Robert Prokopowicz

Kierownik Działu Obsługi Klienta/Reklamacje/Back Office/Procesy posprzedażowe
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Back Office Analiza biznesowa procesy biznesowe Coaching Komunikacja korporacyjna Analiza danych zaangażowanie pracowników Ocena wyników pracownika Optymalizacja procesów Optymalizacja obsługi Telekomunikacja pakiet office Zarządzanie zespołem Kontrola jakości jakość obsługi klienta

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Raportujący do Dyrektora Operacyjnego

• Kompleksowa obsługa Klienta (B2C, B2B):
- bezpośrednia (POK)
- telefoniczna (Infolinia)
- pisemna (wyjaśnienia, zapytania, reklamacje)

• Współpraca z Partnerami Zewnętrznymi (punkty sprzedaży, operatorzy telco, firmy kurierskie, firmy ubezpieczeniowe) w obszarze obsługi Klienta
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Działu Operacyjnego
Zmiana stanowiska związana ze zmianami organizacyjnymi w firmie. Zakres obowiązków i odpowiedzialności w większości tożsamy ze stanowiskiem Kierownika Działu Obsługi Korespondencji.
Na nowym stanowisku poszerzenie odpowiedzialności o wyniki i jakość pracy Sekcji Wydruków (wydruki masowe).
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Działu Obsługi Korespondencji
• Raportujący do Dyrektora Departamentu

• Zarządzanie czterema, rozproszonymi sekcjami (w 2-ch miastach)
• Planowanie i kontrola poziomu zatrudnienia (200+ osób)
• Realizacja rocznego budżetu jednostki
• Odpowiedzialność za 2 kluczowe procesy w firmie: "Reklamacje" i "Przenoszalność Numerów"
• Definiowanie celów (KPI's) w podległych jednostkach
T-Mobile Polska S.A.
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Korespondencji
Funkcja dodatkowa, pełniona równolegle ze stanowiskiem Kierownika Sekcji.

• Koordynacja procesu wewnętrznego wsparcia pomiędzy jednostkami w celu zapewnienia lepszej realizacji poszczególnych procesów
• Wsparcie pracy Kierownika Działu przy realizacji bieżących zadań (realizacja celów, tworzenie/modyfikacja procesów/procedur)
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Sekcji
• Raportujący do Kierownika Działu

• Odpowiedzialność za realizację centralnego procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (10k+ interakcji/miesiąc)
• Współtworzenie i odpowiedzialność za realizację wskaźników (KPI's) jednostki
• Kontrola budżetu jednostki i przestrzeganie wyznaczonego poziomu zatrudnienia (90+ osób)
• Tworzenie rocznego planu szkoleniowego
• Współpraca przy tworzeniu ankiety, analizie danych i wprowadzaniu działań naprawczych z obszaru satysfakcji Klientów
• Koordynacja okresowego procesu przeglądu wynagrodzeń
ERA GSM - POLSKA TELEFONIA CYFROWA
Kierownik Zespołu
ERA GSM - POLSKA TELEFONIA CYFROWA
• Raportujący do Kierownika Sekcji

• Rekrutacja i szkolenie wstępne nowych pracowników
• Monitoring jakościowych wyników pracy podległych pracowników (15+ osób)
• Raportowanie wyników ilościowych podległych pracowników
• Udział w tworzeniu i modyfikowaniu procedur/procesów jednostki
ERA GSM - POLSKA TELEFONIA CYFROWA
Konsultant ds. Reklamacji
ERA GSM - POLSKA TELEFONIA CYFROWA
• Bezpośrednia obsługa Klientów w POK
• Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
• Szkolenie nowych pracowników z procesu reklamacyjnego

Projekty

System zmienngo wynagrodzenia w Dziale Operacyjnym
Współtworzenie koncepcji i implementacja nowego systemu wynagradzania pracowników w zarządzanej jednostce - wprowadzenie zmiennej części wynagrodzenia (efekt wdrożenia: wzrost efektywności pracowników)

Szkolenia i kursy

„Praktyk NLP”.
„Coaching”.
„Efektywne zarządzanie zespołami”.
„Prowadzenie korespondencji z Klientem”.
„Zarządzanie projektami”.
„Zarządzanie zmianą”.
"Profesjonalne prezentacje".
"Kreatywne rozwiązywanie problemów".
"Etykieta biznesu".

Edukacja

Logo
ZARZĄDZANIE LUDŹMI W FIRMIE, studia podyplomowe
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
FINANSE I BANKOWOŚĆ, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

II wojna światowa
Wędkarstwo
Biegi

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Filmy wojenne
Filmy wojenne
moja ulubiona grupa filmow. Filmy wojenne. Co w tym gronie....opisz film, swoje uwagi a przede wszystkim sprostuj fakty. Jeśli znasz sie na historii i chciałbys "poprawic film" tozapraszam
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
GL - Po godzinach
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Klub Cashflow Katowice śląskie
Klub Cashflow Katowice śląskie
Dla osób, które są zainteresowane wspólną grą (autorstwa Roberta Kiyosaki) CASHFLOW. Grając , dzięki dobrej zabawie rozwijamy swoją inteligencję finansową :) Zapraszamy każdego!
Koźmiński
Koźmiński
Forum dyskusyjne - Akademia Leona Koźmińskiego. Jeśli szukasz materiałów do zajęć zapraszamy tutaj: http://chomikuj.pl/bbladek/Nauka/Akademia_Leona_Kozminskiego
Militaria
Militaria
Militaria - technika, taktyka, strategia, historia, przyszłość - wszystko o obronności, sprzęcie wojskowym, największych zwycięstwach i błędach na polu walki i zapleczu technicznym i przemysłowym.
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
PTC
PTC
Forum pracowników Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A. T-Mobile
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie