Umiejętności
Szkolenie korporacyjne
Zamówienia publiczne
Teleinformatyka
ICT Sales
Obsługa kluczowych klientów
M2M
Menedżer Produktu
Szkolenia produktowe
Telekomunikacja
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Top Account Manager
- obsługa dedykowanej bazy firm i przejęcia klientów korporacyjnych,
- analiza ofert, przygotowanie oraz zawieranie umów regulujących indywidualne warunki współpracy z klientami korporacyjnymi,
- wdrażanie produktów zaawansowanych ofertowo i technicznie,
- koordynowanie procesów w wielu działach, przy skomplikowanych procesach ofertowych,
- przygotowanie ofert do przetargów publicznych,
- specjalista do spraw rozwiązań M2M, TETRA, ICT, FIX.
- analiza ofert, przygotowanie oraz zawieranie umów regulujących indywidualne warunki współpracy z klientami korporacyjnymi,
- wdrażanie produktów zaawansowanych ofertowo i technicznie,
- koordynowanie procesów w wielu działach, przy skomplikowanych procesach ofertowych,
- przygotowanie ofert do przetargów publicznych,
- specjalista do spraw rozwiązań M2M, TETRA, ICT, FIX.
Starszy Specjalista ds. budowania relacji z Klientem Biznesowym
- obsługa dedykowanej bazy firm i przejęcia klientów kluczowych,
- analiza ofert, przygotowanie oraz zawieranie umów regulujących indywidualne warunki współpracy z klientami kluczowymi,
- wdrażanie produktów zaawansowanych ofertowo i technicznie,
- koordynowanie procesów w wielu działach (ofert, weryfikacji i nadużyć, obsługi klientów biznesowych, optymalizacji sieci, oraz innych),
- przygotowanie ofert do przetargów publicznych,
- prowadzenie szkoleń produktowych oraz usługowych dla pracowników w regionie,
- uczestniczenie w projektach tworzenia ofert dla całej sekcji sprzedaży T-mobile, jako ekspert z ramienia sił sprzedaży,
- specjalista do spraw rozwiązań M2M
- analiza ofert, przygotowanie oraz zawieranie umów regulujących indywidualne warunki współpracy z klientami kluczowymi,
- wdrażanie produktów zaawansowanych ofertowo i technicznie,
- koordynowanie procesów w wielu działach (ofert, weryfikacji i nadużyć, obsługi klientów biznesowych, optymalizacji sieci, oraz innych),
- przygotowanie ofert do przetargów publicznych,
- prowadzenie szkoleń produktowych oraz usługowych dla pracowników w regionie,
- uczestniczenie w projektach tworzenia ofert dla całej sekcji sprzedaży T-mobile, jako ekspert z ramienia sił sprzedaży,
- specjalista do spraw rozwiązań M2M
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja