Umiejętności
Reklama
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Marketing internetowy
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Social Media
Social Media Marketing
Prawo jazdy kategorii B
Konsekwencja w działaniu, umiejętność pracy w grupie, komunikatywność, innowacyjne pomysły/rozwiązania
kreatywność, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, pomysłowość i elastyczność w projektowaniu
kultura osobista, dbałość o miejsce pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, sumienność
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
- realizowanie założonych celów marketingowych, obsługa mediów społecznościowych typu facebook, obsługa stron internetowych, kreacja i organizacja eventów.
-prowadzenie analiz i badań rynku ( pozycjonowanie, analiza, raporty)
- utrzymanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi
- redagowanie tekstów
- kierowanie projektami
-prowadzenie analiz i badań rynku ( pozycjonowanie, analiza, raporty)
- utrzymanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi
- redagowanie tekstów
- kierowanie projektami
Sales Assistant
- aktywna sprzedaż
- obsługa klienta
- ekspozycja odzieży zgodnie ze standardami visual merchandising
- przestrzeganie procedur sprzedażowych
- obsługa klienta
- ekspozycja odzieży zgodnie ze standardami visual merchandising
- przestrzeganie procedur sprzedażowych
Szkolenia i kursy
Kurs Technik Zarządzania Projektami (MPiPS)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Zainteresowania
muzyka, moda, film, lifestyle, podróże, mass media
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.