Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Usuwania Awarii Abonenckich i Klienta Masowego
IT, Voice:
- obsługa i utrzymanie usług xDSL dla użytkowników końcowych i linii DSL,
- obsługa i utrzymanie usług telefonicznych, komunikacja z operatorami telekomunikacyjnymi na terenie Polski
- zdalna obsługa awarii abonenckich,
- obsługa splitów telefonicznych,
- wparcie techniczne przy usuwaniu awarii usług dla jednostek terenowych
- utrzymywanie wskaźników KPI
- codzienne zwiększanie kompetencji "on job" w zakresie obsługiwanych usług.
- obsługa i utrzymanie usług xDSL dla użytkowników końcowych i linii DSL,
- obsługa i utrzymanie usług telefonicznych, komunikacja z operatorami telekomunikacyjnymi na terenie Polski
- zdalna obsługa awarii abonenckich,
- obsługa splitów telefonicznych,
- wparcie techniczne przy usuwaniu awarii usług dla jednostek terenowych
- utrzymywanie wskaźników KPI
- codzienne zwiększanie kompetencji "on job" w zakresie obsługiwanych usług.