Sebastian Filipowicz

Copywriter / Social Media Manager
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Kabaret Copywriting Digital Copywriting Digital Marketing Google Analytics Microsoft Office Prezenter Project Management Public Relations Social Media Social Media Marketing kreatywność Facebook ads Samodzielność Strategia marketingowa Zarządzanie Marketing internetowy Komunikacja Marketingowa Ekonomia Zarządzanie marketingiem Aktorstwo Facebook Ads Optimization Copywriting, kreatywne teksty i hasła na zamówienie Power Editor Copywriting i redagowanie tekstów Audycje radiowe pisarstwo Strategia marketingowa - Marketing Strategy

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

BRAVE BRAIN
copywriter
- tworzenie koncepcji kreatywnych i strategii marketingowych (ze szczególnych uwzględnieniem kampanii online) oraz prezentowanie ich przed klientami,
- tworzenie treści na potrzeby działań marketingowych,
- prowadzenie fanpage w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn)
- prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn) oraz raportowanie ich wyników,
- współpraca z innymi działami, odpowiedzialnymi za tworzenie ofert.
freelance
Freelance copywriter
Freelance
Współpraca z kilkoma agencjami oraz wieloma klientami indywidualnymi z zakresu copywritingu - pisanie treści na potrzeby kanałów social media, pod SEO, artykuły specjalistyczne, teksty PR-owe, treści na strony internetowe itp.
Media Ambassador
Content Manager
- zarządzanie profilami klientów w Social Media (Facebook, Google+, Pinterest),
- tworzenie treści i komunikatów z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych kanałów i grupy docelowej,
- zapewnienie rentowności poszczególnych kanałów,
- zarządzanie kampaniami marketingowymi w Sieci (w tym zarządzanie budżetem kampanii i analiza efektów),
- zarządzanie treściami w serwisach e-commerce (również pod SEO),
- przeprowadzanie prezentacji strategii content marketingowych i z obszaru social media,
- negocjacje i stały kontakt z kluczowymi klientami.
Logo
Dyrektor Programowy
Radio Radiostan
- tworzenie ramówki radia (umieszczanie programów w ramówce radia, szkolenie prezenterskie osób prowadzących, ustalanie zegarów godzinowych emisji, piecza nad całością emisji),
- tworzenie i aktualizacja bazy muzycznej radia (pozyskiwanie, przygotowywanie do emisji i gromadzenie muzyki i oprawy muzycznej radia),
- przygotowywanie i realizacja czterogodzinnego, wieczornego pasma radiowego „Wieczorne STANowisko”,
- rozmowy z gośćmi w studio,
- obsługa programu do emisji radiowej mAirList
- współuczestnictwo w promocji marki i nawiązywaniu współpracy z podmiotami zewnętrznymi,
- reprezentowanie radia na zewnątrz.
Logo
Doradca Klienta
Alior Bank Partner Nowy Sącz
- praca na samodzielnym stanowisku Doradcy Klienta w Placówce Partnerskiej Alior Banku S.A.,
- obsługa kasowa (wpłaty, wypłaty, przelewy, płatności) w walucie PLN,
- obsługa w pełnym zakresie produktów depozytowych (rachunki, lokaty, oszczędności) klientów indywidualnych i biznesowych,
- obsługa produktów kredytowych (pożyczki, karty kredytowe, LOR),
- obowiązki w zakresie przyjmowania dyspozycji, reklamacji, promocji i prezentacji produktów banku,
- zadania z zakresu archiwizacji dokumentów i dokumentacji procesów.
Logo
Prezenter
Radio RNS FM
- realizacja porannego programu „RadioAktywny Poranek”,
- tworzenie i realizacja kabaretowej audycji rozrywkowej „LAJK”,
- obsługa programu do emisji radiowej mAirList.
Radio RDN Małopolska
Prezenter
- przygotowanie, prowadzanie i realizacja autorskiego, popołudniowego pasma radiowego,
- przygotowanie, prowadzanie i realizacja audycji tematycznych,
- przeprowadzanie wywiadów i rozmów z gośćmi w studio,
- realizacja audycji plenerowych,
- obsługa programu do emisji radiowej DynaMIX.

Szkolenia i kursy

• 2016 – Ukończenie szkolenia LinkedIn i Slideshare, przeprowadzonego przez Socjomanię.
• 2015 – Ukończenie wewnętrznego szkolenia z zakresu obsługi profili Social Media oraz użytkowania Google Analytics i Facebook Ads.
• 2013 – Ukończenie szkolenia dotyczącego produktów bankowych i obsługi klientów banku Alior Bank S.A.
• 2012 – Ukończenie szkolenia dotyczącego autoprezentacji.
• 2011 – Ukończenie szkolenia wewnętrznego dotyczącego pracy dziennikarskiej.

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Logo
Ekonomia, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
Logo
Technikum Ekonomiczne (specjalność: Promocja Małych i Średnich Firm), średnie
Technikum Ekonomiczne im. Oskara Langego w Nowym Sączu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Kreacja

Zainteresowania

- ekonomia,
- sport,
- pisarstwo,
- geografia,
- historia,
- wędkarstwo,
- muzyka.

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Facebooketing
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.