Robert Zych

Dyrektor Oddziału-Dyrektor Obsługi Klienta , PKO Bank Polski, BZ WBK S.A,Money Expert S.A
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft PowerPoint

Języki

angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PKO Bank Polski
Dyrektor oddziału
Zarządzanie placówką bankową , osiąganie zakładanego wyniku finansowego - sprzedażowego - odpowiednio niski poziom ryzyka kredytowego - dbałość o najwyższą jakość obsługi klientów - jakość pracy i bezpieczeństwo. Maksymalizacja efektu sprzedażowego danej okolicy - sprzedaż wszystkich produktów bankowych - kredyty, fundusze inwestycyjne, konta, usługi bankowości elektronicznej - w tym BLIK, karty, sprzedaż produktów z segmentu MSP, kredyty hipoteczne i bankowości osobistej ( rekomendacje-polecenia-zagajenia) - ustawiczna praca z doradcami szkolenie, "obserwacje stanowiskowe", coaching, praca nad odpowiednim poziomem motywacji w zespole oraz współpraca z innymi wydziałami banku.
PKO Bank Polski
Dyrektor Obsługi Klienta
Bezpośredni nadzór nad bankowością osobistą oraz detaliczną ( 29 pracowników w tym 3 kierowników ) - dbałość o osiąganie zakładanego wyniku sprzedaży ( plany - wynik finansowy, jak najwyższa jakość obsługi klientów /standardy jakości pracy, kontrola i bezpieczeństwo, płynne wykorzystanie efektu synergii z potencjału poszczególnych zespołów w ramach oddziału-oddziałów podporządkowanych i agencji banku - wynik sprzedaży. Wsparcie i rozwój pracowników - szkolenia kadry i pracowników - obserwacje stanowiskowe - udzielanie feedbacku - coaching - budowanie i podtrzymanie wysokiej / odpowiedniej /konstruktywnej motywacji w zespołach - dbałość o dobrą atmosferę w oddziale/zespole.
Zastępowanie Dyrektora Oddziału zespół 57 pracowników,4 oddziały podporządkowane, wszystkie linie biznesowe - MSP, kredyty hipoteczne/rynek mieszkaniowy, bankowość osobista i detaliczna.
Prowadzenie procesu rekrutacji. Dbałość o efektywne wykorzystanie potencjału współpracujących agencji banku, wsparcie agencji oraz oddziałów podporządkowanych w zakresie merytorycznym - szkolenia-nadzór, dbałość o zachowanie ciągłości biznesowej
Przegotowanie Otwarcia i kierowanie nową placówką oddziału podporządkowanego
Money Expert S.A.
Dyrektor Oddziału
Tworzenie nowego, największego oddziału firmy w centrum Warszawy ( oddział liczył 10 doradców), rekrutacja, szkolenie, wdrażanie przyjętego planu działania, coaching. Opracowanie budżetu oddziału jego kontrola i realizacja. Opracowanie strategii oddziału – kontakty z Developerami, Agencjami nieruchomości, Bankami. Organizacja spotkań propagujących firmę i oddział na lokalnym rynku. Dbanie o prawidłowy wizerunek oddziału. Monitoring zmian na rynku. Nadzór i odpowiedzialność za wynik finansowy i sprzedażowy oddziału. Główne obszary to - sprzedaż kredytów mieszkaniowych i funduszy inwestycyjnych, kredyty dla podmiotów gospodarczych oraz kredyty gotówkowe. Organizacja szkoleń dla pracowników oddziału oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi klientów
Santander Bank Polska
Kierownik Obsługi Klientów,Dyrektor Oddziału
Odpowiedzialność za wzrost wyniku sprzedaży oraz wyniku finansowego oddziału, kontrola jakości obsługi klienta,kontrola nad procesem i jakością portfela kredytowego w oddziale ( kredyty dla osób fizycznych jak i podmioty gospodarcze), kontrola wewnętrzna oddziału,selekcja i rekrutacja kadr,dbanie o wizerunek oddziału i banku na lokalnym rynku.

Szkolenia i kursy

2015 - jak pozyskiwać klientów kredytowych - analiza potencjału wewnętrznego i zewnętrznego,cross-selling.

2014- doskonalenie technik sprzedaży

2012- szkolenie- Człowiek najlepsza inwestycja- kilkudniowy wyjazdowy cykl – managerskie- PKO BP S.A Certyfikat Zarządzanie Zmianą nr 886/2012

2010 – Szkolenie Licencyjne PKO TFI

2007/2008- szkolenia z zakresu kredytowania rynku nieruchomości - wszystkie Banki oraz fundusze inwestycyjne na rynku polskim ( AXA, AEGON, SUPERFUND, platforma Netfield).

2006- Nowoczesne - zaawansowane techniki sprzedażowe ( Firma Kontrakt)

2006- Kredytowanie podmiotów gospodarczych ( szkolenie wew. w BZ WBK)

2005 -Tworzenie" target" list przy sprzedaży zewnętrznej (pilotaż)

2004 -Przywództwo ( Firma " Patways")

2003 -Efektywny Zespół Wspólnej Sprzedaży ( Firma House of SkilIs)

2003 -Po pierwsze klient- strategia segmentacji CRM -Moja odpowiedzialność, za jakość obsługi Klientów.



2003 -Sprzedaż usług i produktów bankowych, efektywne negocjacje w kontaktach z klientami Banku Zachodniego WBK S.A ( Firma Schenk Institute)

2002-2003 -I oraz II moduł z zakresu kredytowania podmiotów gospodarczych

2002 -Sukces Dzięki Ludziom -"Coaching" ( Firma Cap Gemini Ernst& Young)

2002-Zarządzanie Sprzedażą (firma "Kontrakt" - uzyskany dyplom).

1996-2001 -Liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży

1995r -szkolenie z zakresu kredytowania rynku mieszkaniowego (kredyt Alicja – PKO BP)

1994 -Kurs kasjerów

Edukacja

Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Psychologia ewolucyjna, Historia Chin,Polski , człowieka, zarządzanie ( teoria i praktyka- nowe kierunki), negocjacje, podróże - poznawanie świata, koszykówka, siatkówka, sporty walki, muzyka klasyczna/etniczna, literatura faktu, iberoamerykańska, film.

Inne

2014-2015 – Dyplom – Mistrzowie zarządzania sprzedażą ( poziom całego Banku)

2014 – nagroda od Dyrektora ROD za wyniki sprzedaży I KW 2014

2013 – Laureat konkursu Liga Mistrzów ( dyplom/wyjazd) ( poziom całego Banku)

2011 – I miejsce ROD Gdańsk ranking TFI/Depozyty

2009-2010 – otrzymywanie regularnych premii sprzedażowych PPI przez mój zespół, osiągnięcie dobrego wyniku w badaniu MS 2009r.

Wynik zespołu - 86%, Bank – 77, Oddział – 58%

2004/2005 - IV miejsce w konkursie lider sprzedaży w makroregionie i VI w Banku na koniec roku

2004/2005 ( IV edycja konkursu), – Jako PO Dyrektor Oddziału.

2004 - II miejsce ( Oddział) w rankingu Lider Sprzedaży w makroregionie Warszawa i III w Banku, czerwiec 2004 III edycja konkursu. ( Dyplom dla oddziału)

2004- osiągniecie oceny najwyższej z kontroli jakości kredytów.
2003-2004 -osiąganie premii sprzedażowej jak i osiąganie oraz przekraczanie wyniku finansowego.
2003-2004 -najlepiej oceniana placówka przez klientów w regionie warszawskim ( BZWBK S.A) – Badany obszar - jakość obsługi. Wielokrotnie członkowie mojego zespołu, (samodzielna rekrutacja pracowników) otrzymywali listy pochwalne od klientów z obszaru jakości obsługi. Wielokrotne pozytywne informacje zwrotne od klientów dla pracowników jak i dla mnie- od obsługiwanych klientów.



2003 -II miejsce w rankingu sprzedaży oddziału ( Bank), w II edycji lidera sprzedaży organizowanego w Banku.

2002 II -miejsce w I edycji konkursu lider sprzedaży indywidualnej w regionie warszawskim (miejsce indywidualne). – Dyplom.

2002 -V miejsce w turnieju negocjacje 2002. Turniej organizowany przez Uniwersytet Warszawski ( 54 zespoły - trzy osobowe). Byłem reprezentantem uczelni, na której
Studiowałem - Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej ( najwyższa lokata tej uczelni w konkursie na przestrzeni lat).

W latach 1996-2001 wielokrotne czołowe miejsca w regionie warszawskim w sprzedaży indywidualnej karty kredytowe, konta, produkty depozytowe, fundusze inwestycyjne Arka, kredyty mieszkaniowe ( indywidualne nagrody), wielokrotnie pierwsze miejsca.

1998 -II miejsce w konkursie wiedzy bankowej organizowanym przez Dyrektora Regionu.
W ramach programu studiów indywidualnie dobrane przedmioty w formie rocznych modułów, pod kątem pracy zawodowej:

a. Roczny moduł Zarządzania potencjałem ludzkim w organizacji - ukończony z wynikiem celującym
b. Roczny moduł Negocjacje i Mediacje - ukończony z oceną bardzo dobrą
c. Roczny moduł Selekcja i rekrutacja kadr - ukończony z oceną dobrą.
d. Roczny moduł "Klasycznej myśli filozoficzno - religijnej Chin" - gdzie wiele tematów opierało się o wykorzystanie myśli Sun Tzy we współczesnym zarządzaniu. ( ocena bardzo

Grupy

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.