Sabina Chudek

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Logistyka Obsługa klienta CDN Optima Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich SAP R / 3

Języki

rosyjski
biegły
niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

MSA SAFETY Sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Weishaupt
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- obsługa klientów serwisu (przygotowywanie ofert usługowych, ustalanie terminów wykonania prac);
- rozliczanie kart pracy techników;
- wspieranie techników w ich codziennej pracy (uzupełnianie stanów magazynowych, kontakt z klientem);
- organizacja szkoleń dot. produktów firmy (zamawianie materiałów szkoleniowych, informowanie klientów o szkoleniach, rozliczanie, wystawianie zaświadczeń);
- kompleksowa obsługa procesu reklamacji;
- kontrola zaległości płatniczych;
- tłumaczenia polsko-niemiecko-polskie;
- obsługa zamówień sprzedażowych (części zamienne, palniki, systemy grzewcze);
- codzienny kontakt z centralą w Niemczech (zamówienia, reklamacje, gwarancje);
- wspieranie innych działów w kontaktach z centralą w Niemczech.
McCormick Polska S.A.
Specjalista ds. logistyki
05.2013-09.2015 Specjalista ds. Logistyki

- obsługa zamówień klientów krajowych i zagranicznych;
- przygotowanie dokumentacji eksportowej (faktury, specyfikacje);
- przygotowanie dokumentów do odprawy celnej eksportowej;
- rozpatrywanie reklamacji klientów;
- organizacja dostaw do klientów;
- kontrola stanów magazynowych.

02.2011-04.2013 Specjalista ds. Eksportu

- analiza rynku FMCG;
- pozyskiwanie nowych klientów;
- prowadzenie korespondencji z obecnymi kontrahentami eksportowymi;
- obsługa procesu realizacji zamówień;
- przygotowywanie dokumentów eksportowych, ofert, cenników, promocji;
- sporządzanie raportów i analiz z wykonania zadań sprzedażowych;
- realizacja planów sprzedażowych.
UNICOM International Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
- obsługa klientów krajowych i zagranicznych;
- przygotowywanie ofert;
- wystawianie i kontrola dokumentów handlowych związanych ze sprzedażą; (zamówienia, faktury, specyfikacje wysyłkowe, dokumenty CMR);
- organizacja transportów krajowych i zagranicznych;
- przygotowywanie tygodniowych raportów dot. sprzedaży, stanu zamówień;
- kontrola płatności, windykacja należności;
- przygotowanie sprawozdań INTRASTAT, OPAK-2, OPAK-3, recykling.
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta
SITEL Polska Sp. z o.o.
- obsługa e-mailowa klienta niemieckojęzycznego, projekt eBay;
- raportowanie wyników pracy;
- analiza efektywności działań sprzedażowych.
FABRYKI MEBLI „FORTE” S.A.
Specjalista ds. logistyki
- obsługa klientów zagranicznych (Niemcy, Austria, Belgia, Holandia);
- kompleksowa obsługa procesu realizacji zamówień eksportowych;
- pełnienie roli tłumacza;
- raportowanie tras wysyłkowych;
- wystawianie dokumentów sprzedaży i dokumentów wysyłkowych;
- awizacja dostaw;
- kompletowanie i archiwizacja dokumentów wysyłkowych i dokumentów potwierdzających dostawę towaru;
- współpraca z agencjami celnymi w zakresie realizacji sprzedaży eksportowej;
- kontrola płatności, windykacja należności.

Szkolenia i kursy

- 18-21.10.2010: szkolenie "Komunikacja interpersonalna"
- 10.05.2007: szkolenie „Skuteczne porozumiewanie się”
- 29.03-01.04-2007: seminarium w Pradze „Nationale Traditionen und interkulturelle
Herausforderungen der mitteleuropäischen Unternehmenskommunikation“ („Narodowe tradycje i międzynarodowe wyzwania środkowoeuropejskiej komunikacji w przedsiębiorstwie”)
- 11.2005-06.2007: kurs języka angielskiego w Ośrodku Nauczania Języków Obcych RED BUS
- 2000-2002: pobyt w Niemczech: kursy językowe w VHS w Kolonii, egzamin Zentrale Mittelstufenprüfung w Instytucie Goethego, praca jako Au-Pair

Edukacja

Logo
Katedra Języków Specjalistycznych - Tłumaczenia specjalistyczne, język niemiecki, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
filologia niemiecka, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

Zainteresowania

- literatura: powieści Marii Rodziewiczównej i historyczne Philippy Gregory (szesnasto- i osiemnastowieczna Anglia)

Inne

- prawo jazdy kat. B
- obsługa komputera: Office, SAP R/3, CDN OPTIMA

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.