Robert Bagiński

Sales Learning & Development Facilitator
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Reklama online Marketing internetowy Rozwój osobisty Project Management Social Media Social Media Marketing Trade Marketing Zarządzanie zespołem Transport

Języki

angielski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

FedEx Express Polska sp z o.o.
Sales Education & Enablement Facilitator
Zarządzanie dynamiką procesu kreatywnego rozwiązywania problemów w zespołach sprzedażowych na rzecz FedEx. Dostarczanie odpowiednich narzędzi szkoleniowych, ścisła współpraca z kierownictwem firmy. Aktywny współudział w procesach wdrażania pracowników do nowych projektów. Motywowanie do osiągania celów.
FedEx Express Polska sp z o.o.
Account Executive
Zarządzanie sprzedażą na terenie województwa lubuskiego, części wielkopolskiego i zachodniopomorskiego. Odpowiedzialność za realizację strategii rozwoju firmy. Realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego i właściwej struktury sprzedanych usług. Aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów. Zapewnienie klientom FedEx najwyższych standardów jakości oferowanych usług. Realizacja KPI wyznaczonych przez korporację
Federal Express Poland Sp. z o.o.
Menadżer Oddziału
Zarządzanie Oddziałem firmy w aspekcie administracyjnym – personel i kurierzy, operacyjnym – operacje logistyczne oraz handlowym – budowanie relacji z klientami w segmencie B2B. Odpowiedzialność za realizację strategii rozwoju firmy na podległym terytorium. Koordynowanie, planowanie i delegowanie zadań pracownikom poszczególnych obszarów. Dbałość o właściwy wynik finansowy oraz jakość pracy poszczególnych działów. Planowanie i przygotowanie zadań dla pracowników oraz bieżąca pomoc i kontrola ich realizacji. Prowadzenie rekrutacji, szkolenie i ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie dostawców usług zgodnie z normami obowiązującymi w firmie. Kontrola właściwego poziomu kosztów generowanych przez oddział. Inicjowanie zmian wpływających na zwiększenie skuteczności.
Logo
Redaktor Naczelny
SkutecznyAdwokat.pl
Redagowanie i przygotowywanie serwisów informacyjnych. Zarządzanie treściami publikowanymi przez innych dziennikarzy. Przygotowywanie ofert dla potencjalnych reklamodawców. Reprezentowanie portalu na zewnątrz. Pozyskiwanie reklamodawców.
Eniro Polska
Regionalny Przedstawiciel ds. Sprzedaży
Sprzedaż jako centrum i cel wszelkich działań. Przygotowywanie strategii i planów handlowych na podległym terenie. Rekrutacja, coaching oraz szkolenie podległego personelu handlowego. Realizacja planów sprzedażowych i promocyjnych w segmencie B2B - reklama, marketing i PR.
Kolporter S.A.
Doradca ds. Rozwoju Rynku Usług Kurierskich
Strategiczne planowanie rozwoju nowej spółki kurierskiej w grupie Kolporter S.A. Udział w przygotowywaniu strategii rozwoju i dokumentów handlowych, a następnie wdrażanie strategii rozwoju i sprzedaży w życie. Udział w procesach organizacji oraz uaktywniania nowej firmy na rynku. Pełna pasji sprzedaż usług logistycznych.
MAC Edukacja S.A.
Regionalny Reprezentant
Planowanie, przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych oraz marketingowych w zakresie promowania podręczników szkolnych w placówkach edukacyjnych i wychowawczych. Prowadzenie prezentacji i warsztatów. Analiza rynku. Raportowanie do centrali.
Grupa Allianz Polska
Menadżer Zespołu Sprzedażowego
Zarządzenie podległym zespołem pracowników, rekrutacja, prowadzenie szkoleń oraz realizacja planów sprzedażowych. Analiza rynku. Coaching oraz budowanie długotrwałych relacji wśród strategicznych klientów.
Kompass Poland sp. z o.o
Doradca ds. klientów strategicznych
Realizowanie planów sprzedażowych w obszarze nowoczesnych instrumentów marketnigu internetowego. Telemarketing, odbywanie spotkań handlowych oraz podpisywanie umów. Serwisowanie klienta i budowanie długotrwałych relacji. Analiza rynku. Raportowanie do Centrali
Logo
Redaktor Naczelny
Wydawnictwo Polskie Sp. Z o.o.
Kierownaie redakcją "Gorzowskie Co? Gdzie? Kiedy". Zarządzanie redakcją, planowanie cyklów redakcyjnych i wydawniczych. Prowadzenie szkoleń.
Logo
Rzecznik Prasowy
Lubuska Regionalna Kasa Chorych
Przygotowywanie strategii i materiałów promujących reformę służby zdrowia. Organizowanie szkoleń i spotkań dla lekarzy, farmaceutów oraz pracowników obszaru służby zdrowia. Przygotowywanie kampanii promocyjnych w odniesieniu do dyrektorów placówek medycznych, lekarzy, farmaceutów i pielęgniarek.
Sejm Rzeczypospolitej Polskiej
Doradca ds. komunikacji medialnej
Bieżąca obsługa prasowa członków Polsko - Belgijskiej Grupy Parlamentarnej. Monitorowanie mediów oraz sporządzanie analiz. Przygotowywanie informacji, komunikatów oraz pism z zakresu współpracy Polski z Królestwem Belgii.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Doradca - CIR
Przygotowywanie informacji oraz komunikatów prasowych z posiedzeń w których udział brali konstytucyjni członkowie rządu RP. Sporządzanie bieżących analiz. Udział w obsłudze prasowej Komitetu Społecznego Rady Ministrów oraz Międzyresortowego Zespołu ds. Reform Ustrojowych. Analiza mediów.

Szkolenia i kursy

Studia na wydziale zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania (nieukończone), następnie na wydziale filozofii US (nieukończone) oraz socjologii WSK (ukończone). Programy certyfikacyjne: International Coach ICC, Coaching Thinking & Team Innovation - Erickson College.

Ukończyłem kilkadziesiąt różnych szkoleń z zakresu sprzedaży, coachingu oraz zarządzania m.in.:
2001 "Wywieran ie wpływu na innych" (Narodowy Instytut Republikański, US)
2003 "Psychologiczne aspekty prezentacji biznesowych" (Małopolska Akademia Psychologiczna)
2009 "Zarządzanie sprzedażą" OPTA
2010 "Skuteczne techniki wywierania wpływu w biznesie" (P. Tymochowicz)
2010 "Coach prowokator dobrych zmian" (T. Kowalik, F. Faarrelly).
2010 "Zarządzanie flotą samochodową: koszty, outsourcing, finansowanie" (Human Skilks)
2011 "Prawne i organizacyjne aspekty z zakresu eksportu na rynki wschodnie"
2011 "Modelowanie czynników sukcesu" (P. Teron), "
2011 "Maksimum osiągnięć" (b. Tracy),
2012 "Rozwój intuicji w bieznesie" (Jamie T. Licauco),
2013 "Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji" ( M. Raccy).
2013 "Zarządzanie zmianą" (D. Wołkiewicz)
2014 "Skuteczna rekrutacja pracowników" (T. Szczęsny)
2014 "Zarządzanie łańcuchem dostaw"
2015 "Sprzedaż konsultacyjna" (S. Zamysłowski)

Edukacja

Logo
Socjologia, licencjackie
Wyższa Szkoła Kupiecka w Łodzi
Logo
Instytut Filozofii, licencjackie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Profil Humanistyczny, średnie
Liceum Ogólnokształcące dla dorosłych
Logo
Kierunek - elektromonter, średnie
Zespół Szkół Technicznych w Zbąszynku

Specjalizacje

Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie

Zainteresowania

Stosunki międzynarodowe
Media
Public-relations
Dalekie podróże
Polityka i dziennikarstwo
Dobra książka
Rower

Organizacje

Uznany szkoleniowiec w ramach programów europejskich z zakresu promowania produktów i usług w mediach. .

Inne

Strateg, konsultant ds. mediów i public-relations. Szkoleniowiec z zakresu "business coach". Współpracował m.in. z: Jerzym Buzkiem (b. premier i przewodniczący Parlamentu Europejskiego), Kazimierzem Marcinkiewiczem (b.premierem), Romanem Giertychem (b. wicepremierem), Tadeuszem Wileckim (b. szefem Sztabu Generalnego WP) oraz wicepremierem Januszem Tomaszewskim. Uznany specjalista od kreowania wizerunku osób i instytucji; b. pracownik Centrum Informacyjnego Rządu, doradca m.in. w Grupie Wydawniczej INFOR S.A., KOLPORTER S.A. oraz GE MAC S.A. Wspiera instytucje i firmy w tworzeniu strategii marketingowych. Jest autorem kilkuset przemówień i wystąpień dla najważniejszych osób w państwie, prezesów firm oraz managerów. Realizuje programy z zakresu PR. Posiada doświadczenie w biznesie, handlu, administracji rządowej oraz segmencie organizacji pozarządowych. Członek Polsko – Arabskiej Izby Gospodarczej. Od 2011 doradca ambasadorów krajów arabskich w Polsce.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ARABIA
ARABIA
Język arabski, kultura Bliskiego Wschodu, praca za granicą i wszystko co z tym związane...
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Podróże
Podróże
Forum podróżników
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.