Umiejętności
MS Office
wspieranie rozwoju zawodowego
Zarządzanie zespołem
Negocjacje kontraktu
negocjacje handlowe
Analiza rynku
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
zarządzanie jakością
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie klientami
umowy handlowe
Zaangażowanie
Optymalizacja kosztów
Motywowanie zespołu
S4H
Nastawienie na osiąganie wyników
Analiza opłacalności projektów
wdrażanie nowych pracowników
Axapta 3.0 - poziom zaawansowany
Optymalizacja zatrudnienia
Tworzenie liderów
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Dyrektor ds. Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi (Multiagencje Ubezpieczeniowe, Brokerzy),
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prezentacji, materiałów marketingowych, konkursów dla partnerów biznesowych,
- Prowadzenie praktycznych szkoleń, motywowanie partnerów biznesowych,
- Prowadzenie i przygotowanie prezentacji, głównie produktowych,
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,
- Zarządzanie bazą klientów, utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- Wdrażanie rozwiązań ubezpieczeniowych u klienta.
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, prezentacji, materiałów marketingowych, konkursów dla partnerów biznesowych,
- Prowadzenie praktycznych szkoleń, motywowanie partnerów biznesowych,
- Prowadzenie i przygotowanie prezentacji, głównie produktowych,
- Realizacja planów sprzedażowych,
- Pozyskiwanie klientów, prowadzenie negocjacji handlowych,
- Zarządzanie bazą klientów, utrzymywanie dobrych relacji z Klientami,
- Wdrażanie rozwiązań ubezpieczeniowych u klienta.
Menadżer zespołu sprzedaży
- rekrutacja i zarządzanie grupą Specjalistów ds. finansowo-ubezpieczeniowych
- aktywne pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- zarządzanie bazą klientów
- realizacja planów sprzedażowych
- analiza wyników finansowych podległych pracowników
- szkolenie i motywowanie podległych Specjalistów ds. finansowo-ubezpieczeniowych
- dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
- reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- aktywne pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie z nimi dobrych relacji
- zarządzanie bazą klientów
- realizacja planów sprzedażowych
- analiza wyników finansowych podległych pracowników
- szkolenie i motywowanie podległych Specjalistów ds. finansowo-ubezpieczeniowych
- dbanie o wysoki poziom jakości obsługi Klientów
- reprezentowanie i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
wystawiono
Renata pokazuje się jako dojrzały menedżer, który ma jasno sprecyzowane cele krótko i długo terminowe. W codziennej pracy sumienna, asertywna, nowatorska i posiadające duże umiejętności autoanalizy. W pracy zespołowej potrafiąca dawać swoją wiedzę i doświadczenie jak również potrafiąca wykorzystać wskazówki innych członków zespołu. W moim zespole bardzo mocne ogniwo. Każdy kto będzie miał przyjemność współpracy z Renatą nie zawiedzie się - jest lojalna !!!
Dyrektor Biura Handlu
PHU Lubinpex Sp. z o. o.
- zarządzanie procesem zakupów,
- zarządzanie procesem sprzedaży,
- zarządzanie siecią placówek handlowo-gastronomicznych,
- zarządzanie podległą kadrą pracowniczą ok. 150 osób,
- analiza wyników finansowych podległych placówek i działu handlu,
- sporządzanie sprawozdań finansowych dla Zarządu,
- wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu wzrost przychodów i zysku Spółki,
- zarządzanie procesem sprzedaży,
- zarządzanie siecią placówek handlowo-gastronomicznych,
- zarządzanie podległą kadrą pracowniczą ok. 150 osób,
- analiza wyników finansowych podległych placówek i działu handlu,
- sporządzanie sprawozdań finansowych dla Zarządu,
- wdrażanie nowych rozwiązań mających na celu wzrost przychodów i zysku Spółki,
Szkolenia i kursy
- Finanse dla niefinansistów;
- Zarządzanie zakupami w procesie zaopatrzenia – metody redukcji kosztów w zakupach
- Intensywny kurs Języka Angielskiego
- Podstawy udzielania pierwszej pomocy;
- Zawieranie umów handlowych;
- Interpretacja wymagań systemu zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności wg normy ISO 22000:2005;
- Professional Sales – przejmowanie klientów konkurencji;
- Skuteczne negocjacje;
- Organizacja pracy własnej menedżera – zarządzanie czasem;
- Warsztaty – Mój własny wizerunek;
- Motywacja pozafinansowa podwładnych;
- Nowoczesne techniki sprzedaży;
- Asertywność w pracy;
- Auditor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością według wymagań normy ISO 9001:2000 oraz HACCP;
- Profesjonalny system obsługi klienta i komunikacja z klientem;
- Audit Procesów – warsztaty doskonalące dla audytorów wewnętrznych;
- Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością;
- Koncepcja i zastosowanie podejścia procesowego do systemów zarządzania jakością w zbiorowym żywieniu;
- Efektywna komunikacja jako podstawowy instrument skutecznego kierowania ludźmi – warsztaty menażerskie;
- Auditor wewnętrzny;
- Pełnomocnik Zarządu ds. jakości;
- Konsultant systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001:2000);
- Kurs pedagogiczny dla nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych;
- Zarządzanie zakupami w procesie zaopatrzenia – metody redukcji kosztów w zakupach
- Intensywny kurs Języka Angielskiego
- Podstawy udzielania pierwszej pomocy;
- Zawieranie umów handlowych;
- Interpretacja wymagań systemu zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności wg normy ISO 22000:2005;
- Professional Sales – przejmowanie klientów konkurencji;
- Skuteczne negocjacje;
- Organizacja pracy własnej menedżera – zarządzanie czasem;
- Warsztaty – Mój własny wizerunek;
- Motywacja pozafinansowa podwładnych;
- Nowoczesne techniki sprzedaży;
- Asertywność w pracy;
- Auditor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością według wymagań normy ISO 9001:2000 oraz HACCP;
- Profesjonalny system obsługi klienta i komunikacja z klientem;
- Audit Procesów – warsztaty doskonalące dla audytorów wewnętrznych;
- Skuteczność i efektywność systemu zarządzania jakością;
- Koncepcja i zastosowanie podejścia procesowego do systemów zarządzania jakością w zbiorowym żywieniu;
- Efektywna komunikacja jako podstawowy instrument skutecznego kierowania ludźmi – warsztaty menażerskie;
- Auditor wewnętrzny;
- Pełnomocnik Zarządu ds. jakości;
- Konsultant systemu Zarządzania Jakością (ISO 9001:2000);
- Kurs pedagogiczny dla nauczycieli teoretycznych przedmiotów zawodowych;
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zakupy
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości