Samuel Świderski

Service Delivery Manager w Grupa Exorigo-Upos
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Atlassian JIRA Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Project Management Zarządzanie IT Obsługa klienta Analiza danych System Windows Koordynacja projektu Prawo jazdy kat B Zarządzanie usługami IT Zarządzanie usługami Trudny klient Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym) wsparcie klienta weryfikacja danych

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Exorigo-Upos
Service Delivery Manager
Grupa Exorigo-Upos
Koordynator kontraktów serwisowych
- Koordynacja kontraktów serwisowych
- Prowadzenie i udział w projektach IT
- Zarządzanie usługami realizowanymi dla klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi
- Rozliczanie wykonanych usług (zlecanie fakturowania usług, rozliczanie części)
- Opracowywanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących jakość oraz terminowość usług serwisowych
- Tworzenie instrukcji/procedur operacyjnych oraz technicznych
- Mierzenie i raportowanie kluczowych parametrów usług zdefiniowanych w umowach

- Kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z klientami (w tym wizyty w siedzibie Klienta)
- Prowadzenie spotkań z klientami

- Weryfikację i nadzór nad urządzeniami Klientów, stanu puli urządzeń rezerwowych oraz utrzymywanie jej na odpowiednim poziomie ilościowym i jakościowym
- Współpraca z serwisami zewnętrznymi, kontrola etapów i czasu wykonywania napraw
- Współpraca z innymi działami firmy
Grupa Exorigo-Upos
koordynator serwisu
- Weryfikacja i aktualizacja zgłoszeń serwisowych (rozwiązywanie bieżących problemów)
- Kontakt telefoniczny z klientem
- Udzielanie wsparcia technicznego
- Obsługa reklamacji, kontrola zleceń przeterminowanych
- Zarządzanie zespołem serwisantów
- Współpraca z innymi działami firmy
Empik sp. z o. o.
Kasjer, sprzedawca, obsługa klienta

Szkolenia i kursy

ITIL(R) Foundation

Edukacja

Logo
Informatyka, średnie
Wyższa Szkoła Technologii Informatycznych w Katowicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

Instrumenty klawiszowe

Inne

Prawo jazdy kat. B