei), WAN (Fortigate)
• Backup (Commvault, Acronis)
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowymi
• Monitoring (Zabbix, Check_MK, vRealize Log Insight)
• Zapewnianie właściwej opieki serwisowej, działania prewencyjne i nadzór nad eksploatacją systemów i sieci
• Wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych oraz dokumentacji technicznej
• Zarządzanie antywirus (ESET), SIEM, DLP
• Utrzymywanie i rozwój infrastruktury IT
• Utrzymanie serwerowni (kwestie związanie z zasilaniem, klimatyzacją,
systemem gaszenia gazem)
• Macierze dyskowe (Pure, IBM)
• Administracja Windows Server 2008 R2 - 2019 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Administracja siecią LAN (Cisco, Huwei), WAN (Fortigate)
• Backup (Commvault, Acronis)
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowymi
• Monitoring (Zabbix, Check_MK, vRealize Log Insight)
• Zapewnianie właściwej opieki serwisowej, działania prewencyjne i nadzór nad eksploatacją systemów i sieci
• Wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych oraz dokumentacji technicznej
• Zarządzanie antywirus (ESET), SIEM, DLP
• Utrzymywanie i rozwój infrastruktury IT
• Utrzymanie serwerowni (kwestie związanie z zasilaniem, klimatyzacją,
systemem gaszenia gazem)
Starszy Specjalista ds. IT
• Administracja Windows Server 2003, 2008 R2, 2012R2 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Zarządzanie siecią LAN/WAN (CISCO, Fortigate)
• Zarządzanie urządzeniami FortiGate, FortiAnalyzer, CISCO
• Zarządzanie siecią SAN (Brocade, EMC)
• Zarządzanie macierzami (IBM, EMC)
• Administracja VMware
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowym
• Zarządzanie kopiami zapasowymi (EMC Networker, VEEAM, DataDomain)
• Zapewnianie właściwej opieki serwisowej, działania prewencyjne i nadzór nad eksploatacją systemów i sieci
• Wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych oraz dokumentacji technicznej
• Zarządzanie budżetem IT
• Zarządzanie umowami związanymi z utrzymaniem i rozwojem infrastruktury IT oraz dostawcami
• Zarządzanie licencjami na oprogramowanie
• Monitoring infrastruktury
• Utrzymanie serwerowni (kwestie związanie z zasilaniem, klimatyzacją, systemem gaszenia gazem)
• Zarządzanie siecią LAN/WAN (CISCO, Fortigate)
• Zarządzanie urządzeniami FortiGate, FortiAnalyzer, CISCO
• Zarządzanie siecią SAN (Brocade, EMC)
• Zarządzanie macierzami (IBM, EMC)
• Administracja VMware
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowym
• Zarządzanie kopiami zapasowymi (EMC Networker, VEEAM, DataDomain)
• Zapewnianie właściwej opieki serwisowej, działania prewencyjne i nadzór nad eksploatacją systemów i sieci
• Wdrażanie nowych rozwiązań, tworzenie i aktualizacja procedur wewnętrznych oraz dokumentacji technicznej
• Zarządzanie budżetem IT
• Zarządzanie umowami związanymi z utrzymaniem i rozwojem infrastruktury IT oraz dostawcami
• Zarządzanie licencjami na oprogramowanie
• Monitoring infrastruktury
• Utrzymanie serwerowni (kwestie związanie z zasilaniem, klimatyzacją, systemem gaszenia gazem)
Specjalista ds. IT
• Zarządzanie aplikacją ManageEngine ServiceDesk Plus
• Zarzązanie G Data EndpointProtection, Kaspersky Administration Kit
• Zarządzanie urządzeniami sieciowymi FortiGate, FortiAnalyzer, CISCO
• Administracja Windows Server 2003, 2008 R2 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Zarządzanie budżetem wydatków IT (Budget, Forecast)
• Obsługa incydentów zgodnie z parametrami SLA w systemie ManageEngine ServiceDesk Plus
• Zarządzanie centralami telefonicznymi
• Zapewnienie wysokiej dostępności systemów i usług
• Administracja środowiskiem VMware
• Podstawowa administracja WebLogic Server
• Podstawowa administracja Microsoft Exchange 2010
• Administracja ORACLE Directory Services, Internet Directory, Identity Manager
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowym
• Podstawowa obsługa relacyjnych baz danych (konta, zapytania)
• Zarządzanie kopiami zapasowymi (EMC Networker, VEEAM)
• Koordynacja zakupów na potrzeby biura IT
• Rozwijanie komórki Service Desk
• Zdalne rozwiązywanie incydentów w systemach klienckich i aplikacjach użytkowników
• Tworzenie i wdrażanie procedur
• Prowadzenie dokumentacji technicznej z wykonywanych prac
• Uczestniczenie w zakupach sprzętu informatycznego (m.in. przetargi na zakup sprzętu,
usług)
• Zarzązanie G Data EndpointProtection, Kaspersky Administration Kit
• Zarządzanie urządzeniami sieciowymi FortiGate, FortiAnalyzer, CISCO
• Administracja Windows Server 2003, 2008 R2 (AD, DNS, DHCP, GPO, File/Print Server, WSUS)
• Zarządzanie budżetem wydatków IT (Budget, Forecast)
• Obsługa incydentów zgodnie z parametrami SLA w systemie ManageEngine ServiceDesk Plus
• Zarządzanie centralami telefonicznymi
• Zapewnienie wysokiej dostępności systemów i usług
• Administracja środowiskiem VMware
• Podstawowa administracja WebLogic Server
• Podstawowa administracja Microsoft Exchange 2010
• Administracja ORACLE Directory Services, Internet Directory, Identity Manager
• Administracja wewnętrznymi aplikacjami biznesowym
• Podstawowa obsługa relacyjnych baz danych (konta, zapytania)
• Zarządzanie kopiami zapasowymi (EMC Networker, VEEAM)
• Koordynacja zakupów na potrzeby biura IT
• Rozwijanie komórki Service Desk
• Zdalne rozwiązywanie incydentów w systemach klienckich i aplikacjach użytkowników
• Tworzenie i wdrażanie procedur
• Prowadzenie dokumentacji technicznej z wykonywanych prac
• Uczestniczenie w zakupach sprzętu informatycznego (m.in. przetargi na zakup sprzętu,
usług)
Operator Help Desk
• Administrowanie systemami: Windows Server 2003, 2008, Windows Exchange
• Zarządzanie Active Directory
• Pomoc techniczna pracownikom firmy – hardware, software, telefony, tablety
• Koordynacja prac dostawców zewnętrznych IT
• Uczestniczenie w zakupach sprzętu informatycznego (m.in. przetargi na zakup sprzętu,
usług)
• Opisywanie oraz rozliczanie faktur
• Obsługa wewnętrznych systemów IT
• Przyjmowanie i diagnozowanie zgłoszeń awarii usług
• Rozdzielanie zadań na poszczególne linie wsparcia
• Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
• Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac
• Wdrażanie i testowanie nowego oprogramowania i sprzętu
• Zarządzanie systemem CMS (joomla)
• Administracja serwerem Kaspersky, WSUS
• Zarządzanie Active Directory
• Pomoc techniczna pracownikom firmy – hardware, software, telefony, tablety
• Koordynacja prac dostawców zewnętrznych IT
• Uczestniczenie w zakupach sprzętu informatycznego (m.in. przetargi na zakup sprzętu,
usług)
• Opisywanie oraz rozliczanie faktur
• Obsługa wewnętrznych systemów IT
• Przyjmowanie i diagnozowanie zgłoszeń awarii usług
• Rozdzielanie zadań na poszczególne linie wsparcia
• Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
• Prowadzenie dokumentacji z wykonywanych prac
• Wdrażanie i testowanie nowego oprogramowania i sprzętu
• Zarządzanie systemem CMS (joomla)
• Administracja serwerem Kaspersky, WSUS
Projekty
Szkolenia i kursy
-TM50 – IBM Tivoli Storage Manager Implementation and Administration
-201 FortiGate Multi-Threat Security Systems I – Administration, Content Inspection and Basic VPN Access
-Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials Ed 2
-201 FortiGate Multi-Threat Security Systems I – Administration, Content Inspection and Basic VPN Access
-Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials Ed 2
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Zainteresowania
-motoryzacja
-siłownia
-muzyka
-film
-siłownia
-muzyka
-film
Inne
Komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, wysoka
kultura osobista, energiczność, doskonała organizacja czasu pracy, dokładność,
samodzielność i zaradność
kultura osobista, energiczność, doskonała organizacja czasu pracy, dokładność,
samodzielność i zaradność