Umiejętności
Back Office
Analiza biznesowa
procesy biznesowe
Coaching
Komunikacja korporacyjna
Analiza danych
zaangażowanie pracowników
Ocena wyników pracownika
Optymalizacja procesów
Optymalizacja obsługi
Telekomunikacja
pakiet office
Zarządzanie zespołem
Kontrola jakości
jakość obsługi klienta
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Raportujący do Dyrektora Operacyjnego
• Kompleksowa obsługa Klienta (B2C, B2B):
- bezpośrednia (POK)
- telefoniczna (Infolinia)
- pisemna (wyjaśnienia, zapytania, reklamacje)
• Współpraca z Partnerami Zewnętrznymi (punkty sprzedaży, operatorzy telco, firmy kurierskie, firmy ubezpieczeniowe) w obszarze obsługi Klienta
• Kompleksowa obsługa Klienta (B2C, B2B):
- bezpośrednia (POK)
- telefoniczna (Infolinia)
- pisemna (wyjaśnienia, zapytania, reklamacje)
• Współpraca z Partnerami Zewnętrznymi (punkty sprzedaży, operatorzy telco, firmy kurierskie, firmy ubezpieczeniowe) w obszarze obsługi Klienta
Kierownik Działu Operacyjnego
Zmiana stanowiska związana ze zmianami organizacyjnymi w firmie. Zakres obowiązków i odpowiedzialności w większości tożsamy ze stanowiskiem Kierownika Działu Obsługi Korespondencji.
Na nowym stanowisku poszerzenie odpowiedzialności o wyniki i jakość pracy Sekcji Wydruków (wydruki masowe).
Na nowym stanowisku poszerzenie odpowiedzialności o wyniki i jakość pracy Sekcji Wydruków (wydruki masowe).
Kierownik Działu Obsługi Korespondencji
• Raportujący do Dyrektora Departamentu
• Zarządzanie czterema, rozproszonymi sekcjami (w 2-ch miastach)
• Planowanie i kontrola poziomu zatrudnienia (200+ osób)
• Realizacja rocznego budżetu jednostki
• Odpowiedzialność za 2 kluczowe procesy w firmie: "Reklamacje" i "Przenoszalność Numerów"
• Definiowanie celów (KPI's) w podległych jednostkach
• Zarządzanie czterema, rozproszonymi sekcjami (w 2-ch miastach)
• Planowanie i kontrola poziomu zatrudnienia (200+ osób)
• Realizacja rocznego budżetu jednostki
• Odpowiedzialność za 2 kluczowe procesy w firmie: "Reklamacje" i "Przenoszalność Numerów"
• Definiowanie celów (KPI's) w podległych jednostkach
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Korespondencji
Funkcja dodatkowa, pełniona równolegle ze stanowiskiem Kierownika Sekcji.
• Koordynacja procesu wewnętrznego wsparcia pomiędzy jednostkami w celu zapewnienia lepszej realizacji poszczególnych procesów
• Wsparcie pracy Kierownika Działu przy realizacji bieżących zadań (realizacja celów, tworzenie/modyfikacja procesów/procedur)
• Koordynacja procesu wewnętrznego wsparcia pomiędzy jednostkami w celu zapewnienia lepszej realizacji poszczególnych procesów
• Wsparcie pracy Kierownika Działu przy realizacji bieżących zadań (realizacja celów, tworzenie/modyfikacja procesów/procedur)
Kierownik Sekcji
• Raportujący do Kierownika Działu
• Odpowiedzialność za realizację centralnego procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (10k+ interakcji/miesiąc)
• Współtworzenie i odpowiedzialność za realizację wskaźników (KPI's) jednostki
• Kontrola budżetu jednostki i przestrzeganie wyznaczonego poziomu zatrudnienia (90+ osób)
• Tworzenie rocznego planu szkoleniowego
• Współpraca przy tworzeniu ankiety, analizie danych i wprowadzaniu działań naprawczych z obszaru satysfakcji Klientów
• Koordynacja okresowego procesu przeglądu wynagrodzeń
• Odpowiedzialność za realizację centralnego procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (10k+ interakcji/miesiąc)
• Współtworzenie i odpowiedzialność za realizację wskaźników (KPI's) jednostki
• Kontrola budżetu jednostki i przestrzeganie wyznaczonego poziomu zatrudnienia (90+ osób)
• Tworzenie rocznego planu szkoleniowego
• Współpraca przy tworzeniu ankiety, analizie danych i wprowadzaniu działań naprawczych z obszaru satysfakcji Klientów
• Koordynacja okresowego procesu przeglądu wynagrodzeń
Kierownik Zespołu
ERA GSM - POLSKA TELEFONIA CYFROWA
• Raportujący do Kierownika Sekcji
• Rekrutacja i szkolenie wstępne nowych pracowników
• Monitoring jakościowych wyników pracy podległych pracowników (15+ osób)
• Raportowanie wyników ilościowych podległych pracowników
• Udział w tworzeniu i modyfikowaniu procedur/procesów jednostki
• Rekrutacja i szkolenie wstępne nowych pracowników
• Monitoring jakościowych wyników pracy podległych pracowników (15+ osób)
• Raportowanie wyników ilościowych podległych pracowników
• Udział w tworzeniu i modyfikowaniu procedur/procesów jednostki
Projekty
Szkolenia i kursy
„Praktyk NLP”.
„Coaching”.
„Efektywne zarządzanie zespołami”.
„Prowadzenie korespondencji z Klientem”.
„Zarządzanie projektami”.
„Zarządzanie zmianą”.
"Profesjonalne prezentacje".
"Kreatywne rozwiązywanie problemów".
"Etykieta biznesu".
„Coaching”.
„Efektywne zarządzanie zespołami”.
„Prowadzenie korespondencji z Klientem”.
„Zarządzanie projektami”.
„Zarządzanie zmianą”.
"Profesjonalne prezentacje".
"Kreatywne rozwiązywanie problemów".
"Etykieta biznesu".
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
II wojna światowa
Wędkarstwo
Biegi
Wędkarstwo
Biegi
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Filmy wojenne
moja ulubiona grupa filmow. Filmy wojenne. Co w tym gronie....opisz film, swoje uwagi a przede wszystkim sprostuj fakty. Jeśli znasz sie na historii i chciałbys "poprawic film" tozapraszam
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
GL - Po godzinach
Pogawędki "na luzie". Zakątek dla tych, którzy chcą się uśmiechnąć lub odstresować.
Klub Cashflow Katowice śląskie
Dla osób, które są zainteresowane wspólną grą (autorstwa Roberta Kiyosaki) CASHFLOW. Grając , dzięki dobrej zabawie rozwijamy swoją inteligencję finansową :)
Zapraszamy każdego!
Koźmiński
Forum dyskusyjne - Akademia Leona Koźmińskiego.
Jeśli szukasz materiałów do zajęć zapraszamy tutaj:
http://chomikuj.pl/bbladek/Nauka/Akademia_Leona_Kozminskiego
Militaria
Militaria - technika, taktyka, strategia, historia, przyszłość - wszystko o obronności, sprzęcie wojskowym, największych zwycięstwach i błędach na polu walki i zapleczu technicznym i przemysłowym.
Savoir-vivre, czyli sztuka życia
Umiejętność postępowania w życiu i radzenia sobie w każdej sytuacji.