Rafał Ragan

Online Customer Support Manager, Sabre Polska Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sabre Polska Sp. z o. o.
Online Customer Performance Engeenier
• Wspieranie kluczowych onlinowych klientów Sabre poprzez reprezentowanie ich interesów wewnątrz Sabre
• Pierwsza linia eskalacji dla zespołu wsparcia w Montevideo
• Koordynowanie procesu rozwiązywania zgłoszeń.
• Dostarszanie procesów, produktów i funkcjonalności Sabre klientom i ułatwianie zrozumienia biznesu klientów.
• Konsultowanie z klientami sposób używania produktów Sabre oraz wskazywaniemożliwości integracji z ich systemami obiegu dokumentów. Identyfikacja możliwości poprawy prowadząca do korzyści zarówno dla klientów jak i dla Sabre.
• Support opportunities for additional migrations and incremental bookings.
• Bycie głosem klienta w Sabre.
• Odpowiedzialność dla całościowy proces komunikacji z klientami.
• Dostarczanie wsparcia dla zespołu analityków i deweloperów
Comarch
Kierownik Projektu
Odpowiedzialny za techniczną analizę wstępną zleceń zmiany (change requests), nadzorowanie jakości oraz poprawności wykonania dokumentów projektowych dla zleceń zmiany oraz ich wzajemnej interakcji w celu uniknięcia możliwych konfliktów zarówno podczas implementacji oraz instalacji na środowisku produkcyjnym.
Comarch
Kierownik subcentrum
• Kierownik oddziału firmy we Lwowie, Ukraina (12 osób). Zespół pracował przy projektowaniu, wdrażaniu, testowaniu oraz dokumentowaniu nowych rozwiązań biznesowych dla operatorów telekomunikacyjnych (Bite – Litwa i Łotwa, Dialog – Polska, Enitel – Nikaragua, Axione – Francja, Sotto – USA, i inni)
Comarch
Kierownik zespołu outsourcingowego
• Odpowiedzialność za koordynowanie prac nad wieloma modułami systemu oraz natychmiastowa reakcja na sytuacje awaryjne po produkcyjnym uruchomieniu systemu bilingowego dla operatora telekomunikacyjnego Bite (Wilno, Litwa).
• Zarządzanie grupą pracowników (10-20 osób) przy organizacji utrzymania systemu, pracy operacyjnej, wdrażaniu oraz analizie zmian (nowych reguł biznesowych). Nasze rozwiązania wspierały najnowocześniejsze usługi telekomunikacyjne (3G: IP, VoIP, GPRS, UMTS, Blackberry)
Comarch
Projektant
• Projektowanie, konsultowanie, implementacja oraz dokumentacja rozszerzeń systemu jako Zleceń Zmiany (nowe plany taryfowe, promocje, wydruki itp) przy użyciu narzędzi wbudowanych w system bilingowy używających Oracle PLSQL/SQL, Oracle Forms oraz Oracle Reports.
• Uczestnictwo przy wdrażaniu i utrzymaniu systemu bilingowego (Tytan 6.0) oraz integracji z systemami zewnętrznymi (PReS, archiwum)
• Opis biznesowych procesów i procedur w systemie Comarch Billing System zgodnie z wymaganiami ustawy Sarbanes-Oxly Act (SOX)
Comarch
Starszy Programista
• Implementacja, testy i dokumentacja zleceń zmiany (Change Requests)
• Prowadzenie warsztatów (wewnętrznych oraz zewnętrznych) z obsługi oraz struktury systemów telekomunikacyjnych (Comarch Billing System, Comarch InterPartner Billing, Customer Care, WorkFlow)
Comarch
Programista
• Szkolenia pracowników oraz klientów systemu BSS
• Poprawa i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych
• Wsparcie klientów

Szkolenia i kursy

- Zarządzanie konfliktem w grupie (2008, Akademia kompetencji Comarch)
- Project Management Professional (2008, 80 godzin) – szeroki zakres wykładów oraz ćwiczeń powiązany z następującymi tematami: komunikacja, zakres, zarządzanie zasobami, integracja, koszty, jakość, ryzyko, dostawcy, czas i etyka).
- Trening asertywności (2007, Akademia Kompetencji Comarch)
- Budowanie pozycji lidera (2007, Akademia Kompetencji Comarch)
- Zarządzanie czasem (2007, Szkolenia wewnętrzne Comarch)
- VII Konferencja PLOUG: Reports 6i – wykonywanie raportów, charakterystyka bazy danych Oracle w wersji 9i (2001)
- PL/SQL; SQL (2000, Szkolenia wewnętrzne Comarch)
- Praca z bazą danych ORACLE (SQL, PLSQL, Designer 2000, Forms Designer 4.5; Oracle Reports 2.5) (2000, Szkolenia wewnętrzne Comarch)
- System operacyjny UNIX (użytkownik) (1999, AGH)

Edukacja

Logo
Fizyka komputerowa, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

- Narciarstwo
- Kręgle

Inne

Więcej informacji: http://www.linkedin.com/in/rafalragan

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Comarch
Comarch
Pracownicy Comarch SA
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.