Umiejętności
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
negocjacje handlowe
Analiza rynku
Zarządzanie Sprzedażą
Umiejętności analityczne
Sprzedaż B2B
Zarządzanie siecią franczyzową
zarządzanie siecią własną
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Regionu Departament Sieci Partnerskiej
Nest Bank SA
- realizacja planów ilościowych i jakościowych w Regionie
- monitoring bieżących wyników Regionu – identyfikacja zagrożeń w realizacji planów i wdrażanie działań zaradczych
- koordynowanie współpracy Partnerów i Placówek Partnerskich z Bankiem
- współpraca z innymi jednostkami w Banku w zakresie rozwoju i efektywności Sieci Partnerskiej
- motywowanie współpracujących Partnerów do realizacji zadań i ciągłej poprawy wyników
- kontrolowanie wyników i dyscypliny pracy Partnerów
- nadzorowanie mienia Banku powierzonego współpracującym Partnerom
- terminowe sporządzanie i przedstawianie sprawozdań, analiz i innych informacji zarządczych
- efektywne wsparcie placówek w sytuacjach awaryjnych
- udział w procesie poszukiwania franczyzobiorców i otwierania nowych Placówek Partnerskich
- egzekwowanie obowiązujących standardów od franczyzobiorców oraz podległych pracowników
- budowanie pozytywnego wizerunku Banku na rynku i kształtowanie świadomości marki
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z Partnerami
- monitoring bieżących wyników Regionu – identyfikacja zagrożeń w realizacji planów i wdrażanie działań zaradczych
- koordynowanie współpracy Partnerów i Placówek Partnerskich z Bankiem
- współpraca z innymi jednostkami w Banku w zakresie rozwoju i efektywności Sieci Partnerskiej
- motywowanie współpracujących Partnerów do realizacji zadań i ciągłej poprawy wyników
- kontrolowanie wyników i dyscypliny pracy Partnerów
- nadzorowanie mienia Banku powierzonego współpracującym Partnerom
- terminowe sporządzanie i przedstawianie sprawozdań, analiz i innych informacji zarządczych
- efektywne wsparcie placówek w sytuacjach awaryjnych
- udział w procesie poszukiwania franczyzobiorców i otwierania nowych Placówek Partnerskich
- egzekwowanie obowiązujących standardów od franczyzobiorców oraz podległych pracowników
- budowanie pozytywnego wizerunku Banku na rynku i kształtowanie świadomości marki
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z Partnerami
Regionalny kierownik sprzedaży
1. Zarządzanie zespołem doradców kredytowych i pracowników rozproszonego call center: rekrutacja, szkolenie,coaching, okresowe oceny podległego zespołu.
2. Rozwijanie wewnętrznej sieci sprzedaży (pozyskiwanie nowych lokalizacji, negocjacje z właścicielami, koordynacja akcji marketingowych dla nowych placówek).
3. Zarządzanie i rozwijanie zewnętrznej sieci sprzedaży - współpraca z siecią przedstawicieli na terenie Polski Północno Wschodniej.
4. Nadzór nad przestrzeganiem jednolitych standardów obsługi klientów Żagiel S.A.
5. Wprowadzanie do podległej sicie sprzedaży nowych produktów.
6. Bieżący monitoring i analiza sprzedaży w podległych placówkach.
2. Rozwijanie wewnętrznej sieci sprzedaży (pozyskiwanie nowych lokalizacji, negocjacje z właścicielami, koordynacja akcji marketingowych dla nowych placówek).
3. Zarządzanie i rozwijanie zewnętrznej sieci sprzedaży - współpraca z siecią przedstawicieli na terenie Polski Północno Wschodniej.
