Umiejętności
B2B
CRM
Microsoft Excel
PRINCE2
Project Management
Obsługa klienta
Analiza danych
organizacja
procesy biznesowe
media relation
Customer orientation
Agile Project Management Foundation Certificate
Professional Customer Service
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Customer Support & Service Manager
Over Cloud
rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów B2B, budowanie i rozwój relacji z klientami B2B, współpraca z działem IT w zakresie rozwoju aplikacji, project management, prowadzenie szkoleń, wsparcie użytkowników i klientów firmy, wsparcie analityczne managerów Over Group, organizacja servicedesk i helpdesk
Sales Director
Over Cloud
rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów B2B, budowanie i rozwój relacji z klientami B2B, organizacja działań promocyjnych, tworzenie strategii sprzedaży w firmie, współpraca z działem IT w zakresie rozwoju aplikacji negocjowanie kontraktów, project management, promowanie rozwiązań informatycznych dostarczanych przez firmę, prowadzenie szkoleń
New Business Manager
Over Cloud
rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów B2B, budowanie i rozwój relacji z klientami B2B, organizacja działań promocyjnych, tworzenie strategii sprzedaży w firmie, współpraca z działem IT w zakresie rozwoju aplikacji negocjowanie kontraktów, project management, promowanie rozwiązań informatycznych dostarczanych przez firmę, prowadzenie szkoleń
Projekty
Szkolenia i kursy
AgilePM® Project Management Foundation Examination
(Identyfikator poświadczenia 04330601-01-1U9J)
PRINCE2®Foundation Certificate in Project Management (Identyfikator poświadczenia GR656105759RC)
Uczestnik 4. edycji Forum Szefów Sprzedaży
Visual Basic for Applications
Cross-border and Interregional Cooperation in the EU
Etyka - a co Ty byś zrobił?
II filary obsługi klienta
Inteligencja emocjonalna
Komunikacja interpersonalna
Kontakty z mediami, praca w zespole
Lider-Menadżer
Partner w biznesie
Skuteczna komunikacja i asertywność
Sztuka Przekonywania w Telemarketingu
(Identyfikator poświadczenia 04330601-01-1U9J)
PRINCE2®Foundation Certificate in Project Management (Identyfikator poświadczenia GR656105759RC)
Uczestnik 4. edycji Forum Szefów Sprzedaży
Visual Basic for Applications
Cross-border and Interregional Cooperation in the EU
Etyka - a co Ty byś zrobił?
II filary obsługi klienta
Inteligencja emocjonalna
Komunikacja interpersonalna
Kontakty z mediami, praca w zespole
Lider-Menadżer
Partner w biznesie
Skuteczna komunikacja i asertywność
Sztuka Przekonywania w Telemarketingu
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Public Relations
Zewnętrzny PR
Organizacje
Amnesty International