Umiejętności
Google Adwords
Google Analytics
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Word
Project Management
SEM
Zarządzanie zespołem
Nowe Media
Strategia marketingowa
Marketing internetowy
Prawo jazdy kat B
Reklama Online
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- przygotowywanie prezentacji produktów reklamowych (m.in. SEM, display, outdoor, mailing);
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań;
- prowadzenie bazy danych potencjalnych klientów;
- realizacja określonych planów sprzedażowych;
- pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów;
- negocjowanie umów.
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań;
- prowadzenie bazy danych potencjalnych klientów;
- realizacja określonych planów sprzedażowych;
- pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów;
- negocjowanie umów.
współpracownik
wystawiono
Pracowałam z Robertem w jednej grupie. Co prawda niedługo , ale dał sie poznac z najlepszej strony . Cechujące go sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność były zawsze gwarancją rzetelnie wykonanej pracy. Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego reagowania w sytuacjach stresowych, Robert z powodzeniem pełnił powierzone mu funkcje. Duża samodzielność w realizacji działań czynią go idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią. Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Robert stanowi doskonałą wizytówkę formy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
Key Account Manager (e-marketing)
- analiza potrzeb klientów i przygotowywanie prezentacji;
- rekomendowanie działań e-marketingowych w oparciu o ofertę agencji: SEM, mailing, WoMM, afiliacje, social media, strony www, sklepy internetowe, bazy danych, video;
- analiza i dobór odpowiednich parametrów kampanii w oparciu o potrzeby klientów;
- raportowanie efektów kampanii (ruch, konwersja) dla klientów;
- koordynowanie wdrażania: kampanii reklamowych, stron www, sklepów internetowych z działem produkcji, oraz bieżące przekazywanie statusu klientom;
- negocjacje z klientami i finalizowanie zamówień.
- rekomendowanie działań e-marketingowych w oparciu o ofertę agencji: SEM, mailing, WoMM, afiliacje, social media, strony www, sklepy internetowe, bazy danych, video;
- analiza i dobór odpowiednich parametrów kampanii w oparciu o potrzeby klientów;
- raportowanie efektów kampanii (ruch, konwersja) dla klientów;
- koordynowanie wdrażania: kampanii reklamowych, stron www, sklepów internetowych z działem produkcji, oraz bieżące przekazywanie statusu klientom;
- negocjacje z klientami i finalizowanie zamówień.
Project Manager
- zarządzanie pracami związanymi z utrzymywaniem obiektów przemysłowych
- utrzymywanie długofalowej współpracy z dostawcami i klientami
- zarządzanie logistyką dostaw
- utrzymywanie długofalowej współpracy z dostawcami i klientami
- zarządzanie logistyką dostaw
Account Manager
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
- opieka nad obecnymi klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych;
- tworzenie ofert i kalkulacji w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klienta;
- realizowanie budżetów sprzedażowych zgodnie z założonymi planami;
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań, przygotowywanie prezentacji w oparciu o produkty pkt.pl;
- negocjacje i realizacja umów z klientami.
- tworzenie ofert i kalkulacji w odpowiedzi na indywidualne potrzeby klienta;
- realizowanie budżetów sprzedażowych zgodnie z założonymi planami;
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań, przygotowywanie prezentacji w oparciu o produkty pkt.pl;
- negocjacje i realizacja umów z klientami.
Starszy Konsultant Klienta Biznesowego
GO4GSM SP. Z O.O. Autoryzowany przedstawiciel Orange
- wyszukiwanie klientów, kreowanie polityki sprzedaży;
- utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z klientami firmy, opieka posprzedażna;
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań, przygotowywanie prezentacji;
- prowadzenie bazy danych potencjalnych klientów, oferowanie rozwiązań i przedstawianie korzyści dla klientów, przygotowywanie ofert handlowych;
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników działu handlowego.
- utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z klientami firmy, opieka posprzedażna;
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań, przygotowywanie prezentacji;
- prowadzenie bazy danych potencjalnych klientów, oferowanie rozwiązań i przedstawianie korzyści dla klientów, przygotowywanie ofert handlowych;
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników działu handlowego.
Przedstawiciel Handlowy
Go4GSM Sp. z o.o. - Autoryzowany Przedstawiciel PTK Centertel
- wyszukiwanie klientów, prowadzenie rozmów handlowych, ofertowanie;
- utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z klientami firmy, opieka posprzedażna;
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań, przygotowywanie prezentacji;
- oferowanie rozwiązań i przedstawianie korzyści dla klientów.
- utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z klientami firmy, opieka posprzedażna;
- analiza potrzeb klientów oraz optymalne dopasowanie rozwiązań, przygotowywanie prezentacji;
- oferowanie rozwiązań i przedstawianie korzyści dla klientów.
Szkolenia i kursy
Szkolenie przeprowadzone przez firmę RZ Consulting zakończone certyfikatem
- zakres szkolenia: obsługa klienta, techniki negocjacji i sprzedaży, komunikacja, rozmowa handlowa, sytuacje konfliktowe, rozwiązywanie problemów, praca w zespole.
Szkolenia produktowe w pkt.pl i ClearSense
- zakres szkoleń: Google AdWords, Google Analytics, SEO, AdSense, Re-marketing, Web Development, E-commerce, WoMM, Social Media, Mailing, Outdoor, Video, Afiliacja, Mobile.
- zakres szkolenia: obsługa klienta, techniki negocjacji i sprzedaży, komunikacja, rozmowa handlowa, sytuacje konfliktowe, rozwiązywanie problemów, praca w zespole.
Szkolenia produktowe w pkt.pl i ClearSense
- zakres szkoleń: Google AdWords, Google Analytics, SEO, AdSense, Re-marketing, Web Development, E-commerce, WoMM, Social Media, Mailing, Outdoor, Video, Afiliacja, Mobile.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
akwarystyka słodkowodna, motocykle, kino
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.