Robert Potoczny

Trener
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

AXA w Polsce
Z-ca Kierownika Działu Obsługi Klienta
AXA w Polsce
Koordynator Działu Obsługi Klienta

Szkolenia i kursy

10.2012-05.2013 - Szkoła Trenerów Biznesu INTRA
05.2009-03.2010 - Roczny staż Rozwoju osobistego w kierunku GESTALT - ITG Kraków
07.2009 Train The Trainers Instytut Rozwoju Biznesu
01.2008: Efektywne zarządzanie zespołem – Instytut Nieinwazyjnej Analizy Osobowości, dr Dariusz Tarczyński,
10.2007: Profesjonalna komunikacja – Instytut Nieinwazyjnej Analizy Osobowości, dr Dariusz Tarczyński,
11.2006: Symulacja biznesowa „Dr Call” (jako koordynator, podstawy coachingu) – House of Skills,
10.2006: Standardy rozmów sprzedażowych – House of Skills,
09.2006: Symulacja biznesowa „Dr Call” – House of Skills,

Edukacja

Logo
Pyschologia w Zarządzaniu, magisterskie
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty

Zainteresowania

Psychologia (GESTALT),
Sport - czynnie piłka nożna
Ubezpieczenia
Rozwój osobisty

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABCszkolenia
ABCszkolenia
Grupa skupia wszystkich związanych z branżą szkoleniową oraz ich organizowaniem.
Analiza Transakcyjna
Analiza Transakcyjna
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych teorią Analizy Transakcyjnej. Osób które tylko teoretycznie interesują się AT, jak i praktyków którzy w swojej pracy zawodowej stosują teorię AT.
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń na warsztaty
Baza ćwiczeń dla (psycho) Trenera
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek dla Trenera na GoldenLine.pl
Baza książek i materiałów dla trenera na (na warsztaty) na GoldenLine.pl
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
BAZA TRENERÓW
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
Drama
Drama
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych możliwościami wykorzystania metody dramy w pracy z grupą.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Freebie
Freebie
FREEBIE - to co najważniejsze w życiu masz za darmo! Zbieramy informacje o Wartościowych i Darmowych materiałach, szkoleniach, konferencjach, wkładach itd, które pomagają nam w rozwoju.
Gestalt
Gestalt
Forum dla zainteresowanych podejściem Gestalt w psychoterapii, pedagogice, edukacji, biznesie. Zapraszam!