Renata Urbańczyk

Katowice, śląskie

Umiejętności

obsługa komputera Obsługa kasy fiskalnej Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Prowadzenie biura samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy Tworzenie zamówień, kontrolowanie zapasów kontrolowanie i rozliczanie pracowników z przydzielonych zadań prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych prowadzenie rozmów telefonicznych, nawiązywanie kontaktów, praca w grupie jak i samodzielnie

Języki

polski
ojczysty

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. marketingu
CNS Dawid Smykowski
budowanie pozytywnego wizerunku firmy, przygotowanie ofert handlowych, realizacja strategii sprzedaży i założonych planów sprzedażowych, przeprowadzanie prezentacji produktów i usług, obsługa klienta, doradztwo finansowe w zakresie kredytów, negocjowanie i zawieranie umów z usługodawcami, obsługa allegro ( wystawianie aukcji, kompleksowa obsługa klientów), posprzedażowa obsługa klientów, organizowanie pracy biura, monitorowanie działań konkurencji, organizowanie kursów jezykowych, wykonywanie czynności administracyjnych, kontrolowanie stanu należności i płatności za sprzedawane produkty i usługi, archiwizacja dokumentacji.
Logo
sp. ds. marketingu
Todo S.C. Dawid Smykowski, Joanna Nyga - Smykowska
obsługa i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, prowadzenie akcji promocyjno-sprzedażowych, przygotowanie i redagowanie ofert, uczestniczenie w negocjacjach zawieranych umów z firmami, przygotowanie materiałów promocyjnych, organizowanie i prowadzenie pracy biura
Logo
Pracownik administracyjny
Biuro Partner Mariusz Misiak, Katowice - Partner Plus
prezentacje produktów i ofert handlowych, prowadzenie wewnętrznej ewidencji, kompleksowe przygotowanie umów z klientami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, posprzedażowa obsługa klientów, pozyskiwanie klientów od konkurencji, wykonywanie czynności administracyjnych, telefoniczne umawianie spotkań dla handlowców.
Logo
Telemarketer
Wydawnictwo Kartograficzne „Mapy Ścienne Beata Piętka”, Katowice
telefoniczna sprzedaż towarów, samodzielne przygotowanie prezentacji sprzedawanych produktów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami

Szkolenia i kursy

Warszawa - opracowanie i zastosowanie autorskich metod „Procedura Sprzedaży Nowa SITA”, oraz „ Procedura Obsługi Klienta Nowa SITA”
"Zarządzanie Innowacjami" w ramach projektu Vademecum Menadżera
Wymagania Normy BRC/IoP Global Standard for Packaging and Packaging Materials
Obsługa Programów Komputerowych Pakietu Office for Windows

Edukacja

Logo
ogólny, średnie
Liceum Ogólnokształcące

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Zainteresowania

turystyka górska, jazda na rowerze, na rolkach, pieczenie ciast i ciasteczek