Sebastian Groszyk

Starszy Doradca Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

MS Office Efektywna komunikacja interpersonalna- Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz podejmowania decyzji Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy Nastawienie na rezultat, otwartość na nowe wyzwania, optymalizacja procesów i wdrażanie usprawnień w pracy własnej oraz działu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy Kierownik Zmiany w oddziale SMART
- P.O. Dyrektora Oddziału SMART w okresie 04.2023-06.2023
- Zarządzanie pracą zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów obsługi i jakości sprzedaży w zespole.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- analiza i kontrola spływających raportów
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie nowych pracowników.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Kierownik Zmiany w oddziale SMART
- Zarządzanie pracą zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów obsługi i jakości sprzedaży w zespole.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- analiza i kontrola spływających raportów
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie nowych pracowników.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Starszy Doradca Klienta Detalicznego
- Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie.
- Mentoring oddziałowy
- Udział w projektach wewnątrz bankowych
Credit Agricole Bank Polska SA
Doradca Klienta Detalicznego
- Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie przełożonym.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
KIEROWNIK ZMIANY W ODDZIALE SMART
- Zarządzanie pracą zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów obsługi i sprzedaży w zespole.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów .
- Wdrażanie nowych pracowników.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
DORADCA BANKOWOŚCI W ODDZIALE SMART
- Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
DORADCA KLIENTA SPECJALIZACJA SERWISOWO-SPRZEDAŻOWA
- Sprzedaż produktów bankowych.
- Kompleksowa obsługa Klientów banku.
- Aktywne pozyskiwanie Klientów
- Odpowiedzialność za poprawność dokumentacji i przestrzegania procedur
- Raportowanie wyników sprzedaży
- Obsługa kasowa
- backup dla Q&C
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
DORADCA KLIENTA
- Sprzedaż produktów bankowych.
- Kompleksowa obsługa Klientów banku.
- Aktywne pozyskiwanie Klientów.
- Odpowiedzialność za poprawność dokumentacji i przestrzegania procedur bankowych.
- Raportowanie wyników sprzedaży.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
STAŻYSTA
- Aktywne pozyskiwanie klientów
- Obsługa klientów
- Tworzenie baz klientów
- Pomoc w uzupełnianiu dokumentacji
Logo
PRACOWNIK BIUROWY
wydawnictwo Mat 2003
Pelikan Polska
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. HIPERMARKETÓW
- Aktywne pozyskiwanie klientów
- Współpraca ze stałymi kontrahentami (największe sieci hipermarketów w Polsce)
- Realizowanie celów sprzedażowych

Szkolenia i kursy

- Certyfikacje uprawniające do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
- Szkolenia z produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i depozytowych
- Szkolenia sprzedażowe i jakościowe.
- Szkolenia w zakresie BHP i pierwszej pomocy (funkcja dyżurnego piętra)
- Szkolenia kasowe i grafologiczne

Edukacja

Logo
., średnie
liceum ogólnokształcące im. Kazimierza Wielkiego w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Zainteresowania

- audiobooki
- Sport (aktywne spędzanie czasu - piłka nożna)
- Spacery tematyczne