Umiejętności
Zarządzanie kapitałem obrotowym
Analiza finansowa
negocjacje handlowe
Controlling
zaawansowane techniki sprzedaży
trening asertywności
Audyt
ETYKIETA BIZNESU
analiza ekonomiczno - finansowa przedsiębiorstw
analiza przedsięwzięć inwestycyjnych, inżynieria finansowa
zarządzanie stresem - Stress Management
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
starszy doradca klienta korporacyjnego
Prowadzenie efektywnej sprzedaży usług bankowych w segmencie dużych podmiotów oraz doradztwo w zakresie doboru adekwatnej oferty produktowej. Realizacja zadań komercyjnych wynikających z planu komercyjnego jednostki, tworzenie planów przychodowych ze sprzedaży produktów oraz kontrola wykonania tych planów. Kształtowanie wizerunku Banku oraz utrzymywanie i koordynacja wszelkich aspektów kontaktów z Klientami. Podejmowanie działań akwizycyjnych wobec potencjalnych Klientów, monitorowanie działań konkurencji i planów jej ekspansji, monitorowanie sytuacji na rynku. Pełnienie obowiązków zarządczych oraz nadzorczych nad wydziałem doradców, analityków i asystentów.
doradca klienta korporacyjnego
Odpowiedzialny za obsługę Klientów Banku z przypisanego portfela, w tym pozyskiwanie nowych i rozwijanie współpracy z istniejącymi Klientami. Realizacja celów biznesowych, a w szczególności generowanie uzgodnionego poziomu przychodów i marży. Koordynowanie, przygotowywanie i udział w realizacji zadań zarówno jakościowych, jak i ilościowych zarządzanego portfela.
Doradca Klienta
Kompleksowa obsługa w segmencie klienta indywidualnego, małych i średnich firm. Odpowiedzialny za politykę gotówkową oddziału oraz nadzór nad sprawnym przebiegiem procesu podejmowania decyzji kredytowych. Pod nieobecność Dyrektora odpowiedzialny za planowanie, organizowanie prawidłowego funkcjonowania placówki, oraz koordynowanie pracy zespołu sześciu Doradców.
Szkolenia i kursy
Korporacyjna Akademia Sprzedaży II - CSBK Warszawa październik 2015; Jak mówić, żeby mnie słuchano - The Protocol School of Poland marzec 2015; Korporacyjna Akademia Sprzedaży - CSBK Warszawa październik 2014; Innowacyjność w myśleniu i działaniu - NAVIGO GRUPA Warszawa maj 2013; Menedżer Controllingu - OTTIMA plus Katowice czerwiec 2012; Trening asertywności - PROGRESS Warszawa listopad 2011; Sztuka efektywności - David Allen Katowice październik 2011; Finansowanie i zabezpieczenie handlu - CS Bielsko – Biała grudzień 2010; Zawansowane metody i techniki komunikacji - Persona Warszawa wrzesień 2010; Międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej Meritum B.Biała czerwiec 2010; Working Capital Management - CSBK Katowice marzec 2010; Negocjacje handlowe - Business Consulting Warszawa październik 2009; Ryzyko kredytowe i prawne produktów FM - CSBK Katowice lipiec 2009;
Zarządzanie stresem - PROGRESS Warszawa czerwiec 2009; Analiza finansowania inwestycji - CSBK Katowice czerwiec 2009; Techniki sprzedaży - Business Consulting Warszawa maj 2009; Współczesna etykieta biznesu - The Protocol School of Poland październik 2008;
Obowiązki Zarządów (Właścicieli) oraz głównych księgowych podmiotów gospodarczych - Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy wrzesień 2008; Budowanie długotrwałych relacji z Klientem - PERSONA Warszawa D. Bielińska maj 2008;
Język angielski poziom podstawowy 1+ - EMPiK SJO październik 2007 - czerwiec 2008; Język angielski poziom początkujący 1 - EMPiK SJO styczeń - czerwiec 2007; Sprzedaż produktów Lease & Car Lease - House of Skills maj 2006;
Aktywna sprzedaż - PROFES Centrum Kształcenia i Doradztwa kwiecień 2005; Implementing and Supporting Microsoft Windows XP Professional Microsoft grudzień 2002; Jakość obsługi klienta ”Best Service”, „Aktywizacja sprzedaży” - DOiZZL luty 2001; Sprzedaż profesjonalna - Ernst & Young październik 1999
Zarządzanie stresem - PROGRESS Warszawa czerwiec 2009; Analiza finansowania inwestycji - CSBK Katowice czerwiec 2009; Techniki sprzedaży - Business Consulting Warszawa maj 2009; Współczesna etykieta biznesu - The Protocol School of Poland październik 2008;
Obowiązki Zarządów (Właścicieli) oraz głównych księgowych podmiotów gospodarczych - Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy wrzesień 2008; Budowanie długotrwałych relacji z Klientem - PERSONA Warszawa D. Bielińska maj 2008;
Język angielski poziom podstawowy 1+ - EMPiK SJO październik 2007 - czerwiec 2008; Język angielski poziom początkujący 1 - EMPiK SJO styczeń - czerwiec 2007; Sprzedaż produktów Lease & Car Lease - House of Skills maj 2006;
Aktywna sprzedaż - PROFES Centrum Kształcenia i Doradztwa kwiecień 2005; Implementing and Supporting Microsoft Windows XP Professional Microsoft grudzień 2002; Jakość obsługi klienta ”Best Service”, „Aktywizacja sprzedaży” - DOiZZL luty 2001; Sprzedaż profesjonalna - Ernst & Young październik 1999
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
Ekonomia, informatyka, turystyka górska.
Inne
praca na rzecz organizacji non-profit - Przewodniczący Zarządu Wspólnoty mieszkaniowej - 2003 – nadal
Grupy
Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Akademia WSB (do dnia 15 kwietnia 2018 roku Uczelnia
nosiła nazwę Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej) to jedna z najlepszych uczelni niepublicznych w Polsce.