Umiejętności
Copywriting
Marketing
Media
Photoscape
Project Management
Public Relations
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Sprzedaż
Logistyka
Obsługa klienta
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
komunikaty prasowe
Finanse
Word, Excel, PowerPoint
Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Grupa Red Star Media
- współtworzenie programu reportażowego "Motovblog NEWS"
- współtworzenie programu "Motocyklowa Polska"
- pozyskiwanie sponsorów, partnerów i patronów medialnych programu
- kontakt z kluczowymi Klientami i Partnerami
- tworzenie planów marketingowych i realizacja działań promocyjnych programu
- działania PR
- komunikacja w mediach internetowych
- współtworzenie programu "Motocyklowa Polska"
- pozyskiwanie sponsorów, partnerów i patronów medialnych programu
- kontakt z kluczowymi Klientami i Partnerami
- tworzenie planów marketingowych i realizacja działań promocyjnych programu
- działania PR
- komunikacja w mediach internetowych
General Manager
Pełnienie funkcji Z-cy Dyrektora ds. Projektów Internetowych
- współtworzenie i realizacja strategii rozwoju projektów
- współpraca z zewnętrznymi usługodawcami
- współpraca z działem IT
- ścisła współpraca z innymi działami firmy (sprzedaż, finanse, marketing) w celu optymalnego realizowania postawionych przez firmę celów
Zarządzanie projektami - platformą sprzedażową i platformą społecznościową
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
- współtworzenie i realizacja strategii rozwoju projektów
- tworzenie planów marketingowych
- opieka nad zespołem sprzedawców
- współpraca z zespołem redaktorów i zarządzanie pracą redakcji
- tworzenie i realizacja planów marketingowych nastawionych na wzrost wskaźników (statystyki oglądalności, liczba userów/czytelników, liczba odsłon, sprzedaż)
- kreowanie i realizacja działań marketingowych klientów i partnerów
- współpraca i kontakt z kluczowymi klientami i partnerami
- współudział w planowaniu i realizacji contentu
- praca nad rozwojem serwisów
- współtworzenie i realizacja strategii rozwoju projektów
- współpraca z zewnętrznymi usługodawcami
- współpraca z działem IT
- ścisła współpraca z innymi działami firmy (sprzedaż, finanse, marketing) w celu optymalnego realizowania postawionych przez firmę celów
Zarządzanie projektami - platformą sprzedażową i platformą społecznościową
- tworzenie i realizacja planów sprzedażowych
- współtworzenie i realizacja strategii rozwoju projektów
- tworzenie planów marketingowych
- opieka nad zespołem sprzedawców
- współpraca z zespołem redaktorów i zarządzanie pracą redakcji
- tworzenie i realizacja planów marketingowych nastawionych na wzrost wskaźników (statystyki oglądalności, liczba userów/czytelników, liczba odsłon, sprzedaż)
- kreowanie i realizacja działań marketingowych klientów i partnerów
- współpraca i kontakt z kluczowymi klientami i partnerami
- współudział w planowaniu i realizacji contentu
- praca nad rozwojem serwisów
Kierownik ds e-commerce
Zarządzanie projektem e-commerce
- współtworzenie, uruchomienie i rozwój platformy sprzedażowej
- stworzenie innowacyjnej funkcjonalności w postaci konfiguratorów odzieży motocyklowej i motocykli (prezentacje 360 stopni)
- współtworzenie, uruchomienie i rozwój trzech markowych sklepów internetowych (BMW, Triumph, Ducati)
- budowanie zespołu i nadzór nad biurem obsługi klienta
- obsługa CMS
- kontakt z kluczowymi klientami i partnerami
- współtworzenie, uruchomienie i rozwój platformy sprzedażowej
- stworzenie innowacyjnej funkcjonalności w postaci konfiguratorów odzieży motocyklowej i motocykli (prezentacje 360 stopni)
- współtworzenie, uruchomienie i rozwój trzech markowych sklepów internetowych (BMW, Triumph, Ducati)
- budowanie zespołu i nadzór nad biurem obsługi klienta
- obsługa CMS
- kontakt z kluczowymi klientami i partnerami
wystawiono
Podczas realizacji wspólnego projektu, Robert pokazał swoje wysokie kwalifikacje odnośnie tematyki e-comcerce, świetne pomysły jeśli chodzi o podnoszenie sprzedaży. Wyjątkowy menedżer łączący w sobie kompetencje IT oraz wysokie umiejętności interpersonalne. Skutecznie dąży do celów i potrafi rozwiązać każdy problem. Dzięki temu pokonaliśmy wspólnie niejedną przeszkodę ;)
Brand Manager
- nadzór na prawidłowym funkcjonowaniem firmy, wdrażanie procesów poprawiających jakość realizacji bieżących zadań przez poszczególne działy
- utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami
- zarządzanie strategią marketingową podległych produktów, wprowadzanie na rynek nowych
- nadzór nad gromadzeniem i analizowaniem danych rynkowych w celu identyfikowania czynników mających wpływ na pozycję produktów na rynku,
- odpowiedzialność za decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych
- analiza rynku i na tej podstawie określanie długo- i krótkoterminowych celów marketingowych oraz sposoby ich realizacji,
- opracowywanie strategii promocji
- określanie kierunków i kontrola przeprowadzanych kampanii reklamowych i promocyjnych poszczególnych produktów z uwzględnieniem działań BLT/ATL,
- nadzorowanie pracy podległych osób, organizowanie czasu pracy
- utrzymywanie kontaktu z kluczowymi klientami
- zarządzanie strategią marketingową podległych produktów, wprowadzanie na rynek nowych
- nadzór nad gromadzeniem i analizowaniem danych rynkowych w celu identyfikowania czynników mających wpływ na pozycję produktów na rynku,
- odpowiedzialność za decyzje dotyczące podejmowanych działań promocyjnych, koncepcji produktów i strategii cenowych
- analiza rynku i na tej podstawie określanie długo- i krótkoterminowych celów marketingowych oraz sposoby ich realizacji,
- opracowywanie strategii promocji
- określanie kierunków i kontrola przeprowadzanych kampanii reklamowych i promocyjnych poszczególnych produktów z uwzględnieniem działań BLT/ATL,
- nadzorowanie pracy podległych osób, organizowanie czasu pracy
Pracownik biurowy
- obsługa bieżących zamówień
- kontakt z klientami i klientami kluczowymi
- kontakt z hurtowaniami i innymi firmami współpracującymi
- renegocjowanie zawartych umów
- szukanie nowych form współpracy, reklamy i promocji
- organizowanie czasu pracy w firmie(obsługi klienta, prac magazynowych)
- kontakt z klientami i klientami kluczowymi
- kontakt z hurtowaniami i innymi firmami współpracującymi
- renegocjowanie zawartych umów
- szukanie nowych form współpracy, reklamy i promocji
- organizowanie czasu pracy w firmie(obsługi klienta, prac magazynowych)
Szkolenia i kursy
Sędzia Polskiego Związku Gimnastycznego
Prawo jazdy kat. A i B
Prawo jazdy kat. A i B
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Zainteresowania
- Literatura
- Film i fotografia
- Motoryzacja
- Sport
- Film i fotografia
- Motoryzacja
- Sport
Organizacje
Akademia Prawa Iuris - wolontariat, udzielanie porad prawnych w ramach projektu
Inne
Przez 15 lat zawodowo zajmowałem się sportem, trenowałem gimnastykę w łódzkim klubie sportowym. Byłem V-ce Mistrzem Polski i reprezentowałem nasz kraj na arenie międzynarodowej. Gimnastyka nauczyła mnie wytrwałości i dyscypliny.
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Gimnastyka artystyczna i sportowa...
...wszyscy, którzy kiedykolwiek trenowali, bądź trenują :) zapraszam
ŁóDZKA FILMóWKA
Najpopularniejsza szkoła filmowa w Polsce!!! wychodzą z niej sami profesjonalisci!!! Może jesteś jednym z nich?:-)
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Studenci/absolwenci Uniwersytetu Łódzkiego
Forum zrzeszające studentów i absolwentów wszystkich wydziałów i kierunków Uniwersytetu Łódzkiego:)