Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Rozwój osobisty
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Trade Marketing
Zarządzanie zespołem
Transport
Języki
angielski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Education & Enablement Facilitator
Zarządzanie dynamiką procesu kreatywnego rozwiązywania problemów w zespołach sprzedażowych na rzecz FedEx. Dostarczanie odpowiednich narzędzi szkoleniowych, ścisła współpraca z kierownictwem firmy. Aktywny współudział w procesach wdrażania pracowników do nowych projektów. Motywowanie do osiągania celów.
Account Executive
Zarządzanie sprzedażą na terenie województwa lubuskiego, części wielkopolskiego i zachodniopomorskiego. Odpowiedzialność za realizację strategii rozwoju firmy. Realizacja wyznaczonego budżetu sprzedażowego i właściwej struktury sprzedanych usług. Aktywne uczestnictwo w procesie sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów. Zapewnienie klientom FedEx najwyższych standardów jakości oferowanych usług. Realizacja KPI wyznaczonych przez korporację
Menadżer Oddziału
Zarządzanie Oddziałem firmy w aspekcie administracyjnym – personel i kurierzy, operacyjnym – operacje logistyczne oraz handlowym – budowanie relacji z klientami w segmencie B2B. Odpowiedzialność za realizację strategii rozwoju firmy na podległym terytorium. Koordynowanie, planowanie i delegowanie zadań pracownikom poszczególnych obszarów. Dbałość o właściwy wynik finansowy oraz jakość pracy poszczególnych działów. Planowanie i przygotowanie zadań dla pracowników oraz bieżąca pomoc i kontrola ich realizacji. Prowadzenie rekrutacji, szkolenie i ocenianie pracowników, zatrudnianie i ocenianie dostawców usług zgodnie z normami obowiązującymi w firmie. Kontrola właściwego poziomu kosztów generowanych przez oddział. Inicjowanie zmian wpływających na zwiększenie skuteczności.
Regionalny Przedstawiciel ds. Sprzedaży
Sprzedaż jako centrum i cel wszelkich działań. Przygotowywanie strategii i planów handlowych na podległym terenie. Rekrutacja, coaching oraz szkolenie podległego personelu handlowego. Realizacja planów sprzedażowych i promocyjnych w segmencie B2B - reklama, marketing i PR.
Doradca ds. Rozwoju Rynku Usług Kurierskich
Strategiczne planowanie rozwoju nowej spółki kurierskiej w grupie Kolporter S.A. Udział w przygotowywaniu strategii rozwoju i dokumentów handlowych, a następnie wdrażanie strategii rozwoju i sprzedaży w życie. Udział w procesach organizacji oraz uaktywniania nowej firmy na rynku. Pełna pasji sprzedaż usług logistycznych.
Rzecznik Prasowy
Lubuska Regionalna Kasa Chorych
Przygotowywanie strategii i materiałów promujących reformę służby zdrowia. Organizowanie szkoleń i spotkań dla lekarzy, farmaceutów oraz pracowników obszaru służby zdrowia. Przygotowywanie kampanii promocyjnych w odniesieniu do dyrektorów placówek medycznych, lekarzy, farmaceutów i pielęgniarek.
Doradca - CIR
Przygotowywanie informacji oraz komunikatów prasowych z posiedzeń w których udział brali konstytucyjni członkowie rządu RP. Sporządzanie bieżących analiz. Udział w obsłudze prasowej Komitetu Społecznego Rady Ministrów oraz Międzyresortowego Zespołu ds. Reform Ustrojowych. Analiza mediów.
Szkolenia i kursy
Studia na wydziale zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania (nieukończone), następnie na wydziale filozofii US (nieukończone) oraz socjologii WSK (ukończone). Programy certyfikacyjne: International Coach ICC, Coaching Thinking & Team Innovation - Erickson College.
Ukończyłem kilkadziesiąt różnych szkoleń z zakresu sprzedaży, coachingu oraz zarządzania m.in.:
2001 "Wywieran ie wpływu na innych" (Narodowy Instytut Republikański, US)
2003 "Psychologiczne aspekty prezentacji biznesowych" (Małopolska Akademia Psychologiczna)
2009 "Zarządzanie sprzedażą" OPTA
2010 "Skuteczne techniki wywierania wpływu w biznesie" (P. Tymochowicz)
2010 "Coach prowokator dobrych zmian" (T. Kowalik, F. Faarrelly).
2010 "Zarządzanie flotą samochodową: koszty, outsourcing, finansowanie" (Human Skilks)
2011 "Prawne i organizacyjne aspekty z zakresu eksportu na rynki wschodnie"
2011 "Modelowanie czynników sukcesu" (P. Teron), "
2011 "Maksimum osiągnięć" (b. Tracy),
2012 "Rozwój intuicji w bieznesie" (Jamie T. Licauco),
2013 "Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji" ( M. Raccy).
2013 "Zarządzanie zmianą" (D. Wołkiewicz)
2014 "Skuteczna rekrutacja pracowników" (T. Szczęsny)
2014 "Zarządzanie łańcuchem dostaw"
2015 "Sprzedaż konsultacyjna" (S. Zamysłowski)
Ukończyłem kilkadziesiąt różnych szkoleń z zakresu sprzedaży, coachingu oraz zarządzania m.in.:
2001 "Wywieran ie wpływu na innych" (Narodowy Instytut Republikański, US)
2003 "Psychologiczne aspekty prezentacji biznesowych" (Małopolska Akademia Psychologiczna)
2009 "Zarządzanie sprzedażą" OPTA
2010 "Skuteczne techniki wywierania wpływu w biznesie" (P. Tymochowicz)
2010 "Coach prowokator dobrych zmian" (T. Kowalik, F. Faarrelly).
2010 "Zarządzanie flotą samochodową: koszty, outsourcing, finansowanie" (Human Skilks)
2011 "Prawne i organizacyjne aspekty z zakresu eksportu na rynki wschodnie"
2011 "Modelowanie czynników sukcesu" (P. Teron), "
2011 "Maksimum osiągnięć" (b. Tracy),
2012 "Rozwój intuicji w bieznesie" (Jamie T. Licauco),
2013 "Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji" ( M. Raccy).
2013 "Zarządzanie zmianą" (D. Wołkiewicz)
2014 "Skuteczna rekrutacja pracowników" (T. Szczęsny)
2014 "Zarządzanie łańcuchem dostaw"
2015 "Sprzedaż konsultacyjna" (S. Zamysłowski)
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Marketing
Marketing handlowy
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Zainteresowania
Stosunki międzynarodowe
Media
Public-relations
Dalekie podróże
Polityka i dziennikarstwo
Dobra książka
Rower
Media
Public-relations
Dalekie podróże
Polityka i dziennikarstwo
Dobra książka
Rower
Organizacje
Uznany szkoleniowiec w ramach programów europejskich z zakresu promowania produktów i usług w mediach. .
Inne
Strateg, konsultant ds. mediów i public-relations. Szkoleniowiec z zakresu "business coach". Współpracował m.in. z: Jerzym Buzkiem (b. premier i przewodniczący Parlamentu Europejskiego), Kazimierzem Marcinkiewiczem (b.premierem), Romanem Giertychem (b. wicepremierem), Tadeuszem Wileckim (b. szefem Sztabu Generalnego WP) oraz wicepremierem Januszem Tomaszewskim. Uznany specjalista od kreowania wizerunku osób i instytucji; b. pracownik Centrum Informacyjnego Rządu, doradca m.in. w Grupie Wydawniczej INFOR S.A., KOLPORTER S.A. oraz GE MAC S.A. Wspiera instytucje i firmy w tworzeniu strategii marketingowych. Jest autorem kilkuset przemówień i wystąpień dla najważniejszych osób w państwie, prezesów firm oraz managerów. Realizuje programy z zakresu PR. Posiada doświadczenie w biznesie, handlu, administracji rządowej oraz segmencie organizacji pozarządowych. Członek Polsko – Arabskiej Izby Gospodarczej. Od 2011 doradca ambasadorów krajów arabskich w Polsce.
Grupy
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.