Regina Koc

KIEROWNIK DZIAŁU SZKOLEŃ
Jaworzno, śląskie

Umiejętności

Corporate Finance E-commerce zarządzanie talentami Sprawozdawczość finansowa Prognozowanie kampanie display Reklama SEM

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik Działu Szkoleń
Sine Qua Non TS Centrum Telemarketingu Sp z o.o. Partner sieci Orange
1. Zarządzanie zespołem trenerów wewnętrznych.
2. Organizacja pracy działu.
3. Prowadzenie szkoleń (sprzedażowe, obsługowe, produktowe).
4. Szkolenia Menedżerskie.
5. Coaching.
6. Mentoring.
7. Utrzymanie odpowiedniego poziomu wiedzy u uczestników szkolenia.
8. Przygotowanie materiałów szkoleniowych.
9. Analizowanie bieżących i przyszłych potrzeb szkoleniowych.
10. Rekrutacja i selekcja pracowników.
Logo
Kierownik Działu Call Center
Intraco Sp z o.o. Sosnowiec
1. Realizacja projektu otwarcia Call Center dla 8 osób.
2. Szkolenia pracowników (techniczne, obsługi klientów, sprzedaży).
3. Rekrutacja i selekcja pracowników.
4. Organizacja pracy działu.
Logo
Kierownik Działu Call Center
K.U.K Internationale Logistik + Handels GmbH Wrocław
1. Realizacja projektu Call Center dla 20 osób.
2. Organizacja zaplecza logistycznego, technicznego.
3. Bieżące sprawy kadrowe.
4. Organizacja pracy własnej i podległych pracowników.
5. Szkolenia pracowników (techniczne, obsługi klientów).
6. Rekrutacja i selekcja pracowników.
Logo
Kierownik Obsługi Klienta Indywidualnego
TP S.A Pion Obsługi Posprzedażowej Grupy TP - Katowice
1. Zarządzanie zespołem pracowników
2. Analiza wyników sprzedaży pracowników.
3. Sprawy kadrowe, administracyjne, logistyczne.
4. Motywowanie i rozwój.
5. Przestrzeganie procedur, procesów, realizacja celów.
6. Praca w zmiennych warunkach wymagających zdolności adaptacji do nowych zadań i wyzwań. 7. Koordynacja, zarządzanie oraz wdrożenie programu w zakresie rekrutacji, zatrudnienia. 8.Szkolenia pracowników: sprzedażowe, produktowe, obsługi klienta.
Logo
Kierownik Sekcji
TP S.A Obszar w Katowicach – Komórka Obsługi Klientów Biznesowych
1. Zarządzanie sekcją, planowanie, organizacja, reorganizacja zadań pracowników.
2. Analiza wyników pracy, raportowanie do przełożonych.
3. Bieżące sprawy kadrowe.
4. Udział w telekonferencjach, seminariach.

Szkolenia i kursy

Certyfikat Trenera Orange Polska S.A
Certyfikat Sprzedaż Konsultacyjna
Certyfikat Marketing Internetowy
Certyfikat Międzynarodowe Studia Menedżerskie
Certyfikat Konsultanta d.s produktów finansowych Unit Linked Firmy Skandia S.A
Certyfikat Akademia Menedżera
Certyfikat Szkolenie Instruktorów CRM

Skuteczny Menedżer
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie kompetencjami
Podstawowe techniki i narzędzia w coachingu
Planowanie
Zarządzanie przez cele
Coaching
Motywowanie do efektywnej pracy
Rekrutacja pracowników
Customer Care University
Doctor Call - dla Menedżerów
Techniki Pracy Szkoleniowca/Instruktora
Zarządzanie Call Center
Telefoniczna Obsługa Trudnego Klienta
Umiejętności i zasady obsługi Klientów

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa
Logo
Ekonomia. Zarządzanie Przedsiębiorstwem i Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji
Logo
Ekonomia. Zarządzanie Przedsiębiorstwem i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

• Giełda Papierów Wartościowych w Polsce
• Filmy science fiction
• Muzyka lata 80-te w Polsce

Organizacje

• Praca w Fundacji Orange przy realizacji akcji „Mikołaje” ( organizowanie zabaw, odwiedzin Mikołaja w szpitalach dziecięcych)

• Redaktor Biuletynu Nowoczesnej Kobiety dla pracowników TP S.A

Inne

Wyróżnienia i nagrody

1. Za zaangażowanie w proces obsługi Klienta w TP S.A.
2. Za szczególny wkład pracy w przygotowanie i wdrożenie systemu CRM w TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ.

Grupy

CV Expert HR bez cenzury
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Otwarte Fundusze Emerytalne
Otwarte Fundusze Emerytalne
Wszystko co chcielibyście wiedzieć o Otwartych Funduszach Emerytalnych ale baliście się spytać.
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Szkolenie i Doradztwo
Szkolenie i Doradztwo
Szkolenia, Studia, Konferencje, Doradztwo i Marketing dla osób rozwijających swoją karierę szczególnie przez udział w programie ustawicznego profesjonalnego dokształcenia (CPE).
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.