Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionalny Sprzedaży
- Realizowanie przez zespół uzgodnionych strategii,
- Rekrutacja, coaching i nadzór nad pracą Przedstawicieli
- Realizowanie planów sprzedaży oraz utrzymanie kosztów w uzgodnionym zakresie,
- Wykonywanie wizyt podwójnych-coachingowych na uzgodnionym z przełożonym poziomie ilościowym i jakościowym,
- Wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych dla Przedstawicieli Medycznych zatrudnionych w dystrykcie,
- Kalkulacja kosztów i wielkości inwestycji dotyczących dystryktu,
- Analiza rynku farmaceutycznego w powierzonym terenie,
- Monitorowanie realizacji aktywności,
- Okresowa ocena jakościowa pracy Przedstawicieli Medycznych, analiza potrzeb szkoleniowych pracowników, przygotowywanie planów rozwojowych i rozwój pracowników,
- Rekrutacja, coaching i nadzór nad pracą Przedstawicieli
- Realizowanie planów sprzedaży oraz utrzymanie kosztów w uzgodnionym zakresie,
- Wykonywanie wizyt podwójnych-coachingowych na uzgodnionym z przełożonym poziomie ilościowym i jakościowym,
- Wyznaczanie celów ilościowych i jakościowych dla Przedstawicieli Medycznych zatrudnionych w dystrykcie,
- Kalkulacja kosztów i wielkości inwestycji dotyczących dystryktu,
- Analiza rynku farmaceutycznego w powierzonym terenie,
- Monitorowanie realizacji aktywności,
- Okresowa ocena jakościowa pracy Przedstawicieli Medycznych, analiza potrzeb szkoleniowych pracowników, przygotowywanie planów rozwojowych i rozwój pracowników,
Medical Brand Manager
• Współpraca z pozostałymi członkami działu marketingu w zakresie tworzenia planów rozwoju marki
• Analizowanie i raportowanie działań konkurencji oraz potrzeb klientów
• Opracowywanie i tworzenie materiałów dla przedstawicieli medycznych
• Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z KOL oraz pozyskiwanie u nich wsparcia i zaangażowania
w prowadzonych projektach
• Inicjowanie oraz utrzymywanie współpracy z przedstawicielami środowiska medycznego, instytucjami
i jednostkami opieki zdrowotnej oraz towarzystwami naukowymi
• Określanie zapotrzebowania oraz nadzór nad prowadzonymi badaniami klinicznymi i testami produktów
przez ekspertów
• Współpraca z ekspertami w zakresie pozyskiwania i publikacji materiałów naukowych
• Określanie strategii uczestnictwa marki w kongresach, konferencjach naukowych i szkoleniach oraz
organizację całości prac kongresowych od zgłoszenia, poprzez obecność merytoryczną jak
i wystawienniczą
• Przygotowanie oraz zarządzanie konferencjami, szkoleniami i spotkaniami naukowymi organizowanymi
przez firmę dla środowiska medycznego
• Współpraca z agencjami (reklamową i eventową) i innymi dostawcami przy tworzeniu materiałów oraz
organizacji konferencji
• Współpraca z mediami w zakresie reklamy skierowanej do środowiska medycznego
• Analiza i raportowanie efektów prowadzonych działań wśród lekarzy i innych specjalistów z dziedziny
medycyny
• Planowanie i zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym
• Opracowywanie oraz nadzór nad badaniami mającymi na celu weryfikację pracy przedstawicieli
medycznych oraz ocena ich pracy w terenie
• Analizowanie i raportowanie działań konkurencji oraz potrzeb klientów
• Opracowywanie i tworzenie materiałów dla przedstawicieli medycznych
• Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z KOL oraz pozyskiwanie u nich wsparcia i zaangażowania
w prowadzonych projektach
• Inicjowanie oraz utrzymywanie współpracy z przedstawicielami środowiska medycznego, instytucjami
i jednostkami opieki zdrowotnej oraz towarzystwami naukowymi
• Określanie zapotrzebowania oraz nadzór nad prowadzonymi badaniami klinicznymi i testami produktów
przez ekspertów
• Współpraca z ekspertami w zakresie pozyskiwania i publikacji materiałów naukowych
• Określanie strategii uczestnictwa marki w kongresach, konferencjach naukowych i szkoleniach oraz
organizację całości prac kongresowych od zgłoszenia, poprzez obecność merytoryczną jak
i wystawienniczą
• Przygotowanie oraz zarządzanie konferencjami, szkoleniami i spotkaniami naukowymi organizowanymi
przez firmę dla środowiska medycznego
• Współpraca z agencjami (reklamową i eventową) i innymi dostawcami przy tworzeniu materiałów oraz
organizacji konferencji
• Współpraca z mediami w zakresie reklamy skierowanej do środowiska medycznego
• Analiza i raportowanie efektów prowadzonych działań wśród lekarzy i innych specjalistów z dziedziny
medycyny
• Planowanie i zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym
• Opracowywanie oraz nadzór nad badaniami mającymi na celu weryfikację pracy przedstawicieli
medycznych oraz ocena ich pracy w terenie
Starszy Reprezentant Medyczny
promocja produktów firmy na podległym terenie, współpraca z przedstawicielem farmaceutycznym w celu osiągania wyniku sprzedażowego, uczestnictwo w konferencjach, spotkaniach, organizacja spotkań na podległym terenie, współpraca z OL w terenie, opracowywanie, prowadzenie prezentacji na organizowanych spotkaniach, pomoc w szkoleniach nowych pracowników
Kierownik Zespołu Sprzedaży
koordynowanie pracy zespołu, ustalanie planów sprzedaży, opracowywanie krótkoterminowej strategii sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna