Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Prawo jazdy kat B
systemy MES
Uprawnienia SEP do 1kV Eksploatacja i Dozór
Wózki widłowe
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik produkcji
• Nadzór nad pracą podległego personelu.
• Planowanie grafików pracy.
• Nadzór nad bieżącą produkcją.
• Zapewnienie prawidłowych warunków Bezpieczeństwa Higieny Pracy.
• Zarządzanie pracownikami.
• Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
• Odpowiedzialność za negocjacje z potencjalnym partnerami biznesowymi.
• Monitorowanie rynku (obserwacja nowości, konkurencji, śledzenie najnowszych patentów).
• Planowanie grafików pracy.
• Nadzór nad bieżącą produkcją.
• Zapewnienie prawidłowych warunków Bezpieczeństwa Higieny Pracy.
• Zarządzanie pracownikami.
• Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
• Odpowiedzialność za negocjacje z potencjalnym partnerami biznesowymi.
• Monitorowanie rynku (obserwacja nowości, konkurencji, śledzenie najnowszych patentów).
Przedstawiciel Medyczny
• Promowanie produktów firmy u lekarzy pediatrów, internistów oraz lekarzy specjalistów (gastroenterolodzy, alergolodzy, pulmonolodzy itp.).
• Sprzedaż produktów OTC w aptekach prywatnych, sieciach lokalnych oraz krajowych.
• Zarządzanie budżetem promocyjnym.
• Prowadzenie regularnych szkoleń dla lekarzy oraz personelu farmaceutycznego .
• Sprzedaż produktów OTC w aptekach prywatnych, sieciach lokalnych oraz krajowych.
• Zarządzanie budżetem promocyjnym.
• Prowadzenie regularnych szkoleń dla lekarzy oraz personelu farmaceutycznego .
Przedstawiciel Farmaceutyczny
• Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie województwa łódzkiego i części wielkopolskiego dla marek dermatologicznych GSK/STIEFEL – OILATUM, PHYSIOGEL, ZOVIRAX, BREVOXYL i inne oraz past do zębów – SENSODYNE
i PARODONTAX.
• Współpraca z sieciami krajowymi, lokalnymi i z aptekami indywidualnymi.
• Zarządzanie budżetem promocyjnym marek dermatologicznych GSK.
• Współpraca z personelem medycznym szpitali, szkół rodzenia i położnych środowiskowych – prowadzenie regularnych szkoleń.
• Prowadzenie regularnych szkoleń dla personelu farmaceutycznego z marek dermatologicznych GSK.
• Prowadzenie projektu Dermokonsultacji w sieciach jak i w aptekach indywidualnych, zarządzanie personelem, rekrutacja, szkolenia (od 3 do 5 osób).
• Merchandising apteczny.
i PARODONTAX.
• Współpraca z sieciami krajowymi, lokalnymi i z aptekami indywidualnymi.
• Zarządzanie budżetem promocyjnym marek dermatologicznych GSK.
• Współpraca z personelem medycznym szpitali, szkół rodzenia i położnych środowiskowych – prowadzenie regularnych szkoleń.
• Prowadzenie regularnych szkoleń dla personelu farmaceutycznego z marek dermatologicznych GSK.
• Prowadzenie projektu Dermokonsultacji w sieciach jak i w aptekach indywidualnych, zarządzanie personelem, rekrutacja, szkolenia (od 3 do 5 osób).
• Merchandising apteczny.
Asystent Doradcy Klienta
• Pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz firmowych.
• sprzedaż produktów bankowych (kredyty konsumpcyjne, inwestycyjne, hipoteczne).
• Analiza dokumentacji oraz przygotowanie wniosków kredytowych do decyzji.
• Wyliczanie zdolności kredytowej Klientów oraz wycena ewentualnych nieruchomości.
• Spotkania z pośrednikami.
• sprzedaż produktów bankowych (kredyty konsumpcyjne, inwestycyjne, hipoteczne).
• Analiza dokumentacji oraz przygotowanie wniosków kredytowych do decyzji.
• Wyliczanie zdolności kredytowej Klientów oraz wycena ewentualnych nieruchomości.
• Spotkania z pośrednikami.
Doradca Klienta
• Sprzedaż kredytów konsumpcyjnych Klientom indywidualnym oraz firmowym.
• Sprzedaż kart kredytowych oraz ubezpieczeń do w/w kredytów.
• Sprzedaż oraz doradztwo z zakresu funduszy inwestycyjnych.
• Pozyskiwanie nowych Klientów.
• Obsługa obecnych Klientów.
• Budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
• Uczestnictwo w akcjach marketingowych.
• Rozwój umiejętności sprzedażowych poprzez procesy coachingowe.
• Sprzedaż kart kredytowych oraz ubezpieczeń do w/w kredytów.
• Sprzedaż oraz doradztwo z zakresu funduszy inwestycyjnych.
• Pozyskiwanie nowych Klientów.
• Obsługa obecnych Klientów.
• Budowanie długotrwałych relacji z Klientami.
• Uczestnictwo w akcjach marketingowych.
• Rozwój umiejętności sprzedażowych poprzez procesy coachingowe.
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnątrzzakładowe
- szkolenie przeciw wyłudzeniom,
- szkolenie z przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy,
- szkolenia z zakresu funduszy inwestycyjnych,
- szkolenia z kredytów konsumpcyjnych,
- szkolenia z kredytów hipotecznych,
- szkolenia z kredytów dla firm,
- szkolenie “Strategia Skutecznej sprzedaży” - GSK
- szkolenie „Merchandising w Aptece” - GSK
- szkolenie “Przełamywanie zastrzeżeń APACT” - GSK
- szkolenie „Techniki Negocjacji” – GSK
- szkolenie „CALL MODEL” wizyty aptecznej- GSK
- cykl szkoleń ze standardów profesjonalnej obsługi klienta – GE Money Bank/BRE Bank.
- „Język perswazji w biznesie” – certyfikat udziału - GSK
- „Praktyk body language” – certyfikat - GSK
- szkolenie przeciw wyłudzeniom,
- szkolenie z przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy,
- szkolenia z zakresu funduszy inwestycyjnych,
- szkolenia z kredytów konsumpcyjnych,
- szkolenia z kredytów hipotecznych,
- szkolenia z kredytów dla firm,
- szkolenie “Strategia Skutecznej sprzedaży” - GSK
- szkolenie „Merchandising w Aptece” - GSK
- szkolenie “Przełamywanie zastrzeżeń APACT” - GSK
- szkolenie „Techniki Negocjacji” – GSK
- szkolenie „CALL MODEL” wizyty aptecznej- GSK
- cykl szkoleń ze standardów profesjonalnej obsługi klienta – GE Money Bank/BRE Bank.
- „Język perswazji w biznesie” – certyfikat udziału - GSK
- „Praktyk body language” – certyfikat - GSK
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Zainteresowania
Paintball, muzyka, sport, filmy