Robert Wesołowski

Robert Wesołowski

Kierownik Kanału Gastronomia, ON Trade Channel Manager , Kompania Piwowarska S.A.
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kompania Piwowarska S.A.
On-Trade Channel Manager
-Odpowiedzialność za tworzenie, wdrażania i egzekucję strategii kanału gastronomicznego na terenie Polski,
-Współodpowiedzialność za właściwą integrację strategii kanałowej ze strategiami poszczególnych marek
-Ścisła współpraca z Kierownikami poszczególnych marek,
-Kreowanie aktywności ogólnopolskich prowadzących do realizacji celów strategicznych firmy,
-Kreowanie nowych szans rynkowych dla kanału,
-Zwiększanie zyskowności kanału
-Tworzenie wytycznych dotyczących zarządzania produktami, klientami, konsumentami, punktami sprzedaży
-Tworzenie szczegółowych standardów dla Sił Sprzedaży,
-Analiza i badanie trendów rynkowych w szczególności dotyczących zachowań: konkurencji, konsumentów, klientów, produktów,
-Zarządzanie budżetem kanału,
-Zarządzanie grupą podległych pracowników
Kompania Piwowarska S.A.
Młodszy Menadżer Trade Marketingu ds. Aktywacji Marek Mainstream
-Aktywizacja sprzedaży poprzez kreowanie i wdrażanie efektywnych narzędzi marketingowych w oparciu o strategię rozwoju marek i kanałów,
-Analiza i badanie rynku dotyczące: produktów, punktów sprzedaży, zachowań konsumenckich,
-Kreowanie aktywności Regionalnych odpowiadających na potrzeby rynkowe,
-Tworzenie regionalnych strategii rozwoju podległych marek (główne wysoko wolumenowe marki mainstream),
-Zwiększanie zyskowności kategorii ,
-Nadzór, monitorowanie i ewaluacja kreowanych i wdrażanych narzędzi,
-Zarządzanie grupa Specjalistów TM ds. Aktywacji,
-Zarządzanie i odpowiedzialność za budżet Trade Marketingu w Regionie ,
-Optymalizacja kosztów prowadzonych działań,
-Współtworzenie Planów Operacyjnych Dystryktów i Regionu ,
-Współpraca z agencjami marketingowymi przy tworzeniu mechanizmów TM,
-Bieżąca współpracuje z Działem Badań; Działem Rozwoju Dystrybucji; Brand Marketingiem; CTM; Tax Managerem; Działem Prawnym w poszukiwaniu nowych efektywnieszych rozwiązań,
-Organizacja cyklicznych spotkań z Siłami Sprzedaży.
Kompania Piwowarska S.A.
Area Sales Manager
-Realizacja celów sprzedażowych produktów Kompanii Piwowarskiej w kanale On-Premise na powierzonym obszarze (Małopolska),
-Zarządzanie 7 osobową grupa przedstawicieli Handlowych,
-Planowanie i zarządzanie budżetem dotyczącym powierzonego obszaru w kanale On-Premise w zakresie sprzętu (ogródki gastronomiczne) oraz kontraktów wyłacznościowych,
-Pozyskiwanie najważniejszych klientów,
-Negocjowanie kontraktów wyłacznościowych z najważniejszymi klientami na powierzonym obszarze,
-Kontrola i analiza działań konkurencji,
-Analiza zachowań konsumenckich,
-Komunikacja marek Kompani Piwowarskie w kanale On-Premise poprzez zarządzanie sprzętem do ogródków gastronomicznych oraz materiałami POSM,
-Koordynowanie promocji przygotowywanych przez Trade Marketing.
Kompania Piwowarska S.A.
Kierownik ds. Serwisu Gastronomii
-Zarządzanie 10 osobową grupa Przedstawicieli Handlowych ds. Serwisu,
-Planowanie i zarządzanie budżetem w zakresie wydatków dotyczących instalacji piwnych,
-Raportowanie i analiza działań konkurencji w zakresie serwisu instalacji piwnych,
-Kontrola ścisłego przestrzegania procedur dotyczących jakości serwisu wpływającego bezpośrednio na jakość produktu,
-Ścisła współpraca z Działem Jakości.
Kompania Piwowarska S.A.
Regionalny Koordynator ds. Sponsoringu Wydarzeniowego
-Zarządzanie Sponsoringiem Wydarzeniowym w kanale On-Premise na poziomie Regionu Wschód dotyczące: ilości organizowanych eventów, planowania i wykorzystania budżetu, wartości kontraktów, wielkości sprzedaży generowanej na eventach,
-Zarządzanie cztero osobową grupą pracowników - dwóch Specjalistów ds. Sponsoringu Wydarzeniowego oraz dwóch Pracowników Technicznych ds. Sponsoringu Wydarzeniowego,
-Negocjowanie i przygotowywanie kontraktów dotyczących imprez plenerowych,
-Koordynowanie działań logistycznych dotyczących transportu sprzętu na imprezy plenerowe,
-Wyszukiwanie strategicznych imprez plenerowych w celu jak najlepszego komunikowania i budowania wizerunku marek Kompani Piwowarskiej,
-Zarządzanie sprzętem służącym do obsługi imprez,
-Sporządzanie raportów i analiz.
Kompania Piwowarska S.A.
Koordynator ds. lokali Wyłącznościowych
-Zarządzanie lokalami wyłącznościowymi w kanale On-Premise na poziomie Regionu Wschód dotyczące: liczby zarządzanych lokali, wielkości budżetu, wielkości sprzedaży generowanych przez lokale,
-Udział w negocjacjach i przygotowywaniu kontraktów z lokalami gastronomicznymi,
-Administracja w zakresie płatności okresowych i innych zobowiązań wynikających z podpisanych kontraktów,
-Współpraca z Koordynatorem ds. Marek Premium w tworzeniu, wdrażaniu i ocenie efektywności promocji regionalnych dla lokali wyłącznościowych,
-Współpraca z Centralnym Trade Marketingiem w zakresie promocji centralnych skierowanych do lokali wyłacznościowych,
-Współpraca z Centralnym Trade Marketingiem w zakresie materiałów POSM dla lokali wyłącznościowych,
-Zbieranie interpretowanie i przekazywanie informacji z Rynku dotyczące: zachowań konsumenckich, konkurencji, produktów, handlu,
-Współtworzenie strategii, planowania i budżetowania rocznego w kanele On-Premise,
-Zaspokajanie oczekiwań klientów wewnętrznych,
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Konsultant ds. Kontaktów z Klientami
-Opieka nad wybraną grupą Kluczowych Klientów,
-Systematyczne wizyty w firmach Klientów,
-Przyczynianie się do wzrostu sprzedaży poprzez przedstawianie Klientom, w miejscu ich pracy , aktualnej oferty oraz korzyści płynących z dokonywania zakupów w Makro,
-Zbieranie uwag i opinii, podejmowanie działań naprawczych w przypadku zażaleń,
-Przygotowywanie raportów i analiz,
-Kreowanie wizerunku Firmy na rynku handlowym.
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Pracownik Działu Promocji Sprzedaży oraz Koordynator ds. Własnej Marki Handlowej
-Koordynacja pracy Przedstawicieli Handlowych, Merchandiserów, Hosstes w hali Makro,
-Promowanie Makro w Krakowie – sponsoring,
-Organizowanie spotkań dla najlepszych Klientów Makro,
-Organizowanie konkursów dla Klientów,
-Organizowanie festynów okolicznościowych,
-Organizowanie akcji promocyjnych własnych marek, handlowych: „ARO”, „Makro Quality”,
-Zbieranie i analiza danych, sporządzanie raportów.
Makro Cash and Carry Polska S.A.
Pracownik Działu Obsługi Klienta
-Bieżąca obsługa Klientów – rejestracja, reklamacje, informacja

