Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Języki
angielski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału
Zarządzanie placówką bankową , osiąganie zakładanego wyniku finansowego - sprzedażowego - odpowiednio niski poziom ryzyka kredytowego - dbałość o najwyższą jakość obsługi klientów - jakość pracy i bezpieczeństwo. Maksymalizacja efektu sprzedażowego danej okolicy - sprzedaż wszystkich produktów bankowych - kredyty, fundusze inwestycyjne, konta, usługi bankowości elektronicznej - w tym BLIK, karty, sprzedaż produktów z segmentu MSP, kredyty hipoteczne i bankowości osobistej ( rekomendacje-polecenia-zagajenia) - ustawiczna praca z doradcami szkolenie, "obserwacje stanowiskowe", coaching, praca nad odpowiednim poziomem motywacji w zespole oraz współpraca z innymi wydziałami banku.
Dyrektor Obsługi Klienta
Bezpośredni nadzór nad bankowością osobistą oraz detaliczną ( 29 pracowników w tym 3 kierowników ) - dbałość o osiąganie zakładanego wyniku sprzedaży ( plany - wynik finansowy, jak najwyższa jakość obsługi klientów /standardy jakości pracy, kontrola i bezpieczeństwo, płynne wykorzystanie efektu synergii z potencjału poszczególnych zespołów w ramach oddziału-oddziałów podporządkowanych i agencji banku - wynik sprzedaży. Wsparcie i rozwój pracowników - szkolenia kadry i pracowników - obserwacje stanowiskowe - udzielanie feedbacku - coaching - budowanie i podtrzymanie wysokiej / odpowiedniej /konstruktywnej motywacji w zespołach - dbałość o dobrą atmosferę w oddziale/zespole.
Zastępowanie Dyrektora Oddziału zespół 57 pracowników,4 oddziały podporządkowane, wszystkie linie biznesowe - MSP, kredyty hipoteczne/rynek mieszkaniowy, bankowość osobista i detaliczna.
Prowadzenie procesu rekrutacji. Dbałość o efektywne wykorzystanie potencjału współpracujących agencji banku, wsparcie agencji oraz oddziałów podporządkowanych w zakresie merytorycznym - szkolenia-nadzór, dbałość o zachowanie ciągłości biznesowej
Przegotowanie Otwarcia i kierowanie nową placówką oddziału podporządkowanego
Zastępowanie Dyrektora Oddziału zespół 57 pracowników,4 oddziały podporządkowane, wszystkie linie biznesowe - MSP, kredyty hipoteczne/rynek mieszkaniowy, bankowość osobista i detaliczna.
Prowadzenie procesu rekrutacji. Dbałość o efektywne wykorzystanie potencjału współpracujących agencji banku, wsparcie agencji oraz oddziałów podporządkowanych w zakresie merytorycznym - szkolenia-nadzór, dbałość o zachowanie ciągłości biznesowej
Przegotowanie Otwarcia i kierowanie nową placówką oddziału podporządkowanego
Dyrektor Oddziału
Tworzenie nowego, największego oddziału firmy w centrum Warszawy ( oddział liczył 10 doradców), rekrutacja, szkolenie, wdrażanie przyjętego planu działania, coaching. Opracowanie budżetu oddziału jego kontrola i realizacja. Opracowanie strategii oddziału – kontakty z Developerami, Agencjami nieruchomości, Bankami. Organizacja spotkań propagujących firmę i oddział na lokalnym rynku. Dbanie o prawidłowy wizerunek oddziału. Monitoring zmian na rynku. Nadzór i odpowiedzialność za wynik finansowy i sprzedażowy oddziału. Główne obszary to - sprzedaż kredytów mieszkaniowych i funduszy inwestycyjnych, kredyty dla podmiotów gospodarczych oraz kredyty gotówkowe. Organizacja szkoleń dla pracowników oddziału oraz dbałość o najwyższe standardy obsługi klientów
Kierownik Obsługi Klientów,Dyrektor Oddziału
Odpowiedzialność za wzrost wyniku sprzedaży oraz wyniku finansowego oddziału, kontrola jakości obsługi klienta,kontrola nad procesem i jakością portfela kredytowego w oddziale ( kredyty dla osób fizycznych jak i podmioty gospodarcze), kontrola wewnętrzna oddziału,selekcja i rekrutacja kadr,dbanie o wizerunek oddziału i banku na lokalnym rynku.
Szkolenia i kursy
2015 - jak pozyskiwać klientów kredytowych - analiza potencjału wewnętrznego i zewnętrznego,cross-selling.
2014- doskonalenie technik sprzedaży
2012- szkolenie- Człowiek najlepsza inwestycja- kilkudniowy wyjazdowy cykl – managerskie- PKO BP S.A Certyfikat Zarządzanie Zmianą nr 886/2012
2010 – Szkolenie Licencyjne PKO TFI
2007/2008- szkolenia z zakresu kredytowania rynku nieruchomości - wszystkie Banki oraz fundusze inwestycyjne na rynku polskim ( AXA, AEGON, SUPERFUND, platforma Netfield).
