Robert Czekański

Customer Support & Service Manager, Over Cloud
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

B2B CRM Microsoft Excel PRINCE2 Project Management Obsługa klienta Analiza danych organizacja procesy biznesowe media relation Customer orientation Agile Project Management Foundation Certificate Professional Customer Service

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Customer Support & Service Manager
Over Cloud
rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów B2B, budowanie i rozwój relacji z klientami B2B, współpraca z działem IT w zakresie rozwoju aplikacji, project management, prowadzenie szkoleń, wsparcie użytkowników i klientów firmy, wsparcie analityczne managerów Over Group, organizacja servicedesk i helpdesk
Logo
Customer Support & Service Manager
Over Cloud
Logo
Własna działalność - właściciel firmy
RCA Robert Czekański
doradztwo w zakresie systemu wsparcia działów sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, CRM, B2B, a także szkolenia produktowe i MS Excel
Logo
Sales Director
Over Cloud
rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów B2B, budowanie i rozwój relacji z klientami B2B, organizacja działań promocyjnych, tworzenie strategii sprzedaży w firmie, współpraca z działem IT w zakresie rozwoju aplikacji negocjowanie kontraktów, project management, promowanie rozwiązań informatycznych dostarczanych przez firmę, prowadzenie szkoleń
Logo
New Business Manager
Over Cloud
rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów B2B, budowanie i rozwój relacji z klientami B2B, organizacja działań promocyjnych, tworzenie strategii sprzedaży w firmie, współpraca z działem IT w zakresie rozwoju aplikacji negocjowanie kontraktów, project management, promowanie rozwiązań informatycznych dostarczanych przez firmę, prowadzenie szkoleń
Include Akademia Informatyczna
Trener
prowadzenie szkoleń z zakresu MS Excel, współpraca z: Grupa EDF Polska, Leroy Merlin, ILF Consulting Engineers Polska, Animex, Narodowy Fundusz Zdrowia, Zakład Ubezpieczeń Społecznych
OPONEO.PL
Specjalista ds. cen
analiza cen i innych informacji zarządczych; raportowanie kluczowych wskaźników w sprzedaży; wdrażanie narzędzia monitoringu cen konkurencji e-commerce
GRUPA NEUCA
Koordynator sprzedaży
koordynacja, zarządzanie, przebudowa i rozwój procesu aktywnej sprzedaży; koordynacja wewnętrznych programów rozwojowych w dziale telemarketingu; bieżące analizowanie i raportowanie efektywności procesu aktywnej sprzedaży
Centrum Gier Feniks
Własna działalność - właściciel firmy
zarządzanie funkcjonowaniem firmy, obsługa klientów, budowanie relacji z klientami, negocjacje i kontakt z dostawcami, organizacja eventów oraz obsługa social media firmy
T-Mobile Polska S.A.
Doradca klienta biznesowego
sprzedaż usług operatora; przygotowanie i rekomendacja optymalnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych; bezpośredni kontakt z klientami
Orange Polska S.A.
Starszy Doradca Klienta Biznesowego
monitoring i ocena agentów telesprzedaży; analiza i raportowanie potrzeb szkoleniowych agentów sprzedaży telefonicznej; koordynacja i realizacja zleceń klientów; udział we wdrożeniu filozofii i systemu CRM w organizacji
Orange Polska S.A.
Doradca klienta biznesowego

Projekty

BMS — Business Management System
Wdrożenie narzędzia monitoringu cen konkurencji e-commerce (Price Panorama)
Modyfikacja procesu sprzedaży aktywnej w Neuca S.A. - koordynator

Szkolenia i kursy

AgilePM® Project Management Foundation Examination
(Identyfikator poświadczenia 04330601-01-1U9J)

PRINCE2®Foundation Certificate in Project Management (Identyfikator poświadczenia GR656105759RC)

Uczestnik 4. edycji Forum Szefów Sprzedaży

Visual Basic for Applications

Cross-border and Interregional Cooperation in the EU

Etyka - a co Ty byś zrobił?

II filary obsługi klienta

Inteligencja emocjonalna

Komunikacja interpersonalna

Kontakty z mediami, praca w zespole

Lider-Menadżer

Partner w biznesie

Skuteczna komunikacja i asertywność

Sztuka Przekonywania w Telemarketingu

Edukacja

Logo
politologia, magisterskie
UMCS
Logo
ogólny, średnie
III LO w Toruniu

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inne
Public Relations
Zewnętrzny PR

Organizacje

Amnesty International