Robert Komuński

Sales Representative Sales Force Department
Marki, mazowieckie

Umiejętności

Budowanie relacji Internet Microsoft Excel Microsoft Word Przygotowywanie raportów Praca w zespole Zarządzanie czasem obsługa komputera Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta asertywność Praca z klientem Obsługa CRM

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
Sales Representative Sales Force Department
Grupa Cyfrowy Polsat
Kontroler Jakości w Sekcji Rozliczeń
Grupa Cyfrowy Polsat
Prowadzenie monitoringu jakości: monitorowanie i kontrola realizacji spraw pracowników z podległej Sekcji Rozliczeń, wystawianie ocen miesięcznych za realizacje spraw, przeprowadzanie szkoleń i re-treningów. Przygotowywanie raportów miesięcznych i okresowych dla Kierownika Sekcji Rozliczeń.
Grupa Cyfrowy Polsat
Konsultant CC oraz Telefonicznej Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat
-Rozpatrywanie reklamacji klientów
-Kompleksowa obsługa klientów telewizji cyfrowej, telefonii komórkowej i Internetu
-Przeprowadzanie akcji windykacyjnych oraz sprzedażowych
-Obsługa zgłoszeń i reklamacji
-Rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów
-Prowadzenie instruktaży dla nowych pracowników oraz wprowadzanie ich do pracy na CC
-Obsługa systemu CRM, Biling, CAST
- Sprzedaż telefoniczna produktów CP.
Logo
Customer Service Assistant
Tesco Stores LTD. Anglia
Praca w dziale obsługi klienta.
DSA Sp. z o.o.
Doradca i starszy doradca ds. kart kredytowych
Przygotowywanie ofert dla klientów, kompletacja dokumentacji, negocjowanie warunków umów, aktywne pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, realizacja planów sprzedażowych, doradztwo w zakresie produktów będących w ofercie firmy, wyjaśnianie reklamacji klientów.

Szkolenia i kursy

2007 - egzamin ESOL Speaking and Listening, Reading – college Sutton Coldfield, Wielka Brytania
09.2003 - Szkolenie z zakresu produktów bankowych – DSA Sp. z o.o.
05.2005 - Szkolenie „Rozwój osobisty i zawodowy” – DSA Sp. z o.o.
08.2005 - Egzamin potwierdzający wiedzę niezbędną do profesjonalnej obsługi klientów Citibank Handlowy – DSA Sp. z o.o.
09.2008 – egzamin KNF uprawniający do wykonywania czynności agencyjnych
01.2009 – Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – Cyfrowy Polsat S.A.

Edukacja

Logo
Ochrona Środowiska, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

Piłka nożna,kino,muzyka.

Inne

2004,2005-dyplomy „Wybitny” za wkład w realizację strategii Biznesu