Doświadczenie zawodowe
Kierownik Serwisu i Wdrożeń
HSK Data Ltd. Sp. z o.o.
Realizacja projektów i instalacji Rejestracji Czasu Pracy i Kontroli Dostępu.
Zarządzanie 10-cio osobowym zespołem wdrożeniowców i serwisantów, koordynacja prac instalacyjnych, wdrożeniowych i serwisowych, budowanie relacji biznesowych z klientami.
Zarządzanie 10-cio osobowym zespołem wdrożeniowców i serwisantów, koordynacja prac instalacyjnych, wdrożeniowych i serwisowych, budowanie relacji biznesowych z klientami.
Produkt Manager - Przedstwiciel Handlowy
Hemms Sp. z o.o.
Wprowadzenie na rynek do sprzedaży produktu w postaci rozwiązania automatyki budynkowej rozproszonej technologii KNX, CAN, ZigBee autorskiego projektu firmy Hemms wypuszczonego na rynek końcem 2013roku. Analiza rynku, monitorowanie konkurencji i jej działań,
Produkt ma szerokie spektrum zastosowania w Domach mieszkaniach jako automatyka usprawniająca funkcjonowanie instalacji elektrycznej, grzewczej czy bezpieczeństwa.
Odpowiedzialność za zaistnienie produktu na rynku poprzez docieranie do instalatorów systemów BMS, dystrybutorów podzespołów BMS, biur projektowych, Developerów. Tworzenie strategii reklamy i promocji docierającej do klienta końcowego poszukującego konkretnych systemów wg indywidualnych potrzeb.
Budowanie sieci dystrybucyjno-instalacyjnej. Budowanie świadomości wśród Projektantów, Inwestorów i Developerów na temat wykorzystania nowoczesnych instalacji do zwiększania energooszczędności nowych i modernizowanych budynków.
Produkt ma szerokie spektrum zastosowania w Domach mieszkaniach jako automatyka usprawniająca funkcjonowanie instalacji elektrycznej, grzewczej czy bezpieczeństwa.
Odpowiedzialność za zaistnienie produktu na rynku poprzez docieranie do instalatorów systemów BMS, dystrybutorów podzespołów BMS, biur projektowych, Developerów. Tworzenie strategii reklamy i promocji docierającej do klienta końcowego poszukującego konkretnych systemów wg indywidualnych potrzeb.
Budowanie sieci dystrybucyjno-instalacyjnej. Budowanie świadomości wśród Projektantów, Inwestorów i Developerów na temat wykorzystania nowoczesnych instalacji do zwiększania energooszczędności nowych i modernizowanych budynków.
Handlowiec - Produkt Manager
Opracowanie strategii sprzedaży i w prowadzenia na rynek nowego produktów portfolio drukarni ( opakowania kartonowe fasonowane, fotoalbumy ),Przygotowanie koncepcji portalu internetowego do sprzedaży fotoalbumów klientowi detalicznemu. Pozyskiwanie klientów, negocjowanie umów, sprzedaż, Nawiązywanie długotrwałej współpracy z klientem w ramach usług poligraficznych.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Pozyskiwanie klientów, negocjowanie umów, sprzedaż, wynajem rozwiązań opartych na technologii GPS wspomagających firmy w zarządzaniu zasobami flot pojazdów. Dostarczanie klientom raportów i analiz niezbędnych do kontroli kosztów, rozliczeń, zwiększenia bezpieczeństwa kierowców
Konsultant ds. Sprzedaży
Konica Minolta Business Solution Polska Sp. zo.o.
Sprzedaż rozwiązań środowiska druku dla biznesu w oparciu o konsulting, Doradztwo w zakresie systemów druku dla środowisk biurowych i produkcyjnych.
Pozyskiwanie nowych kontraktów, opieka nad dotychczasowymi kontraktami na podległym terenie.
Pozyskiwanie nowych kontraktów, opieka nad dotychczasowymi kontraktami na podległym terenie.
Projekt Manager
IC A.G.
Nadzorowanie i zarządzanie Projektem Inwestycyjnym dla Szwajcarskiego Inwestora w sektorze nieruchomości na terenie Polski. Koordynacja zakupów materiałów budowlanych odpowiadających założeniom projektowym, zatrudnianie wykonawców poszczególnych etapów robót. Kontrola postępów prac zgodnie z terminarzem. Doprowadzenie do zakończenia prac z końcem października 2009 r
Territory Sales Manager
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych o rozbudowanej strukture, sprzedaż oferty serwisowo-produktowej Firmy. Budowanie relacji z klientem na podstawie obserwacji i wnikliwych analiz jego potrzeb. Rozwój klienta aktywnego, usystematyzowanie i usamodzielnienie zakupów wg potrzeb generowanych przez niego. Czynna sprzedaż promocji. Działania mające na celu zwiększanie lojalności klientów.
Doradca Klienta
Lukas Bank S.A.
Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych, sprzedaż produktów bankowych (depozyty, konta, kredyty, pożyczki, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia z funduszem inwestycujnym ), doradztwo finansowe, analiza ryzyka kredytowego dla poszczególnych wniosków, analiza kosztów, zabezpieczenie obiegu dokumentów kredytowych, utrzymywanie kontaktów z klientami kluczowymi. Obrót znakami pieniężnymi oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów kasowo-skarbcowych.
Przedstawiciel Działu Sprzedaży
Konsorcjum Eurocomplex S.A.
Analiza sprzedaży i stanów magazynowych, kontakty z klientami hurtowymi i detalicznymi sektora motoryzacyjnego (warsztaty, sieci handlowe, sklepy detaliczne), realizacja zamówień partnerów handlowych, pozyskiwanie towarów od firm zewnętrznych w/g zapotrzebowań klientów,
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.