Umiejętności
MS Office
Efektywna komunikacja interpersonalna-
Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków oraz podejmowania decyzji
Umiejętność zarządzania zespołem i organizacji pracy
Nastawienie na rezultat, otwartość na nowe wyzwania, optymalizacja procesów i wdrażanie usprawnień w pracy własnej oraz działu
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Kierownik Zmiany w oddziale SMART
- P.O. Dyrektora Oddziału SMART w okresie 04.2023-06.2023
- Zarządzanie pracą zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów obsługi i jakości sprzedaży w zespole.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- analiza i kontrola spływających raportów
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie nowych pracowników.
- Zarządzanie pracą zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów obsługi i jakości sprzedaży w zespole.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- analiza i kontrola spływających raportów
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie nowych pracowników.
Kierownik Zmiany w oddziale SMART
- Zarządzanie pracą zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów obsługi i jakości sprzedaży w zespole.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- analiza i kontrola spływających raportów
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie nowych pracowników.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- analiza i kontrola spływających raportów
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
- Wdrażanie nowych pracowników.
Starszy Doradca Klienta Detalicznego
- Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie.
- Mentoring oddziałowy
- Udział w projektach wewnątrz bankowych
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie.
- Mentoring oddziałowy
- Udział w projektach wewnątrz bankowych
Doradca Klienta Detalicznego
- Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie przełożonym.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie przełożonym.
KIEROWNIK ZMIANY W ODDZIALE SMART
- Zarządzanie pracą zespołu podczas zmiany i nadzorowanie procesów obsługi i sprzedaży w zespole.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów .
- Wdrażanie nowych pracowników.
- Realizacja indywidualnych planów sprzedaży i współudział w realizacji wyznaczonego dla oddziału planu sprzedaży produktów oferowanych przez bank.
- Kontrola i nadzór nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klienta i zgodności podejmowanych działań z obowiązującymi procedurami i standardami Banku.
- Zarządzanie oddziałem od strony administracyjnej jak i personalnej.
- Utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów .
- Wdrażanie nowych pracowników.
DORADCA BANKOWOŚCI W ODDZIALE SMART
- Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie.
- Budowanie portfela i długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku.
- Najwyższy poziom obsługi oraz edukacja i wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi.
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikro marketingowych oraz eventach.
- Stałe aktualizowanie i pogłębianie własnej wiedzy z dziedziny finansów i bankowości
- Prowadzenie dokumentacji klientów oraz raportowanie.
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. HIPERMARKETÓW
- Aktywne pozyskiwanie klientów
- Współpraca ze stałymi kontrahentami (największe sieci hipermarketów w Polsce)
- Realizowanie celów sprzedażowych
- Współpraca ze stałymi kontrahentami (największe sieci hipermarketów w Polsce)
- Realizowanie celów sprzedażowych
Szkolenia i kursy
- Certyfikacje uprawniające do sprzedaży produktów ubezpieczeniowych
- Szkolenia z produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i depozytowych
- Szkolenia sprzedażowe i jakościowe.
- Szkolenia w zakresie BHP i pierwszej pomocy (funkcja dyżurnego piętra)
- Szkolenia kasowe i grafologiczne
- Szkolenia z produktów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i depozytowych
- Szkolenia sprzedażowe i jakościowe.
- Szkolenia w zakresie BHP i pierwszej pomocy (funkcja dyżurnego piętra)
- Szkolenia kasowe i grafologiczne
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
- audiobooki
- Sport (aktywne spędzanie czasu - piłka nożna)
- Spacery tematyczne
- Sport (aktywne spędzanie czasu - piłka nożna)
- Spacery tematyczne