2006- Nowoczesne - zaawansowane techniki sprzedażowe ( Firma Kontrakt)
2006- Kredytowanie podmiotów gospodarczych ( szkolenie wew. w BZ WBK)
2005 -Tworzenie" target" list przy sprzedaży zewnętrznej (pilotaż)
2004 -Przywództwo ( Firma " Patways")
2003 -Efektywny Zespół Wspólnej Sprzedaży ( Firma House of SkilIs)
2003 -Po pierwsze klient- strategia segmentacji CRM -Moja odpowiedzialność, za jakość obsługi Klientów.
2003 -Sprzedaż usług i produktów bankowych, efektywne negocjacje w kontaktach z klientami Banku Zachodniego WBK S.A ( Firma Schenk Institute)
2002-2003 -I oraz II moduł z zakresu kredytowania podmiotów gospodarczych
2002 -Sukces Dzięki Ludziom -"Coaching" ( Firma Cap Gemini Ernst& Young)
2002-Zarządzanie Sprzedażą (firma "Kontrakt" - uzyskany dyplom).
1996-2001 -Liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży
1995r -szkolenie z zakresu kredytowania rynku mieszkaniowego (kredyt Alicja – PKO BP)
1994 -Kurs kasjerów
2014- doskonalenie technik sprzedaży
2012- szkolenie- Człowiek najlepsza inwestycja- kilkudniowy wyjazdowy cykl – managerskie- PKO BP S.A Certyfikat Zarządzanie Zmianą nr 886/2012
2010 – Szkolenie Licencyjne PKO TFI
2007/2008- szkolenia z zakresu kredytowania rynku nieruchomości - wszystkie Banki oraz fundusze inwestycyjne na rynku polskim ( AXA, AEGON, SUPERFUND, platforma Netfield).
2006- Nowoczesne - zaawansowane techniki sprzedażowe ( Firma Kontrakt)
2006- Kredytowanie podmiotów gospodarczych ( szkolenie wew. w BZ WBK)
2005 -Tworzenie" target" list przy sprzedaży zewnętrznej (pilotaż)
2004 -Przywództwo ( Firma " Patways")
2003 -Efektywny Zespół Wspólnej Sprzedaży ( Firma House of SkilIs)
2003 -Po pierwsze klient- strategia segmentacji CRM -Moja odpowiedzialność, za jakość obsługi Klientów.
2003 -Sprzedaż usług i produktów bankowych, efektywne negocjacje w kontaktach z klientami Banku Zachodniego WBK S.A ( Firma Schenk Institute)
2002-2003 -I oraz II moduł z zakresu kredytowania podmiotów gospodarczych
2002 -Sukces Dzięki Ludziom -"Coaching" ( Firma Cap Gemini Ernst& Young)
2002-Zarządzanie Sprzedażą (firma "Kontrakt" - uzyskany dyplom).
1996-2001 -Liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży
1995r -szkolenie z zakresu kredytowania rynku mieszkaniowego (kredyt Alicja – PKO BP)
1994 -Kurs kasjerów
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Psychologia ewolucyjna, Historia Chin,Polski , człowieka, zarządzanie ( teoria i praktyka- nowe kierunki), negocjacje, podróże - poznawanie świata, koszykówka, siatkówka, sporty walki, muzyka klasyczna/etniczna, literatura faktu, iberoamerykańska, film.
Inne
2014-2015 – Dyplom – Mistrzowie zarządzania sprzedażą ( poziom całego Banku)
2014 – nagroda od Dyrektora ROD za wyniki sprzedaży I KW 2014
2013 – Laureat konkursu Liga Mistrzów ( dyplom/wyjazd) ( poziom całego Banku)
2011 – I miejsce ROD Gdańsk ranking TFI/Depozyty
2009-2010 – otrzymywanie regularnych premii sprzedażowych PPI przez mój zespół, osiągnięcie dobrego wyniku w badaniu MS 2009r.
Wynik zespołu - 86%, Bank – 77, Oddział – 58%
2004/2005 - IV miejsce w konkursie lider sprzedaży w makroregionie i VI w Banku na koniec roku
2004/2005 ( IV edycja konkursu), – Jako PO Dyrektor Oddziału.
2004 - II miejsce ( Oddział) w rankingu Lider Sprzedaży w makroregionie Warszawa i III w Banku, czerwiec 2004 III edycja konkursu. ( Dyplom dla oddziału)
2004- osiągniecie oceny najwyższej z kontroli jakości kredytów.
2003-2004 -osiąganie premii sprzedażowej jak i osiąganie oraz przekraczanie wyniku finansowego.
2003-2004 -najlepiej oceniana placówka przez klientów w regionie warszawskim ( BZWBK S.A) – Badany obszar - jakość obsługi. Wielokrotnie członkowie mojego zespołu, (samodzielna rekrutacja pracowników) otrzymywali listy pochwalne od klientów z obszaru jakości obsługi. Wielokrotne pozytywne informacje zwrotne od klientów dla pracowników jak i dla mnie- od obsługiwanych klientów.
2003 -II miejsce w rankingu sprzedaży oddziału ( Bank), w II edycji lidera sprzedaży organizowanego w Banku.
2002 II -miejsce w I edycji konkursu lider sprzedaży indywidualnej w regionie warszawskim (miejsce indywidualne). – Dyplom.
2002 -V miejsce w turnieju negocjacje 2002. Turniej organizowany przez Uniwersytet Warszawski ( 54 zespoły - trzy osobowe). Byłem reprezentantem uczelni, na której
Studiowałem - Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej ( najwyższa lokata tej uczelni w konkursie na przestrzeni lat).
W latach 1996-2001 wielokrotne czołowe miejsca w regionie warszawskim w sprzedaży indywidualnej karty kredytowe, konta, produkty depozytowe, fundusze inwestycyjne Arka, kredyty mieszkaniowe ( indywidualne nagrody), wielokrotnie pierwsze miejsca.
1998 -II miejsce w konkursie wiedzy bankowej organizowanym przez Dyrektora Regionu.
W ramach programu studiów indywidualnie dobrane przedmioty w formie rocznych modułów, pod kątem pracy zawodowej:
a. Roczny moduł Zarządzania potencjałem ludzkim w organizacji - ukończony z wynikiem celującym
b. Roczny moduł Negocjacje i Mediacje - ukończony z oceną bardzo dobrą
c. Roczny moduł Selekcja i rekrutacja kadr - ukończony z oceną dobrą.
d. Roczny moduł "Klasycznej myśli filozoficzno - religijnej Chin" - gdzie wiele tematów opierało się o wykorzystanie myśli Sun Tzy we współczesnym zarządzaniu. ( ocena bardzo
2014 – nagroda od Dyrektora ROD za wyniki sprzedaży I KW 2014
2013 – Laureat konkursu Liga Mistrzów ( dyplom/wyjazd) ( poziom całego Banku)
2011 – I miejsce ROD Gdańsk ranking TFI/Depozyty
2009-2010 – otrzymywanie regularnych premii sprzedażowych PPI przez mój zespół, osiągnięcie dobrego wyniku w badaniu MS 2009r.
Wynik zespołu - 86%, Bank – 77, Oddział – 58%
2004/2005 - IV miejsce w konkursie lider sprzedaży w makroregionie i VI w Banku na koniec roku
2004/2005 ( IV edycja konkursu), – Jako PO Dyrektor Oddziału.
2004 - II miejsce ( Oddział) w rankingu Lider Sprzedaży w makroregionie Warszawa i III w Banku, czerwiec 2004 III edycja konkursu. ( Dyplom dla oddziału)
2004- osiągniecie oceny najwyższej z kontroli jakości kredytów.
2003-2004 -osiąganie premii sprzedażowej jak i osiąganie oraz przekraczanie wyniku finansowego.
2003-2004 -najlepiej oceniana placówka przez klientów w regionie warszawskim ( BZWBK S.A) – Badany obszar - jakość obsługi. Wielokrotnie członkowie mojego zespołu, (samodzielna rekrutacja pracowników) otrzymywali listy pochwalne od klientów z obszaru jakości obsługi. Wielokrotne pozytywne informacje zwrotne od klientów dla pracowników jak i dla mnie- od obsługiwanych klientów.
2003 -II miejsce w rankingu sprzedaży oddziału ( Bank), w II edycji lidera sprzedaży organizowanego w Banku.
2002 II -miejsce w I edycji konkursu lider sprzedaży indywidualnej w regionie warszawskim (miejsce indywidualne). – Dyplom.
2002 -V miejsce w turnieju negocjacje 2002. Turniej organizowany przez Uniwersytet Warszawski ( 54 zespoły - trzy osobowe). Byłem reprezentantem uczelni, na której
Studiowałem - Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej ( najwyższa lokata tej uczelni w konkursie na przestrzeni lat).
W latach 1996-2001 wielokrotne czołowe miejsca w regionie warszawskim w sprzedaży indywidualnej karty kredytowe, konta, produkty depozytowe, fundusze inwestycyjne Arka, kredyty mieszkaniowe ( indywidualne nagrody), wielokrotnie pierwsze miejsca.
1998 -II miejsce w konkursie wiedzy bankowej organizowanym przez Dyrektora Regionu.
W ramach programu studiów indywidualnie dobrane przedmioty w formie rocznych modułów, pod kątem pracy zawodowej:
a. Roczny moduł Zarządzania potencjałem ludzkim w organizacji - ukończony z wynikiem celującym
b. Roczny moduł Negocjacje i Mediacje - ukończony z oceną bardzo dobrą
c. Roczny moduł Selekcja i rekrutacja kadr - ukończony z oceną dobrą.
d. Roczny moduł "Klasycznej myśli filozoficzno - religijnej Chin" - gdzie wiele tematów opierało się o wykorzystanie myśli Sun Tzy we współczesnym zarządzaniu. ( ocena bardzo
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.