Umiejętności
MS Project
Project Management
Harmonogramy
Waterfall
Zarządzanie zespołem
Agile
Analiza biznesowa
zarządzanie jakością
Zarządzanie ryzykiem
Scrum Master
Pakiet MS Offiece
Budżetowanie projektów
Budowanie relacji z klientem
Zarządzanie budżetem projektu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
IT Project Manager
• Koordynowanie działań IT przy wdrożeniach projektowych w czasie Go Live
• Monitorowanie aktualnego stanu projektów i terminów realizacji
• Ustalanie procedur i standardów w obszarze IT
• Obsługa procesu zarządzania nową zmianą
• Zbieranie danych i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji. Analiza dokumentacji projektowej
• Utrzymywanie kontaktów z dostawcami zewnętrznymi
• Rozliczanie dostawców, prowadzenie negocjacji (wycen, terminów), ustalanie odpowiednich priorytetów dla zgłaszanych problemów
• Kontakt z biznesem w celu potwierdzenia kondycji procesów sprzedażowych, obsługowych oraz wsparcie produkcji do rozwiązywania problemów związanych z jakością i wydajnością
• Weryfikacja scenariuszy testowych, zarządzanie środowiskami testowymi, podgrywkami
• Monitoring środowiska produkcyjnego po wdrożeniach
• Ścisła współpraca z Kierownikami Projektów, Analitykami, Architektami, Testerami
• Wsparcie techniczne, konsultacje i szkolenia dla użytkowników systemu
• Weryfikacja zgłoszonych problemów Stabilizacyjnych w Remedy, obsługa zgłaszanych błędów projektowych w Quality Center
• Monitorowanie aktualnego stanu projektów i terminów realizacji
• Ustalanie procedur i standardów w obszarze IT
• Obsługa procesu zarządzania nową zmianą
• Zbieranie danych i tworzenie raportów, zestawień, prezentacji. Analiza dokumentacji projektowej
• Utrzymywanie kontaktów z dostawcami zewnętrznymi
• Rozliczanie dostawców, prowadzenie negocjacji (wycen, terminów), ustalanie odpowiednich priorytetów dla zgłaszanych problemów
• Kontakt z biznesem w celu potwierdzenia kondycji procesów sprzedażowych, obsługowych oraz wsparcie produkcji do rozwiązywania problemów związanych z jakością i wydajnością
• Weryfikacja scenariuszy testowych, zarządzanie środowiskami testowymi, podgrywkami
• Monitoring środowiska produkcyjnego po wdrożeniach
• Ścisła współpraca z Kierownikami Projektów, Analitykami, Architektami, Testerami
• Wsparcie techniczne, konsultacje i szkolenia dla użytkowników systemu
• Weryfikacja zgłoszonych problemów Stabilizacyjnych w Remedy, obsługa zgłaszanych błędów projektowych w Quality Center
Kierownik Projektu
• Weryfikacja wymagań biznesowych
• Opracowanie planów projektów w zakresie harmonogramu, budżetu i oceny ryzyka
• Wyszukanie i przydział niezbędnych zasobów do realizacji wszystkich zadań, przygotowanie oraz koordynacja planu testów wewnętrznych i UAT
• Współpraca z klientem wewnętrznym/zewnętrznym w zakresie wymagań odnośnie projektu
• Kierowanie pracami zespołu projektowego
• Raportowanie postępu i archiwizacja projektów w narzędziu informatycznym
• Zarządzanie dostawcami (od negocjacji kontraktu do jego zamknięcia)
• Opracowanie planów projektów w zakresie harmonogramu, budżetu i oceny ryzyka
• Wyszukanie i przydział niezbędnych zasobów do realizacji wszystkich zadań, przygotowanie oraz koordynacja planu testów wewnętrznych i UAT
• Współpraca z klientem wewnętrznym/zewnętrznym w zakresie wymagań odnośnie projektu
• Kierowanie pracami zespołu projektowego
• Raportowanie postępu i archiwizacja projektów w narzędziu informatycznym
• Zarządzanie dostawcami (od negocjacji kontraktu do jego zamknięcia)
Specjalista ds. Systemów Sprzedaży
• Projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań funkcjonalnych usprawniających pracę salonów
• Działania związane z procesem wdrażania nowych produktów do sieci salonów
• Sporządzanie wymagań biznesowych do systemu sprzedażowego OptiPOS
• Przeprowadzanie testów sprzedażowych
• Koordynowanie i nadzorowanie realizacji projektów informatycznych
• Regularnie raportowanie wyników sprzedażowych
• Działania związane z procesem wdrażania nowych produktów do sieci salonów
• Sporządzanie wymagań biznesowych do systemu sprzedażowego OptiPOS
• Przeprowadzanie testów sprzedażowych
• Koordynowanie i nadzorowanie realizacji projektów informatycznych
• Regularnie raportowanie wyników sprzedażowych
Specjalista Service Desk
• Administracja kontami użytkowników w systemach takich jak: Novel NetWare, Active Directory, Microsoft Exchange, Service Center, TrackRecord, CRM
• Administracja obszarami sieciowymi i użytkownikami w strukturze
• Tworzenie oraz publikacja narzędzi samopomocy dla użytkowników
• Rozwiązywanie problemów typu hardware i software
• Konfiguracja sprzętu telefonicznego i urządzeń mobilnych
• Administracja obszarami sieciowymi i użytkownikami w strukturze
• Tworzenie oraz publikacja narzędzi samopomocy dla użytkowników
• Rozwiązywanie problemów typu hardware i software
• Konfiguracja sprzętu telefonicznego i urządzeń mobilnych
Projekty
Szkolenia i kursy
Agile Foundation (Altkom Akademia)
Akademia Zarządzania Projektami
Zarządzanie ryzykiem i jakością w projekcie
Liczne szkolenia wewnętrzne m.in. z zakresu metodyk Agile czy Scrum
Akademia Zarządzania Projektami
Zarządzanie ryzykiem i jakością w projekcie
Liczne szkolenia wewnętrzne m.in. z zakresu metodyk Agile czy Scrum
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Organizator rozgrywek piłkarskich, ogólnopolskich eventów sportowych. Liga Fanów - Amatorska Liga Szóstek Piłkarskich