Sebastian Majewski

Project Manager ds. klientów flotowych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Corel Draw Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PowerPoint Microsoft PowerPoint Łatwość nawiązywania kontaktów Microsoft Outlook zdolość analitycznego myślenia łatwość adaptacji do nowych warunków Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność Szykie zdobywanie wiedzy praktycznej i teoretycznej prawo jazdy kat.B (od 2000) Obsługa programu InterCars Praca indywidualna i zespołowa Samomotywacja organizowanie i układanie pracy samodzielnie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA SPZOO
Specjalista ds floty samochodowej
obsługa samochodów VIP w firmie
kontakt z serwisami ASO oraz serwisami nieautoryzowanymi
pilnowanie terminów badań technicznych SKP
pilnowanie terminowego wykonywania przeglądów serwisowych aut na gwarancji
zarządzanie i umawianie wymian opon
pomoc w likwidacji szkód komunikacyjnych (kontakt z ubezpieczycielami, leasingami i serwisami likwidującymi szkody)
wewnętrzne oględziny aut, przy zdawaniu i wydawaniu nowemu użytkownikowi.
zarządzanie samochodami POOL-owymi, prowadzenie ewidencji i monitorowanie przebiegów
zdawanie samochodów po kontraktowych do leasingów
odbiór nowych samochodów od dealerów
rozliczanie kart paliwowych
opisywanie FV i przydzielanie MPK-ów
organizowanie aut zastępczych lub aut z wynajmu krótkoterminowego.
Polski Serwis Floty Sp.z o.o.
Specjalista ds. Zarządzania Flotą Samochodową
obsługa samochodów VIP w firmie
kontakt z serwisami ASO oraz serwisami nieautoryzowanymi
pilnowanie terminów badań technicznych SKP
pilnowanie terminowego wykonywania przeglądów serwisowych aut na gwarancji
zarządzanie i umawianie wymian opon
pomoc w likwidacji szkód komunikacyjnych (kontakt z ubezpieczycielami, leasingami i serwisami likwidującymi szkody)
wewnętrzne oględziny aut, przy zdawaniu i wydawaniu nowemu użytkownikowi.
zarządzanie samochodami POOL-owymi, prowadzenie ewidencji i monitorowanie przebiegów
zdawanie samochodów po kontraktowych do leasingów
odbiór nowych samochodów od dealerów
rozliczanie kart paliwowych
opisywanie FV i przydzielanie MPK-ów
organizowanie aut zastępczych lub aut z wynajmu krótkoterminowego.
Polski Serwis Floty Sp.z o.o.
Manager Sprzedaży Flotowej
Podtrzymywanie dobrych relacji i zacieśnianie współpracy z kluczowymi klientami firmy;
Negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami;
Przygotowywanie ofert współpracy w zakresie usług mechanicznych, blacharskich oraz serwisu oponiarskiego dla nowych klientów.
Przygotowywanie ofert współpracy z zakres kompleksowego zarządzania flotą samochodową.
Nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych klientów;
Poszukiwania nowych serwisów chętnych do współpracy z Polskim Serwisem Floty oraz klientami flotowymi;
Prowadzenie wstępnych rozmów z nowymi serwisami dotyczące współpracy z siecią Polskiego Serwisu Floty;
Wyszukiwanie nowych dostawców usług, które Polski Serwis Floty mógłby świadczyć dla swoich klientów;
Rozszerzanie oferty Polskiego Serwisu Floty o nowe usługi flotowe.
Pneuhage Serwis Opon Sp. z o.o.
Project Manager ds. klientów flotowych
Kontakt z kluczowymi klientami firmy;
Negocjowanie warunków współpracy z obecnymi klientami;
Przygotowywanie ofert;
Pozyskiwanie klientów flotowych;
Rozwój systemu do obsługi klientów Pneuhage Partner System;
Wprowadzanie do systemu nowych rozwiązań usprawniających obsługę klienta;
Nadzorowanie prac nad wdrażaniem nowych projektów do systemu obsługi, pozwalających usprawnić pracę biura obsługi klienta;
Wprowadzenie wymian danych między programami (klient - biuro obsługi klienta);
Ścisłą współpraca z dostawcami
Współpraca z serwisami sieci Pneuhage Partner System na terenie całego kraju ponad 100 punktów.
Pomoc w tworzeniu sieci do obsługi aut ciężarowych (wymiana opon 24h na dobę - serwisy mobilne);
Negocjowanie warunków z dostawcami usług;
Logo
Doradca Serwisowy
Serwis Maxi Mobil
Praca w biurze obsługi klienta;
Umawianie wizyt w serwisie, obsługa klienta przez telefon jak również bezpośrednio;
Zamawianie części potrzebnych do naprawy aut;
Koordynowanie pracy mechaników na hali serwisowej;
Obsługa klientów indywidualnych oraz flotowych;
Obsługa programu InterCars;
Kontakt z dostawcami części oraz podwykonawcami;
Partner Opony Polska Sp. z o. o.
Project Manager ds. Fast-Fit
Rozbudowa systemu oraz rozwój usługi Fast Fit w sieci Partner Opony Polska
Pozyskiwanie klientów flotowych,
Rozmowy i negocjacje z dostawcami części do sieci ok 100 serwisów na terenie całego kraju.
Pozyskiwanie nowych serwisów.
Przygotowywanie ofert dla nowych klientów flotowych, negocjowanie warunków handlowych z klientami flotowymi.
Sporządzanie raportów dla przełożonych. Przygotowania długotrwałego planu wdrażającego usługi typu Fast Fit (automechaniki) w sieci serwisów.
Odpowiedzialność, za wprowadzanie udoskonaleń oraz nowości w funkcjonowaniu systemu operacyjnego sieci, dzięki temu jest to jeden z najlepszych i najbardziej intuicyjnych programów on-linowych do obsługi floty przez serwisy.
Prowadzenie szkoleń dla serwisów i fleetmanagerów z wewnętrznego systemu firmy.
Przeprowadzanie audytów w serwisach.
Partner Opony Polska Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi fast-fit
Udział we wdrażaniu produktu jakim jest usługa fast-fit dla klientów flotowych w sieci Partner Opony Polska;
Koordynowanie i nadzór nad wymianą części eksploatacyjnych w samochodach klientów flotowych.
Partner Opony Polska Sp. z o. o.
Specjalista ds. obsługi klientów flotowych
Koordynowanie wymian sezonowych;
Doractwo w zakupie opon oraz felg, opieka i obsługa ok 5000 aut klientów flotowych pod kątem zamówień opon, felg, napraw;
Monitorowanie pracy serwisów na terenie całego kraju, weryfikowanie faktur, przygotowywanie załączników do faktur;
Biegłe poruszanie się w EXCELU - niezbędne do sporządzania raportów zarówno dla klientów, serwisów jak i przełożonych.
Czynny udział we wprowadzaniu nowego produktu jakim jest usługa fast-fit dla klientów flotowych w sieci Partner Opony Polska;
Prowadzenie szkoleń dla serwisów i fleetmanagerów z wewnętrznego systemu firmy;
Logo
Pracownik Administracyjny
CSMP
Obsługa klienta (osobiście, wirtualnie i telefonicznie);
Praca w sekretariacie – pomoc w organizacji wyjazdów krajowych i zagranicznych;
Przygotowywanie sprawozdań całorocznych z wykonanej pracy, wprowadzanie danych, wprowadzanie wyciągów bankowych do wewnętrznego systemu;
Obsługa logistyczna magazynu;
Ewidencjonowanie korespondencji, koordynowanie prac przy co miesięcznych masowych wysyłkach (bezpośrednia współpraca z Pocztą Polską i InPost);
Przygotowywanie spotkań integracyjnych, zaopatrzenie biura;
Zarządzanie flotą samochodów firmy, dbanie o samochody (czystość, regularne przeglądy oraz sprawność)
Praca jako kierowca;
Obsługa urządzeń biurowych: fax, kopiarka itp., biegłe poruszanie się po Internecie;
Projektowanie znaczków na wyjazdy i afiszy reklamowych (CorelDRAW 9).

Szkolenia i kursy

Posiadam prawo jazdy kat. B
29.09. - 08.12.1994 ukończyłem kurs użytkowania komputerów typu PC – IBM w Północnopraskim Domu Kultury “Na Bródnie” Warszawa.

2008 i 2010 - udział w konferencji i szkoleniu w SJS (Szkoła Jazdy Subaru) w Kielcach.

27-29.05.2008 - ukończyłem szkolenie z obsługi klienta w serwisie. Organizowanego przez Centrum Szkoleniowe Michelin.

26-27.11.2009 - odbyłem szkolenie z diagnostyki akumulatorów firmy BOSCH. Organizowanego przez Ośrodek Szkoleniowy Techniki Motoryzacyjnej.

22-24.02.2010 - ukończyłem szkolenie ze sprawnej komunikacji/obsługi klienta. Organizowanego przez Stowarzyszenie ds. Badania Pracy i Organizacji Przedsiębiorstw REFA Wielkopolska. Udokumentowane certyfikatem

17-19.05.2010 - ukończyłem szkolenie z naprawy ogumienia/obsługa koła. Organizowanego przez Stowarzyszenie ds. Badania Pracy i Organizacji Przedsiębiorstw REFA Wielkopolska. Udokumentowane certyfikatem.

16-17.08.2011 - ukończyłem szkolenie typu rozwiązywanie problemów w układach hamulcowych. W ramach Centrum Hamulcowego ATE.
Cel szkolenia: Przekazanie wiadomości dotyczących diagnostyki i napraw układów hamulcowych w pojazdach osobowych
Szkolenie zorganizowane przez firmę ATE i Continental Udokumentowane certyfikatem.

05-06.11.2013 - uczestniczyłem w szkoleniu projektu "MeToDa - Trening Przywództwa i Sprzedaży". Tytuł szkolenia: Narzędzia Skuteczniej Komunikacji. Udokumentowane certyfikatem.

2016 - nauka języka niemieckiego.

Szkolenia produktowe marek: MICHELIN, BRIDGESTONE, GOODYEAR i CONTINENTAL.

Edukacja

Logo
Zarządzanie nieruchomościami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Logo
wychowanie fizyczne, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

motoryzacja szczególnie nowinki techniczne, teatr, kino, sport (pływanie, lekkoatletyka, piłka nożna, squash), zegarki, góry - aktywny wypoczynek, podróże i chęć poznawania świata.

Inne

Biegłość obsługi MS Office (EXCEL, WORD, OUTLOOK), szybkość przyswajania nowych rzeczy, łatwość uczenia się obsługi nowych programów.

Praca na rzecz PKS „PRAGA”. Pomoc w organizowaniu turniejów piłki nożnej. Projektowanie zaproszeń i całej oprawy graficznej.

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.