Rafał Wiatrowski

e-business interim manager, engagement & loyalty expert
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zaanażowanie klienta Digital Transformation zaangażowanie pracowników zarządzanie poziomem zaangażowania Game-based Learning Gamification Zarządzanie innowacjami Programy lojalnościowe Urządzenia mobilne Motywacja Marketing internetowy Zarządzanie produktem Project Management Zarządzanie portfelem projektów Serious Games Social Games Zarządzanie projektami programistycznymi User Experience Business management

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

GAME INCENTIVE
Partner Zarządzający, Interim Manager
Firma konsultingowa - grupa ekspertów, interim managerów - wyspecjalizowanych w projektowaniu rozwiązań motywacyjnych i lojalnościowych. Wykorzystując techniki i koncepcje zapożyczone z psychologii, ekonomii behawioralnej, gamifikacji, czy game design’u identyfikujemy luki motywacyjne i rekonstruujemy procesy biznesowe tak, aby zachowania oczekiwane z biznesowego punktu widzenia stawały się jednocześnie źródłem satysfakcji.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ: budowanie sieci kontaktów biznesowych, konsultacje biznesowe, organizacja i prowadzenie warsztatów kreatywnych, projektowanie rozwiązań biznesowych, zarządzanie projektami.
Orange Polska S.A.
Team leader / Senior project manager
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: planowanie i nadzorowanie prac zespołu, zarządzanie projektami, projektowanie i wdrażanie nowych produktów i usług online, zarządzanie zakresem rozbudów i modyfikacji portalu www.orange.pl

NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY:
-- Nowy Portal Kontentowy Orange.pl ( PM )
Stworzenie i wdrożenie nowej strategii obecności Orange w Internecie opartej o kontent. Projekt zrealizowany przy współpracy z Grupą France Telecom oraz Wirtualną Polską. Zrealizowany w założonym czasie i budżecie, wymagał planowania i koordynacji pracy zespołu projektowego złożonego z ponad 100 osób.
-- Gamification @ Orange Polska
Celem programu było wykorzystanie mechaniki i estetyki gier do usprawniania procesów biznesowych i tworzenia nowych przestrzeni pozytywnego odbioru marki. Na program składały się wykłady, konsultacje i warsztaty z pracownikami w trakcie których zostały opracowywane rozwiązania usprawniające istniejące procesy biznesowe.
-- Accessibility Online
Projekt stworzony w celu poprawy dostępności usług Orange Polska w Internecie dla osób niepełnosprawnych. Projekt nagrodzony wewnętrznie przez Grupę FT za najwyższy współczynnik dostępności pośród wszystkich oddziałów FT na świecie.
Grupa Allianz Polska
Architekt Rozwiązań Internetowych
ODPOWIEDZIALNOŚĆ: zarządzanie projektami, integracja strony www.allianz.pl z systemami wewnętrznymi Allianz, security officer deputy w departamencie rozwoju oprogramowania, nadzór nad pracami dostawców.

NAJWAŻNIEJSZE PROJEKTY:
-- Optymalizacja i utrzymanie istniejącego serwisu www.allianz.pl
-- Stworzenie i wdrożenie nowego serwisu korporacyjnego www.allianz.pl
-- Interaktywny, offline’owy symulator ubezpieczeniowy ( narzędzie sprzedażowe dla agentów )
Logo
Dyrektor Zarządzający
Modern Media
Agencja interaktywna i software house zajmujący się tworzeniem dedykowanego oprogramowania sieciowego, zaawansowanych serwisów internetowych oraz prezentacji multimedialnych.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ: nawiązywanie kontaktów biznesowych, koordynacja współpracy z partnerami, zarządzanie projektami, zarządzanie bieżącą działalnością firmy

NAJWAŻNIEJSI KLIENCI:
-- ZEPAK S.A. (energetyka) – wyprodukowanie, wdrożenie i utrzymywanie serwisu internetowego zepak.com.pl. Wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi intranetu korporacyjnego (CMS).
-- LM internet ( ISP i operator portalu regionalnego) - stworzenie i wdrożenie nowej strategii rozwoju portalu regionalnego konin.LM.pl opartej na nowej platformie kontentowej (CMS), stworzenie działu sprzedaży reklamy, bezpośredni nadzór biznesowy do końca okresu stabilizacji projektu.
-- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu - wdrożenie systemu wspomagającego badania marketingowe online.

Edukacja

Logo
Executive MBA, MBA
University of Minnesota / Carlson School of Management
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Jazz - również aktywnie (gitara basowa, gitara elektryczna), menedżer klubu jazzowego Blue Note Poznań (1999)
Sport - narciarstwo, windsurfing, tenis, jazda konna
Nauka - filozofia, nowe technologie

Grupy

Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Grywalizacja
Grywalizacja
Grywalizacja (ang. gamification) to używanie mechaniki znanej z gier komputerowych do zmiany zachowań ludzi w realnym świecie. Ma zastosowanie w psychologii, działalności charytatywnej oraz oczywiście
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Mój Własny Biznes
Mój Własny Biznes
Dla wszystkich, którzy marzą aby otworzyć swój własny biznes lub już go mają. Pomysły, porady itp.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie