Umiejętności
Zarządzanie Marką
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
opieka nad marką i badaniem gemiusHeatMap, prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki, prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż produktu/badania - wizualizacja pomysłów (materiały promocyjne, informacje prasowe, targi, konkursy), przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji, koordynacja projektów promocyjnych dealerów i przedstawicieli handlowych, monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji i wyników własnego produktu/usługi, przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, aktywna współpraca z działem sprzedaży oraz partnerami firmy.
IT Product Manager
Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za produkty IT, tworzenie raportów, slajdów i analiz oraz prezentacja ich dla największych klientów w branży, kontakt z prasą, reprezentowanie Polski w zakresie produktów IT, opieka nad rozwojem grup produktowych, rekrutacji nowych partnerów i utrzymaniu relacji z obecnymi
Project Assistnt
Odpowiedzialność za pion administracji od strony polskiej, samodzielne zarządzanie biurem, uczestniczenie w negocjacjach i zawieranie umów, organizacja mini przetargów, tłumaczenia listów i artykułów z języka angielskiego na polski i odwrotnie, prowadzenie dokumentacji biurowej (faktury, protokoły), rozliczanie delegacji, koordynacja terminarza spotkań, praca z MS Share Point Server
Asystent Zarządu
Zakres obowiązków: uczestnictwo w zebraniach zarządu (przygotowywanie prezentacji, artykułów, ofert), koordynowanie pracy pracowników, współpraca przy tworzeniu działu marketingowego (opracowywanie koncepcji strony internetowej oraz strategii marketingowej); opracowywanie analiz rynku i poszczególnych segmentów rynku; kompleksowa obsługa biura firmy, prowadzenie dokumentacji biurowej (protokoły, raporty), rozliczanie delegacji, koordynacja terminarza spotkań, uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, opracowywanie artykułów do prasy, rekrutacja pracowników.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Zainteresowania:
- książki, narciarstwo, szachy
- książki, narciarstwo, szachy
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Brand Management w branży lifestylowej
Dla osób zawodowo zajmujących się brandingiem/marketingiem w firmach z branży lifestylowej/fashion/dóbr luksusowych; Obserwacje, dywagacje, trendy, wynurzenia, błyskotliwe i kontrowersyjne refleksje,
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Konferencje Internet Standard
Grupa sympatyków konferencji organizowanych przez InternetSTANDARD. Chcesz być na bieżąco informowany o wszystkich nowinkach? Przyłącz się :)
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing Spersonalizowany
Jesteśmy przekonani, że wszyscy klienci oraz każdy z osobna powinni być traktowani w sposób indywidualny - Treat different customers differently.
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
Menedżer skuteczny
"Dlaczego tak mało uwagi poświęca się skuteczności w czasach, kiedy aż roi się od książek i artykułów na temat wszelkich aspektów kierowniczej działalności?".
Te słowa Petera Druckera, napisane 45 la