Umiejętności
Budowanie relacji
Internet
Microsoft Excel
Microsoft Word
Przygotowywanie raportów
Praca w zespole
Zarządzanie czasem
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Obsługa klienta
asertywność
Praca z klientem
Obsługa CRM
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Grupa Cyfrowy Polsat](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F094%2Ffirm_734_ee7712_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Kontroler Jakości w Sekcji Rozliczeń
Grupa Cyfrowy Polsat
Prowadzenie monitoringu jakości: monitorowanie i kontrola realizacji spraw pracowników z podległej Sekcji Rozliczeń, wystawianie ocen miesięcznych za realizacje spraw, przeprowadzanie szkoleń i re-treningów. Przygotowywanie raportów miesięcznych i okresowych dla Kierownika Sekcji Rozliczeń.
![Grupa Cyfrowy Polsat](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F094%2Ffirm_734_ee7712_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Konsultant CC oraz Telefonicznej Obsługi Klienta
Cyfrowy Polsat
-Rozpatrywanie reklamacji klientów
-Kompleksowa obsługa klientów telewizji cyfrowej, telefonii komórkowej i Internetu
-Przeprowadzanie akcji windykacyjnych oraz sprzedażowych
-Obsługa zgłoszeń i reklamacji
-Rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów
-Prowadzenie instruktaży dla nowych pracowników oraz wprowadzanie ich do pracy na CC
-Obsługa systemu CRM, Biling, CAST
- Sprzedaż telefoniczna produktów CP.
-Kompleksowa obsługa klientów telewizji cyfrowej, telefonii komórkowej i Internetu
-Przeprowadzanie akcji windykacyjnych oraz sprzedażowych
-Obsługa zgłoszeń i reklamacji
-Rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów
-Prowadzenie instruktaży dla nowych pracowników oraz wprowadzanie ich do pracy na CC
-Obsługa systemu CRM, Biling, CAST
- Sprzedaż telefoniczna produktów CP.
![DSA Sp. z o.o.](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo%2F062%2Ffirm_123070_b8371a_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
Doradca i starszy doradca ds. kart kredytowych
Przygotowywanie ofert dla klientów, kompletacja dokumentacji, negocjowanie warunków umów, aktywne pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie relacji z obecnymi klientami, realizacja planów sprzedażowych, doradztwo w zakresie produktów będących w ofercie firmy, wyjaśnianie reklamacji klientów.
Szkolenia i kursy
2007 - egzamin ESOL Speaking and Listening, Reading – college Sutton Coldfield, Wielka Brytania
09.2003 - Szkolenie z zakresu produktów bankowych – DSA Sp. z o.o.
05.2005 - Szkolenie „Rozwój osobisty i zawodowy” – DSA Sp. z o.o.
08.2005 - Egzamin potwierdzający wiedzę niezbędną do profesjonalnej obsługi klientów Citibank Handlowy – DSA Sp. z o.o.
09.2008 – egzamin KNF uprawniający do wykonywania czynności agencyjnych
01.2009 – Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – Cyfrowy Polsat S.A.
09.2003 - Szkolenie z zakresu produktów bankowych – DSA Sp. z o.o.
05.2005 - Szkolenie „Rozwój osobisty i zawodowy” – DSA Sp. z o.o.
08.2005 - Egzamin potwierdzający wiedzę niezbędną do profesjonalnej obsługi klientów Citibank Handlowy – DSA Sp. z o.o.
09.2008 – egzamin KNF uprawniający do wykonywania czynności agencyjnych
01.2009 – Szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta – Cyfrowy Polsat S.A.
Specjalizacje
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Piłka nożna,kino,muzyka.
Inne
2004,2005-dyplomy „Wybitny” za wkład w realizację strategii Biznesu