Umiejętności
Content Marketing
Corel Draw
Dreamweaver
E-commerce SEO
Google Adwords
Google Analytics
HTML
Lead Generation
Microsoft Excel
Badania ankietowe
Web Content Management
Audyty SEO
e-marketing
Lead Nurturing
Analiza danych
E-mail marketing
Prezentacje
Pozycjonowanie SEO
Inbound & Content Marketing
Tworzenie analiz i raportów
Copywriting SEO
Microsft Power Point
mailingi
Google Data Studio
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Digital Marketing Manager
Generowanie leadów
Strategia marketingowa
Prace webmasterskie i obsługa bloga
SEO
e-PR
Pisanie artykułów prasowych
Przygotowywanie materiałów reklamowych i prezentacji
Koordynacja działań związanych z uczestnictwem na konferencjach i targach
Współpraca z dziennikarzami i influencerami
Web analityka
Kampanie CPC i ich optymalizacja
Landing pages
Przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów
Raporty branżowe
Promocja w social mediach
Strategia marketingowa
Prace webmasterskie i obsługa bloga
SEO
e-PR
Pisanie artykułów prasowych
Przygotowywanie materiałów reklamowych i prezentacji
Koordynacja działań związanych z uczestnictwem na konferencjach i targach
Współpraca z dziennikarzami i influencerami
Web analityka
Kampanie CPC i ich optymalizacja
Landing pages
Przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów
Raporty branżowe
Promocja w social mediach
Marketing Automation Manager
Marketing automation i lead management
Prace webmasterskie i obsługa CMSów wszystkich 9 serwisów www spółki
SEO
ePR
Raporty leadowe z CRM
Pisanie artykułów prasowych
Przygotowywanie materiałów reklamowych
Koordynacja działań związanych z uczestnictwem na konferencjach i targach
Współpraca z agencjami eventowymi, gadżetowymi, dziennikarzami i drukarniami
Analiza rynku i konkurencji
Web analityka
Kampanie CPC i ich optymalizacja
Generowanie leadów
Przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów
Wysyłka e-windykacji
Ankiety i raporty branżowe
Prace webmasterskie i obsługa CMSów wszystkich 9 serwisów www spółki
SEO
ePR
Raporty leadowe z CRM
Pisanie artykułów prasowych
Przygotowywanie materiałów reklamowych
Koordynacja działań związanych z uczestnictwem na konferencjach i targach
Współpraca z agencjami eventowymi, gadżetowymi, dziennikarzami i drukarniami
Analiza rynku i konkurencji
Web analityka
Kampanie CPC i ich optymalizacja
Generowanie leadów
Przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów
Wysyłka e-windykacji
Ankiety i raporty branżowe
eMarketing Manager
• Rozwijanie systemu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej;
• Employer Branding;
• Współpraca z agencjami pr, reklamowymi, dziennikarzami i partnerami zewnętrznymi;
• Kreowanie wizerunku firmy w mediach;
• Tworzenie materiałów prasowych i reklamowych (html, Corel Draw);
• Koordynacja działań związanych z uczestnictwem na konferencjach branżowych;
• Analiza rynku i konkurencji;
• Zarządzanie stronami internetowymi firmy (CMS Mambo, Joomla, css);
• Obsługa zapytań użytkowników wyszukiwarki;
• Tworzenie statystyk oglądalności serwisu (Gemius, stat.pl);
• Przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów (html, css, Sare);
• Badania jakości i dbałość o poprawę wyników wyszukiwania.
• Zgłębianie technik pozycjonerskich i spamerskich
• Employer Branding;
• Współpraca z agencjami pr, reklamowymi, dziennikarzami i partnerami zewnętrznymi;
• Kreowanie wizerunku firmy w mediach;
• Tworzenie materiałów prasowych i reklamowych (html, Corel Draw);
• Koordynacja działań związanych z uczestnictwem na konferencjach branżowych;
• Analiza rynku i konkurencji;
• Zarządzanie stronami internetowymi firmy (CMS Mambo, Joomla, css);
• Obsługa zapytań użytkowników wyszukiwarki;
• Tworzenie statystyk oglądalności serwisu (Gemius, stat.pl);
• Przygotowywanie i wysyłka newsletterów i mailingów (html, css, Sare);
• Badania jakości i dbałość o poprawę wyników wyszukiwania.
• Zgłębianie technik pozycjonerskich i spamerskich
Specjalista ds. Marketingu i PR
• Kreowanie nowych rozwiązań e-marketingowych;
• Współtworzenie i realizacja planu marketingowego;
• Zarządzanie stronami www;
• Nadzór nad statystykami odwiedzin;
• Zakup domen;
• Promowanie firmy;
• Analiza konkurencji;
• Działania z zakresu PR;
• Współpraca z mediami;
• Tworzenie i wysyłka notatek prasowych i mailingów;
• Pisanie artykułów;
• Tworzenie contentu na strony www.
• Współtworzenie i realizacja planu marketingowego;
• Zarządzanie stronami www;
• Nadzór nad statystykami odwiedzin;
• Zakup domen;
• Promowanie firmy;
• Analiza konkurencji;
• Działania z zakresu PR;
• Współpraca z mediami;
• Tworzenie i wysyłka notatek prasowych i mailingów;
• Pisanie artykułów;
• Tworzenie contentu na strony www.
Development Manager
CV-Online (www.cvonline.pl)
• Rozwój serwisu www.cvonline.pl pod kątem e-marketingowym;
• Kreowanie nowych rozwiązań marketingowych;
• Współtworzenie i realizacja planu marketingowego;
• Promowanie serwisu;
• Zarządzanie stroną www;
• Przygotowywanie ofert pracy i reklam (Corel, HTML);
• Negocjacje biznesowe i sprzedaż usług;
• Sporządzanie statystyk i tworzenie prezentacji firmy;
• Prowadzenie kampanii reklamowych i barterowych;
• Bieżące monitorowanie rynku;
• Zarządzanie bazami danych;
• Prace graficzne i webmasterskie;
• Tłumaczenia tekstów i contentu.
• Kreowanie nowych rozwiązań marketingowych;
• Współtworzenie i realizacja planu marketingowego;
• Promowanie serwisu;
• Zarządzanie stroną www;
• Przygotowywanie ofert pracy i reklam (Corel, HTML);
• Negocjacje biznesowe i sprzedaż usług;
• Sporządzanie statystyk i tworzenie prezentacji firmy;
• Prowadzenie kampanii reklamowych i barterowych;
• Bieżące monitorowanie rynku;
• Zarządzanie bazami danych;
• Prace graficzne i webmasterskie;
• Tłumaczenia tekstów i contentu.
Kierownik ds. Bazy Danych
CV-Online
• Kontakty z partnerami w zakresie obsługi technicznej wortalu i wymiany contentu;
• Zarządzanie bazami danych;
• Nadzór nad zespołem administratorów;
• Zarządzanie witryną www;
• Projektowanie stron internetowych w HTML oraz ogłoszeń i reklam prasowych w Corel Draw;
• Analiza konkurencji;
• Sporządzanie statystyk i prezentacji firmy;
• Realizacja planu marketingowego;
• Tłumaczenie tekstów contentu;
• Pomoc techniczna oraz obsługa sprzętu komputerowego w biurze.
• Zarządzanie bazami danych;
• Nadzór nad zespołem administratorów;
• Zarządzanie witryną www;
• Projektowanie stron internetowych w HTML oraz ogłoszeń i reklam prasowych w Corel Draw;
• Analiza konkurencji;
• Sporządzanie statystyk i prezentacji firmy;
• Realizacja planu marketingowego;
• Tłumaczenie tekstów contentu;
• Pomoc techniczna oraz obsługa sprzętu komputerowego w biurze.
Projekty
Skuteczny social selling
Social selling, czyli sprzedawanie z wykorzystaniem platform społecznościowych, stało się już zjawiskiem powszechnym na całym świecie. Warto poznać zalety tej strategii i dowiedzieć się, w jaki sposób możemy wykorzystać różne narzędzia (monitoring mediów, wyszukiwarki internetowe, Google Trends), aby pomogły nam w procesie jej kształtowania i doskonalenia.
Raport: Czynniki wpływające na wybór studiów
Przeprowadziliśmy dokładną analizę (automat + działania manualne) wpisów w polskim internecie na portalach i platformach social media, na przestrzeni całego 2018 roku, o tym, czym się kierować przy wyborze studiów. Sprawdziliśmy płeć autora komentarza czy publikacji, jego status, datę wpisu, preferowany rodzaj studiów. Dodatkowo zbadaliśmy zainteresowanie konkretnymi uczelniami.
Zakres obowiązków
Od ustawienia konta i profili do zebrania danych z monitoringu mediów i ich dogłębną analizę. Przygotowanie wykresów i komentarzy. Wyciąganie wniosków z danych.
Poradnik "Audyt Mediowy"
Poradnik „Audyt Mediowy” zawiera wszystkie informacje, jak analizować aktywność mediową własnej marki i porównywać się z konkurencją. Co mierzyć w poszczególnych kanałach, żeby poznać odpowiedź na pytanie, czy dany materiał lepiej skonwertował od poprzedniego. Baza wiedzy o miarach sukcesu w poszczególnych kanałach biznesu:
content marketing, wyszukiwarki, social media, portale, blogi, ogłoszenia, mailingi, wideo marketing, influencer marketing, prasa i rtv.
Poradnik został wzbogacony o wyniki światowych badań i raportów, wykresy i infografiki. Dodatkowo swoje opinie i komentarze przedstawili krajowi TOP eksperci z różnych branż.
content marketing, wyszukiwarki, social media, portale, blogi, ogłoszenia, mailingi, wideo marketing, influencer marketing, prasa i rtv.
Poradnik został wzbogacony o wyniki światowych badań i raportów, wykresy i infografiki. Dodatkowo swoje opinie i komentarze przedstawili krajowi TOP eksperci z różnych branż.
Zakres obowiązków
Od tworzenia tekstów, wyszukania światowych badań i raportów, przygotowanie infografik i wykresów, po zebranie wypowiedzi ekspertów i złożenie pdfa. Przygotowanie komunikatu prasowego, wysyłka do dziennikarzy a następnie promocja w sieci.
Jak być numerem 1 w Google?
Zbiór porad i wytycznych dla marketerów aby zdobywać coraz wyższe pozycje w SERP. Materiał powstał na bazie doświadczeń własnych i nabytych w pracy nad rozwojem najlepszej polskiej wyszukiwarki internetowej Netsprint.
Zakres obowiązków
Przygotowanie artykułu, prezentacji i szkolenia. Materiał stał się bazą do przygotowania krótkiego wideo.
20 pomysłów na nowy content z danych pochodzących z monitoringu mediów
Przy okazji monitorowania treści i komunikacji internautów można jeszcze bardziej skorzystać. Warto zamienić wspominane słowa kluczowe, marki, komentarze, wątki dyskusji i inne dane w nowe zasoby treści. Wykorzystaj monitoring mediów do tworzenia nowego contentu. Przygotowałem 20 propozycji na przygotowanie interesującego, czasami wręcz unikalnego contentu, który można wygenerować na bazie danych z narzędzi monitorujących media.
Zakres obowiązków
Od pisania, zbierania przykładów po dystrybucję. Pomysł przerodził się na wpis blogowy, artykuł drukowany w Social Media Manager, webinar i szkolenie stacjonarne.
Raport Newspoint "Aktywności sportowe i diety Polaków"
Opracowanie zawiera informacje zarówno o tym, jak dbać o swoje zdrowie zgodnie z obecną wiedzą medyczną, jak i prezentuje nawyki oraz wybory Polaków. Pokazuje jakie dyscypliny sportowe uprawiają Polacy oraz z jakich aplikacji i gadżetów sportowych korzystają.
Dodatkowo można w nim znaleźć wypowiedzi i rady znanych osób profesjonalnie zajmujących się tematyką sportu i zdrowia. Mamy też ranking TOP influencerów sportowych.
Dodatkowo można w nim znaleźć wypowiedzi i rady znanych osób profesjonalnie zajmujących się tematyką sportu i zdrowia. Mamy też ranking TOP influencerów sportowych.
Raport Newspoint "Pokolenia w Polsce i potrzeba monitorowania ich rosnącej aktywności"
W najbliższych latach przewidujemy 25% wzrost liczby dokumentów i aktywności w sieci. 25% treści więcej to wyzwanie dla marek, które już dziś mają poważne problemy z zarządzaniem komunikacją w sieci.
Potrzeba monitoringu treści będzie jeszcze większa, nie tylko za sprawą wzrostu bezwzględnej liczby materiałów ale też rosnącego znaczenia nowych formatów – obrazu i wideo. Szczególne znaczenie będzie miał oczywiście monitoring social mediów i internetu. Negatywne opinie, wątpliwości, pytania o produkt, reklamacje, pochwały i gratulacje jeszcze częściej będą pojawiać się w komentarzach, we wpisach czy na filmikach. Tylko szybka reakcja na takie aktywności pozwoli osiągnąć przewagę konkurencyjną, poszerzyć grono odbiorców i ambasadorów marki, dbać o dobry wizerunek marki oraz zapobiec mniejszym i większym kryzysom.
Potrzeba monitoringu treści będzie jeszcze większa, nie tylko za sprawą wzrostu bezwzględnej liczby materiałów ale też rosnącego znaczenia nowych formatów – obrazu i wideo. Szczególne znaczenie będzie miał oczywiście monitoring social mediów i internetu. Negatywne opinie, wątpliwości, pytania o produkt, reklamacje, pochwały i gratulacje jeszcze częściej będą pojawiać się w komentarzach, we wpisach czy na filmikach. Tylko szybka reakcja na takie aktywności pozwoli osiągnąć przewagę konkurencyjną, poszerzyć grono odbiorców i ambasadorów marki, dbać o dobry wizerunek marki oraz zapobiec mniejszym i większym kryzysom.
Podsumowanie roku 2017 w social mediach okiem Newspoint
Przeanalizowaliśmy wszystkie zarchiwizowane w 2017 roku wpisy na popularnych platformach social mediowych i blogach. Pokazujemy, jaka była częstotliwość wstawiania postów na bloga. W jaki dzień tygodnia najczęściej blogujemy? W jakich godzinach publikujemy nasze posty? Czy blogujemy coraz więcej, czy rzadziej? Jaki był ten 2017 rok dla blogerów i co się działo na poszczególnych platformach social mediowych?
Zakres obowiązków
Przygotowanie projektu, analiza danych, rysowanie wykresów, opisy, artykuł i wpis blogowy. Dystrybucja do mediów.
Poradnik Newspoint "18 obszarów w których wykorzystasz monitoring marki"
Napisaliśmy poradnik, w którym chcemy pokazać, jak i w jakich obszarach można skorzystać z zalet monitoringu internetu, social media, prasy, radia i telewizji. Poradnik przyczyni się do wzmocnienia Państwa pozycji rynkowej, wyprzedzenia konkurencji i zapobieżenia jakimkolwiek kryzysom.
Szkolenia i kursy
• XI 2007
Konferncja "Marketing, PR i HR. Łamanie dystansu. Dobra współpraca", Marketing w Praktyce;
• IX 2007
Szkolenie "e-PR. Internet w Służbie Public Relations", SzkoleniaIT.com;
• VIII 2007
Seminarium "Rozwiązania zarządzania cyklem życia informacji (ILM)", Centrum Promocji Informatyki;
• VI 2007
Konferencja "TMT Internet'07. Rozrywka 2.0 - jak społeczności bawią się on-line", New Europe Events;
• V 2007
Konferencja "e-Innowacje w biznesie", ABG Centrum Promocji Biznesu;
• XI 2006
Konferencja "Siła marki - wizerunek i sprzedaż", Marketing w Praktyce;
• X 2006
Konferencja "Firma sieciowa XXI w. Internet w marketingu - marketing w internecie", ABG Centrum Promocji Biznesu Sp.z o.o.;
• VI 2006
Konferencja "@rewolucja biznesu 2.0", Nowoczesna Firma;
• II 2006
Konferencja "Internet 2k6. Powrót boomu", Internet Standard;
• V 2004
Konferencja "Marketing elektroniczny", Biznes Polska;
• IV 2004
Seminarium "Niekonwencjonalne metody pozyskiwania klientów", EXPO XXI;
• I 2004
Konferencja "Analiza danych w biznesie", IT Press;
• XI 2003
Konferencja "Nowoczesna firma",
Instytut Zarządzania;
• III 2003
Konferencja "Zintegrowana komunikacja marketingowa czyli zasady tworzenia efektywnych kampanii", Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego;
• X 2002
Konferencja "Aktualny kontekst prawny marketingu bezpośredniego", Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Konferncja "Marketing, PR i HR. Łamanie dystansu. Dobra współpraca", Marketing w Praktyce;
• IX 2007
Szkolenie "e-PR. Internet w Służbie Public Relations", SzkoleniaIT.com;
• VIII 2007
Seminarium "Rozwiązania zarządzania cyklem życia informacji (ILM)", Centrum Promocji Informatyki;
• VI 2007
Konferencja "TMT Internet'07. Rozrywka 2.0 - jak społeczności bawią się on-line", New Europe Events;
• V 2007
Konferencja "e-Innowacje w biznesie", ABG Centrum Promocji Biznesu;
• XI 2006
Konferencja "Siła marki - wizerunek i sprzedaż", Marketing w Praktyce;
• X 2006
Konferencja "Firma sieciowa XXI w. Internet w marketingu - marketing w internecie", ABG Centrum Promocji Biznesu Sp.z o.o.;
• VI 2006
Konferencja "@rewolucja biznesu 2.0", Nowoczesna Firma;
• II 2006
Konferencja "Internet 2k6. Powrót boomu", Internet Standard;
• V 2004
Konferencja "Marketing elektroniczny", Biznes Polska;
• IV 2004
Seminarium "Niekonwencjonalne metody pozyskiwania klientów", EXPO XXI;
• I 2004
Konferencja "Analiza danych w biznesie", IT Press;
• XI 2003
Konferencja "Nowoczesna firma",
Instytut Zarządzania;
• III 2003
Konferencja "Zintegrowana komunikacja marketingowa czyli zasady tworzenia efektywnych kampanii", Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego;
• X 2002
Konferencja "Aktualny kontekst prawny marketingu bezpośredniego", Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
• brydż sportowy - czynny zawodnik Polskiego Związku Brydża Sportowego (posiadam tytuł Mistrza Krajowego), aktualnie II liga;
• Internet i e-marketing - tworzenie stron www i wyszukiwanie potrzebnych informacji, tworzenie i rozwój własnego serwisu przyrodniczego http://www.drzewapolski.pl, reklama i promocja w internecie, e-pr, SEO, webanalityka;
• fotografia (drzewa, krajobrazy, rodzina, ogród);
• pozycjonowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach internetowych - Search Engine Marketing i Search Engine Optimalization - zgłębianie metod osiągania najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania;
• dendrologia i rozpoznawanie drzew;
• badminton;
• ciekawostki matematyczne;
• kolarstwo.
• Internet i e-marketing - tworzenie stron www i wyszukiwanie potrzebnych informacji, tworzenie i rozwój własnego serwisu przyrodniczego http://www.drzewapolski.pl, reklama i promocja w internecie, e-pr, SEO, webanalityka;
• fotografia (drzewa, krajobrazy, rodzina, ogród);
• pozycjonowanie serwisów internetowych w wyszukiwarkach internetowych - Search Engine Marketing i Search Engine Optimalization - zgłębianie metod osiągania najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania;
• dendrologia i rozpoznawanie drzew;
• badminton;
• ciekawostki matematyczne;
• kolarstwo.
Organizacje
• Polski Związek Brydża Sportowego;
• Polski Związek Działkowców.
• Polski Związek Działkowców.
Inne
PUBLIKACJE, WYWIADY, ARTYKUŁY...
https://o-m.pl/artykuly/autorzy/robert-sadowski/1/
https://www.linkedin.com/in/robert-sadowski-4867b51/detail/recent-activity/posts/
https://blog.newspoint.pl/index.php/author/rsadowski/
https://o-m.pl/artykuly/autorzy/robert-sadowski/1/
https://www.linkedin.com/in/robert-sadowski-4867b51/detail/recent-activity/posts/
https://blog.newspoint.pl/index.php/author/rsadowski/
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Adkontekst i ContentStream
Jesteś Wydawcą Adkontekst i ContentStream, a może zamierzasz dołączyć do sieci i czerpać zyski z reklamy kontekstowej? Jeśli tak, to zapraszamy do naszej grupy.
Brydż
Grupa poświęcona tematyce brydżowej, dla wszystkich miłośników tej wspaniałej gry - zapraszamy początkujących, zaawansowanych i arcymistrzów!
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Lasy i leśnictwo w Polsce i na świecie
Lasy, przyroda, środowisko - dla zawodowców, miłośników i sympatyków...
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
SEM Specialist
Magazyn Marketingu w wyszukiwarkach - bezpłatny miesięcznik wydawany w formie pdf - do pobrania na http://www.semspecialist.pl - piszemy o seo, sem, ppc, adwords,poruszamy tez tematy analityki interne