Renata Najdecka
Doradca Klienta Small Business
Doświadczenie zawodowe
Doradca Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych.
Zbieranie wszelkich informacji o kredytobiorcy, które mogą mieć wpływ na ocenę jego kondycji ekonomiczno-finansowej.
Negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności.
Przeprowadzanie wstępnej wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych.
Dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.
Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych.
Zbieranie wszelkich informacji o kredytobiorcy, które mogą mieć wpływ na ocenę jego kondycji ekonomiczno-finansowej.
Negocjowanie warunków umów i transakcji z uwzględnieniem rachunku opłacalności.
Przeprowadzanie wstępnej wniosków kredytowych, oceny zdolności kredytowej klienta oraz proponowanych zabezpieczeń prawnych.
Dbanie o dobrą jakość portfela należności obsługiwanych klientów.
Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.
specjalista ds. handlu
Hurtownia spożywczo- przemysłowa
Doradca klienta
Aktywna sprzedaż – telemarketing
Przyjmowanie zamówień
Prowadzenie rozmów i negocjacji z klientami Kluczowymi Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami Prowadzenie akcji promocyjnych
Negocjacje z dostawcami i producentami w zakresie cen zakupu
Pozyskiwanie nowych klientów
Sprzedaż bezpośrednia
Przyjmowanie zamówień
Wystawianie faktur VAT
Wystawianie wewnętrznych dokumentów magazynowo-księgowych
Zastępstwa na kasie hali samoobsługi
Przyjmowanie i rozliczanie płatności
Monitorowanie poziomu zadłużenia klientów
Windykacja należności
Obsługa komputera i obsługa kasy fiskalnej
Wprowadzanie klientów do systemu informatycznego
Aktywna sprzedaż – telemarketing
Przyjmowanie zamówień
Prowadzenie rozmów i negocjacji z klientami Kluczowymi Utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami Prowadzenie akcji promocyjnych
Negocjacje z dostawcami i producentami w zakresie cen zakupu
Pozyskiwanie nowych klientów
Sprzedaż bezpośrednia
Przyjmowanie zamówień
Wystawianie faktur VAT
Wystawianie wewnętrznych dokumentów magazynowo-księgowych
Zastępstwa na kasie hali samoobsługi
Przyjmowanie i rozliczanie płatności
Monitorowanie poziomu zadłużenia klientów
Windykacja należności
Obsługa komputera i obsługa kasy fiskalnej
Wprowadzanie klientów do systemu informatycznego
Szkolenia i kursy
Szkolenie w zakresie kredytów hipotecznych dla osób fizycznych (2010)
Szkolenie produktowe z zakresie sprzedaży kont dla podmiotów gospodarczych (2010)
Kurs w zakresie zasad i etapów rozmowy telefonicznej z klientem Biznesowym (2010)
Kurs w zakresie produktów Bankowych (2010)
Kurs Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem org. APRP 2009
Kurs Podatek od Towarów i Usług w aspekcie zmian obowiązujących od 1 XII 2008 org. IPH 2009
Kurs Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Kurs Podatek od Towarów i Usług w aspekcie zmian obowiązujących od 1 XII 2008 org. IPH 2009Kurs z zakresu stosowania ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu org. Generalny Inspektor Informacji Finansowej (GIIF)
Kurs Sekretarka –asystentka
Kurs Podstawowej obsługi komputera
Prawo jazdy kat. „B”
Szkolenie produktowe z zakresie sprzedaży kont dla podmiotów gospodarczych (2010)
Kurs w zakresie zasad i etapów rozmowy telefonicznej z klientem Biznesowym (2010)
Kurs w zakresie produktów Bankowych (2010)
Kurs Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem org. APRP 2009
Kurs Podatek od Towarów i Usług w aspekcie zmian obowiązujących od 1 XII 2008 org. IPH 2009
Kurs Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
Kurs Podatek od Towarów i Usług w aspekcie zmian obowiązujących od 1 XII 2008 org. IPH 2009Kurs z zakresu stosowania ustawy z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu wprowadzaniu do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub nieujawnionych źródeł oraz o przeciwdziałaniu finansowaniu terroryzmu org. Generalny Inspektor Informacji Finansowej (GIIF)
Kurs Sekretarka –asystentka
Kurs Podstawowej obsługi komputera
Prawo jazdy kat. „B”
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME