Robert Borowski

Prezes Zarządu, AB-AUTO Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Prezes Zarządu
AB-AUTO Sp. z o.o.
reprezentowanie wspólników wewnątrz i na zewnątrz spółki, oraz podejmowanie w ich imieniu decyzji dotyczących bieżącego jej funkcjonowania,
odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie całości działalności spółki prawa handlowego,
kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie planów krótko-, średnio- i długoterminowych firmy (np. planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów, inwestycji),
strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim (przywództwo, tworzenie planów taktycznych, kontrola działań operacyjnych),
okresowa kontrola wykonalności bieżących celów,
analiza raportów o sytuacji firmy, jej produktów, usług oraz konkurencji,
podejmowanie decyzji o kluczowym znaczeniu dla firmy (inwestycje),
relacje typu B2B (business to business) z kluczowymi klientami firmy
PHU Polmozbyt Toruń Holding S.A.
Szef Serwisu - Autoryzowany Serwis MAZDA
stworzenie od podstaw działu serwisu i części zamiennych w nowo powstającej autoryzowanej stacji obsługi samochodów MAZDA
odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie funkcjonowania całości działu serwisu
kreowanie polityki funkcjonowania podległego działu celem osiągnięcia zakładanych progów rentowności
planowanie i realizacja budżetu sprzedaży
analiza rynku i konkurencji
opracowanie wewnętrznych normy i procedur, mających zmaksymalizować wydajność obsługi klientów serwisu
osobista ingerencja w przypadku szczególnie złożonych zadań lub ewentualnych reklamacji usług serwisu
nadzór nad podległymi pracownikami
nadzór nad powierzonym wyposażeniem
Logo
dyrektor ds. handlowych
Firma AB Arkadiusz Borowski
organizowanie pracy działu handlowego,
kreowanie i konsekwentne wdrażanie strategii handlowej,
nadzór nad podległym zespołem handlowców,
wyznaczanie celów i kontrolowanie ich realizacji,
kontakty z kluczowymi kontrahentami

Szkolenia i kursy

szereg szkoleń z zakresu zarządzania, finansów, technik sprzedażowych oraz obsługi klienta, miedzy innymi:
"Zasady profesjonalnej promocji i komunikacji z Klientami salonów dealerskich. Techniki sprzedaży i obsługi Klientów."
"Negocjacje i zamykanie sprzedaży"
"Zarządzanie finansami"
"Zarządzanie sprzedażą na rynkach krajowych i zagranicznych"
"Ogólne menedżerskie dla dealerów"
"Planowanie i analiza sprawozdań finansowych"

Edukacja

Logo
Mechanika i Budowa Maszyn, inżynierskie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Sprzedaż
Motoryzacja/Transport

Zainteresowania

motoryzacja, żeglarstwo, gotowanie

Inne

bardzo dobra znajomość obsługi komputera (systemy Windows: XP, 7, Server 2003; MS Office, Corel DRAW)
obsługa systemu DMS Autostacja3
obsługa programów grupy VW: ETKA, ELSA Pro, DISS, SAGA2
obsługa programu Płatnik
prawo jazdy kategorii: A, B, C, B+E, C+E, T
uprawnienia do wykonywania czynności agenta ubezpieczeniowego