Szkolenia i kursy

-Integracja Strategii Markowej ze Strategią Kanałową
-Rozumienie Biznesu – Gra Strategiczna
-Szkoła Zarządzania Sprzedażą w Warszawie – Kierunek Zarządzanie Działem Sprzedaży – 10 dniowe szkolenie zakończone egzaminem zdanym z wynikiem brb
-Budowanie autorytetu lidera - Lidership
-Harvard Business Review – Skuteczne negocjacje: Osiągnij biegłość w negocjacjach z klientami, Profil konkurencyjny: Jaki jest mój sposób na sukces
-Sztuka profesjonalnej prezentacji
-Trening umiejętności przekazywanie wiedzy i dzielenie się swoim doświadczeniem metodą „On The Job”
-Negocjacje na poziomie zaawansowanym
-Etapy wizyty handlowej,
-Taktyki i techniki negocjacyjne,
-Umiejętności interpersonalne,
-Profesjonalna obsługa klienta.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Akademia Ekonomiczna w Krakowie

Zainteresowania

Technika Komputerowa, Sport

Inne

-Ukierunkowanie na efektywność i skuteczność działania,
-Duża samodzielność,
-Umiejętność szybkiego kojarzenia faktów,
-Doskonała umiejetność organizacji czasu pracy,
-Umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
-Otwartośc na ludzi i otoczenie,
-Wysoka komunikatywność,
-Zdecydowanie, konsekwencja i odpowiedzialność w działaniu,,
-Bardzo dobre zdolności adaptacyjne, otwartość na zmiany,
-Potrzeba ciągłego podnoszenia kwalifikacji i rozwoju,
-Kreatywność, umiejętność podejmowania trudnych decyzji,
-Opanowanie, umiejętność pracy w warunkach stresu.

Grupy

UEK
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.