Renata Janicka

Change Manager, RBS Bank (Polska) S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Account Management Experience Zarządzanie projektem metodą Agile bankowość Zarządzanie zmianą Coaching stały rozwój mediowanie Lean Management Lean Operations Zarządzanie Manages Systemy przesyłki Płatności Płatności PRINCE2 Procedure Development instrukcje do procedur usprawnianie procesów Project Management Kierownicy projektów Projecting Projective Projekty Zarządzanie dokumentacją Trade Operations Szkolenie Zarządzanie zespołem Prince 2 Practitioner Certificate

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

RBS Bank (Polska) S.A.
Change Manager / Project Manager
Leading as a Project Manager projects within the Bank i.e. new systems implementation, legal and regulatory recommendations' implementation (for example EMIR, UKNF Recommendation D regarding IT and Security Area Management, FATCA, previously MIFID, Group Policies etc).
Supporting other projects within Bank and RBS Group.
Allocating tasks to project teams and management of progress.
Tracking of project team activities and reporting usage of effort.
Taking responsibility for the quality assurance of project deliverables produced by project teams against clients’ business needs and departmental priorities.
Building and maintaining expertise if needed to provide expert support to project teams.
Ensuring that scope of project addresses all aspects required to enable delivery against business requirements.
Ensuring alignment of projects’ goals with Bank and Group strategic objectives.
Supporting scope, quality, risks and issues management during execution of all project initiatives.
RBS Bank (Polska) S.A.
Project manager
Managing complex and cross-organisational change projects and programmes at local (PL) level. Sustaining continuous improvement culture in the bank.
RBS Bank (Polska) S.A.
Specialist
Trade Finance Specialist, Account Services Section Specialist, Domestic & Foreign Transfers Section Junior Specialist

Processes’ and procedures’ creating, adopting and improving. Strong operational processes, systems and legal requirements background.

Embedding Continuous Improvement culture and tools in the Bank including trainings delivery, workshops facilitation, tracking and reporting improvements.

Szkolenia i kursy

PRINCE2 Practitioner, Agile Foundation, Coaching

Edukacja

Logo
Zarządzanie Biznesem, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Warszawie - The Polish Open University
Logo
Rekreacja i Turystyka, licencjackie
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Inne

Zainteresowania

continuous improvement,
dog training and sports,
horse riding,
photography,
self-developement

Grupy

Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.