4. Nadzór nad przestrzeganiem jednolitych standardów obsługi klientów Żagiel S.A.
5. Wprowadzanie do podległej sicie sprzedaży nowych produktów.
6. Bieżący monitoring i analiza sprzedaży w podległych placówkach.
Kierownik regionu Białystok
1. Zarządzanie zespołem sprzedażowym w województwie podlaskim (rekrutacja,szkolenie pracowników).
2. Planowanie i prowadzenie działań mikro marketingowych dla podległych placówek.
3. Nadzór nad podległymi placówkami - w tym nad gospodarką pieniężną.
4. Kontrole dokumentacji kredytowej w podległych placówkach.
2. Planowanie i prowadzenie działań mikro marketingowych dla podległych placówek.
3. Nadzór nad podległymi placówkami - w tym nad gospodarką pieniężną.
4. Kontrole dokumentacji kredytowej w podległych placówkach.
kierownik oddziału
1. Kierowanie bieżącą działalnością oddziału w tym nadzór nad obsługą kasową.
2. Nadzór nad pracą podległych pracowników (kontrola dokumentacji oraz kontrola kasjerów).
3. Współpraca z zewnętrznymi strukturami sprzedażowymi – pośrednikami finansowymi.
4. Analiza dokumentacji pożyczkowej, podejmowanie decyzji pożyczkowych.
5. Współtworzenie i realizacji akcji marketingowych.
6. Przygotowywanie dokumentacji dla działu windykacji, restrukturyzacji.
7. Zarządzanie czynnościami administracyjno – gospodarczymi oddziału.
2. Nadzór nad pracą podległych pracowników (kontrola dokumentacji oraz kontrola kasjerów).
3. Współpraca z zewnętrznymi strukturami sprzedażowymi – pośrednikami finansowymi.
4. Analiza dokumentacji pożyczkowej, podejmowanie decyzji pożyczkowych.
5. Współtworzenie i realizacji akcji marketingowych.
6. Przygotowywanie dokumentacji dla działu windykacji, restrukturyzacji.
7. Zarządzanie czynnościami administracyjno – gospodarczymi oddziału.
inspektor kredytowy
1.Obsługa klientów w zakresie udzielanych przez spółkę kredytów.
2. Weryfikacja dokumentów przedstawianych przez kredytobiorców.
3. Pozyskiwanie osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych do współpracy w zakresie sprzedaży kredytów gotówkowych oraz sprzedaży ratalnej,
4. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami współpracującymi. Szkolenie ich personelu w zakresie sprzedaży kredytów gotówkowych i sprzedaży ratalnej.
6. Prowadzenie działań przed windykacyjnych wobec kredytobiorców nieterminowo regulujących zobowiązania wobec spółki,
7. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu weryfikacji podmiotów gospodarczych i dokumentów z nimi związanych w podległych placówkach i wśród współpracujących agentów,
8. Sporządzanie sprawozdań z zakresu jakości portfela kredytowego
2. Weryfikacja dokumentów przedstawianych przez kredytobiorców.
3. Pozyskiwanie osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych do współpracy w zakresie sprzedaży kredytów gotówkowych oraz sprzedaży ratalnej,
4. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami współpracującymi. Szkolenie ich personelu w zakresie sprzedaży kredytów gotówkowych i sprzedaży ratalnej.
6. Prowadzenie działań przed windykacyjnych wobec kredytobiorców nieterminowo regulujących zobowiązania wobec spółki,
7. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu weryfikacji podmiotów gospodarczych i dokumentów z nimi związanych w podległych placówkach i wśród współpracujących agentów,
8. Sporządzanie sprawozdań z zakresu jakości portfela kredytowego
Szkolenia i kursy
• cross - selling usług finansowych – certyfikat,
• szkolenie TUiR i TUnŻ „Warta” S.A. - uzyskanie licencji PUNU,
• szkolenie TUW SKOK i TU SKOK – uzyskanie licencji PUNU,
• zarządzanie projektami – certyfikat ,
• doskonalenie kompetencji menedżerskich – certyfikat.
• szkolenie TUiR i TUnŻ „Warta” S.A. - uzyskanie licencji PUNU,
• szkolenie TUW SKOK i TU SKOK – uzyskanie licencji PUNU,
• zarządzanie projektami – certyfikat ,
• doskonalenie kompetencji menedżerskich – certyfikat.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.